Hermiona
„Mám pocit že stretnúť sa dva krát za deň začína byť naším pravidlom." nenapadlo ma nič iné čím by som sa mu mohla prihovoriť.„Dajte mi to čo má on." kývla som na barmana a ten predo mňa položil pohárik whisky.„Čo robí žena ako ty v piatok večer sama v bare?" uchechtla som sa.„Asi hľadá spoločnosť." prázdno som hľadela do pohára.„A čo Weasley?" opýtal sa zvedavo.„Heh, rozišli sme sa už dávno, hneď po škole." bolo čudné si na to opäť spomenúť. Rozchod s Ronom dopadol dobre a obaja sa po toľkých rokoch chováme akoby sa ani nič nestalo.„Dostala si rozum?" uškrnul sa a kopol do seba ďalšie pol deci. Zamračila som sa aj keď ma jeho postoj k Ronovi neprekvapil štvalo ma že takto hovorí o mojich priateľoch.
„A čo ty? Nemal by si byť s dcérou?" nechcela som aby sa rýpal v mojom osobnom živote už som len čakala ako si zo mňa začne uťahovať že nikoho nemám.„Je u Pansy." už som vypila dosť na to aby som mala odvahu opýtať sa ho na čokoľvek.„Ona je tvoja žena?" hneď ako som to povedala Malfoy sa s chuti rozosmial.„Pansy? Ani náhodou, je to moja priateľka nič viac, som slobodný." z nejakého dôvodu ma to aj potešilo. Merlin Hermiona len si nerob zálusk na Malfoya, aj keď on by rozhodne stál za hriech. „Na škole to vyzeralo inak." podotkla som. Tí dvaja boli stále spolu nebolo by na tom nič čudné keby sa nakoniec vzali. „Vtedy áno, my sme...my sme spolu len spávali." „Toto som nepotrebovala vedieť." povedala som okamžite a na to som si musel ihneď vypiť.
Draco
„Grangerová vnímaš?" musel som sa zaškeriť pri pohľade na ten jej zasnený výraz. „Snívaš o mne?" ani vo sne by ma nenapadlo že by niekomu mohla zabehnúť pálenka. „O tom ako ťa škrtím." odbila ma s úškrnom. Vždy ma dokázala pobaviť keď sa so mnou snažila hádať, na škole mi to hneď zlepšilo deň keď som videl ako sa zlostí.
„Vieš čo nechápem?" opito ku mne zdvihla pohľad. Zapozeral som sa do očí a až vtedy som si všimol aké ich má nádherné, Merlin ja som spitý ako Rus keď už uvažujem o Grangerovej takto aj keď nemôžem popierať že je fakt sexy. Tie jej dlhé chudé nohy a ten zadok v obtiahnutej sukni. „Ako je kurva možné že nemáš chlapa?" vyvalil som na ňu na rovinu. Už som asi aj zabudol prečo nepijem no keď som začal očami vyzliekať Grangerovú zase som si akosi spomenul. Keď je človek ožratý naberá odvahu lenže u niektorých to zrejme neplatí lebo keď som sa na ňu pozrel, Herm...Grangerová sa červenala až za ušami a nedaj boha na mňa pozrieť.
„Asi ma nikto nechce." zarazil som sa. To je až taká spitá? Počúva sa to dievča o čom vôbec hovorí? „Nikto ťa nechce? Do pekla Grangerová každý chlap ktorý sa na teba pozrie je nadržaný ako kôň, si príťažlivá a hrozne sexy a ešte k tomu aj múdra, milá a vtipná. Každý kto má rozum je z teba hotový." vysypal som úprimne skôr než som si premyslel čo vôbec hovorím. Čakal som že ju buď trafí šľak alebo utečie až sa za ňou zapráši. Ona však urobila niečo čo som absolútne nečakal. Kopla do seba ďalšiu whisky a hodila sa po mne. Strčila mi jazyk do úst a mnou prebehol doslova elektrický prúd. Nechápal som tomu ale nemohol som sa od nej odtrhnúť, tie jej mäkké, teplé pery...
YOU ARE READING
Dramione
FanfictionDraco Malfoy po škole úplne zmizol. Vraj dokonca odišiel z Anglicka. No čo ak sa jedného dňa proste vráti? Aký vplyv to bude mať najmä na život Hermiony Grangerovej?