Draco
„Myslela som že pôjdeme na obed spolu." neznášal som keď na mňa dávala tie svoje smutné oči. Nikdy som sa im nevedel brániť.„Ocko si musí ísť niečo vybaviť zlatíčko."„Prečo nemôžem ísť s tebou?" zamračila sa. Pansy hovorí že vždy keď to urobí pripomína tím mňa. Nie čo na tom asi bude.„Idem na obed s bývalom spolužiačkou, si si istá že sa tam nebudeš nudiť?" on asi nedá povedať. Toto má jednoznačne po mne.„Tak dobre, čo už mám s tebou robiť." zasmial som sa a zobral svoj najväčší poklad na ruky.
Hermiona
„Povedala som pozvi ho na obed nie do postele!" toto sa dalo čakať, to jej nemohol zaklamať? Robí to stále tak prečo práve v tomto musel byť úprimný?„Skončila si?" opýtala som sa znudene.„Nie! Aké to bolo?" neveriacky som zdvihla obočie.„Tak prepáč, nie každý deň spím s Dracom Malfoyom, sex symbolom celého Rokfortu počas školy a teraz je tuším ešte dokonalejší." toto môže povedať naozaj len Ginny.
„Ledva si to pamätám ako ti to mám asi tak opísať?" z jej šialeného výrazu sa nedalo očakávať nič dobré.„Mala by si to skúsiť znova." žmurkla zvodne. Neverila som vlastný ušiam. Moja kamarátka sa musela zblázniť, vážne odo mňa chce aby som dobrovoľne spala s Malfoyom? Zase?„Dúfam že len žartuješ." otrávene pretočila očami.„Sama vieš že by sa ti nejaký chlap zišiel a okrem toho Draco je symbolom chlapa ktorého chce každá žena."„Stále je to Malfoy, ten Malfoy ktorý mi znepríjemňoval celých 6 rokov na škole!" pripomenula som jej naštvane. Nechápem ako sa mohla tváriť akoby sa nič z toho nestalo.
„Keď sa nad tým zamyslíš, nie je to celkom tak. Do 3 ročníka bol k tebe fakt odporný ale tie zvyšné si ťa už skoro nevšímal, on a Harry sa chytili vždy ale to bolo len medzi nimi a v 6 ročníku bol viac menej uzavretý do seba keďže tam bola celá tá záležitosť so smrťožrúctvom a Dumbledoreom." hovorila so zdvihnutým prstom a miestami som mala pocit že sa ho zastáva akoby to bolo nič a ja to preháňam ako nejaký blázon.
„Toto sa mi dúfam sníva." zarazila som sa.„Nehovorím že bol svätý ale už prešlo toľko rokov...všetci sme sa zmenili, nemôžeš ho hádzať do jedného vreca. Ja som sa kedysi hanbila na Harryho čo i len pozrieť a teraz..."
„Ma komanduješ na každom kroku." ozval sa Harry ktorý práve vošiel do kuchyne.„Ty o tom..." vražedne som pozrela na Ginny, ktorá obranársky zdvihla ruky.„Nemám tušenie čo sa tu deje ale to že som dnes ráno stretol Malfoya na odchode z môjho domu s tým že zisťoval kde bývaš mi úplne stačilo na to aby som sa uistil v tom že to ani nechcem vedieť. Ja si len idem zobrať poštu vôbec si ma nevšímajte."
Harry bol vždy chápavý ak som mu niečo nechcela povedať netlačil na mňa aby sa to dozvedel. Za to Ron...to bol iný prípad, to bol aj dôvod prečo sme sa vždy pochytili.„Aj tak nechápem prečo sa ho vôbec zastávaš veď sa nič nedeje, už je to vyriešené." dúfala som že týmto som túto debatu ukončila ale s Ginny nie je šanca aby to bolo také jednoduché. „Ale..."„Aké ale Ginny? O čo ti vôbec ide? To ti fakt tak záleží na tom či som zmenila názor na Malfoya a uznala že je z neho lepší človek? Nie je to snáď jedno?" vybuchla som. Keby to dávalo nejaký zmysel ale ono to bolo absolútne absurdné? Prečo sme sa vôbec bavili o ňom?!
„Nie je. Mám z toho taký zvláštny pocit a proste si myslím že by si s ním mala niekam zájsť." toto sa mi hádam sníva? „Tak ja sa mám paktovať s Malfoyom len preto lebo ty máš pocit že je to tak dobre?" zvýšila som hlas. Nechcela som sa s Ginny hádať ale to čo mi tam hovorila ma úplne dostalo. „Prepáč Hermiona. Lenže ty si bola vždy tá rozumná a nepáči sa mi keď takto hovoríš hoci ide o Draca. Každý má šancu sa zmeniť a to čo sa stalo bolo už dávno, myslela som že ty si práve tá ktorá to pochopí."
„S mojej manželky sa stala moralistka." ozval sa Harry a Ginny ho v momente prebodla pohľadom. „Ginny ale ja nehovorím že sa nezmenil." „Som jediný kto nechápe pointe tohto celého?" vložil sa do toho zase Harry a ja som s ním jednoznačne súhlasila.
Mala som čudný pocit že tu vôbec nejde o morálnu stránku ale o niečo celkom iné o čom vedela jedine Ginny. Ja som však nemala už chuť zisťovať o čo ide. „Idem domov, kašli na to. Ak si ti išlo len o to či som voči Malfoyovi stále zakomplexovaná ubezpečujem ťa že nie a uznávam že sa zmenil spokojná?" nechcelo sa mi to viac rozoberať tak som radšej ustúpila a snažila sa to takto skončiť. „Áno." Ginnyn súhlas bol pre mňa ako vykúpenie. Cítila som sa po tom strašne divne tak som sa hneď po odchode z ich domu premiestnila domov a poslala Malfoyovi sovu s tým že dnes sa necítim na to ísť medzi ľudí a tak ten obed musíme zrušiť.
YOU ARE READING
Dramione
FanfictionDraco Malfoy po škole úplne zmizol. Vraj dokonca odišiel z Anglicka. No čo ak sa jedného dňa proste vráti? Aký vplyv to bude mať najmä na život Hermiony Grangerovej?