16.

2.8K 138 8
                                    

Hermiona

To si zo mňa už niekto fakt robí srandu! Unavene som pozrela na budík, bolo pol 2 ráno a nejaký magor mi vyzváňa pri dverách! Naštvane som sa k nim dovliekla a otvorila ich. Čakala som asi všetko ale jeho naozaj nie.

„Malfoy?!" vyvalila som neveriacky.„Čo tu kurva robíš o takomto čase?!" ovrieskala som ho a bolo mi úplne jedno či zobudím celý barák.„Nemôžem spať."robí si zo mňa srandu?„A preto musíš zobudiť aj mňa!?" skríkla som naštvane.„Ale ja..."„Je mi jedno čo ty Malfoy! Okamžite vypadni ja idem spať a ty sa pre mňa za mňa aj na hlavu postav!" chcela som mu okamžite tresknúť dverami pred nosom ale dal do nich nohu a keďže som to nečakala využil to.

„Čo robíš?!" zavrčala som keď v tom jeho ruky padli na môj pás a pritiahol si ma úplne k sebe. Jeho pery blúdili po mojich ale ja som mu bozky opätovať nedokázala, bol to pre mňa príliš veľký šok.

„Poď ďalej." zašepkala som aby sme nestáli na chodbe.„Ja..." začal ale na to som náladu vôbec nemala.„Nič nehovor." prerušila som ho rázne a tentokrát som to bola práve ja kto odstránil medzi nami medzeru.

Bozkávali sme sa hodnú chvíľu kým ma nechytil za stehná a zdvihol nad svoj pás, okolo ktorého som sa mu zachytila nohami. Odniesol ma do spálne a jemne položil na posteľ. Nikdy by ma nenapadlo že by on mohol byť taký, jednoducho úchvatný.

„Pekné." Zaškeril sa nad plyšovou vydrov medzi vankúšmi, ktorú som dostala ako darček od Ginny v 5 ročníku na Rokforte keď som objavila podobu môjho patronusa. Chúďa aj tá toho už má za sebou.

Hneď ako som mu vyzliekla tričko takmer som odpadla. Bol to ako pohľad pre bohov na to jeho dokonalé telo. V momente to so mnou začalo výriť pocitmi slasti. No keď jeho ruka pokračovala po mojom stehne až pod voľné kraťasy a potom do mňa dvomi prstami jemne vošiel okamžite mi z úst vyšiel vzdych.

To bola posledná hranica v tomu aby som začala konať a túto v podstate predohru ukončila. Šikovne som ho dostala pod seba a vyzliakla som si tričko. Vzhľadom na polohu v akej sme boli naskytol sa mu priami výhľad na moju hruď.

Keďže ma jeho nečakane návšteva prekvapila v strede noci s niečím ako je podprsenka sme sa zahadzovať nemuseli. Páčil sa mi ten jeho výraz. Za tie roky som sa zmenila rovnako tak moje telo. Pás som mala stále štíhli no prsia dvakrát také ako kedysi.

Stiahol si ma naspäť k sebe a vášnivo bozkával. Stále bol jemný ale už sa len ťažko sťažil ovládať. Mierne som sa odtiahla a pár bozkov som venovala jeho krku čo ho dostalo. Vtedy som objavila najväčšiu slabosť Draca Malfoya.

Ani neviem ako, ocitla som sa pod ním. Už na to nešiel pomaly. Nestihla som sa poriadne spamätať a videla som ho v celej paráde. Vychutnávala som si každý jeho dotyk to s akým vzrušením sa venoval každému kúsku môjho tela ktoré sa nevedelo dočkať tej hlavnej chvíle.

Vtedy keď som to najmenej čakala do mňa vnikol čím sa mnou prehnala akoby explózia všetkého možného aj nemožného. Bolo mi jedno či to niekto bude počuť ale predpokladám že nás počula celá bytovka. Nikdy predtým som nič podobné nezažila. Osobne som vždy mala rada jemné milovanie ale akonáhle on trochu spomalil bolo to ako mučenie.

Keď sme skončili pripadala som si ako po zabehnutí maratónu. „Myslím že si dám sprchu... ideš tiež?" Navrhla som, hoci som dosť pochybovala že sa dokážem vôbec postaviť na nohy a nie to ešte si to zopakovať v sprche čo prišlo len tak náhodou. Zničene sme sa zvlalili do postele a trvalo len pár sekúnd kým sme obaja zaspali.

DramioneWhere stories live. Discover now