„Ako iste vieš po vojne ministerstvo chytilo veľa smrťožrútov ktorý urobili oveľa horšie veci ako ja a preto mi dali šancu vrátiť sa do Rokfortu a dokončiť siedmy ročník a až po ňom mal nasledovať môj súd. Z Astorie vyrástla pekná žena bola taká obyčajná a normálna a navyše veľmi chytrá. Po pár mesiacoch sme sa zblížili a začali spolu chodiť. Všetko bolo v poriadku, neboli sme do seba zamilovaný a nepredstavovali sme si žiadnu spoločnú budúcnosť ale rozumeli sme si. Ku koncu školského roka Astoria zistila že je tehotná. Bol som šťastný aj keď som vedel že súd môže spôsobiť že svoje dieťa nikdy neuvidím inak ako v Azkabanskej cele na polhodinovej návšteve raz za mesiac. Daphne a Pansy za mnou chodili vždy. Astoria neprišla ani raz. Mala termín pôrodu týždeň po návšteve takže keď som uvidel Pansy s malým troj týždňovým klbkom v ružovej deke na rukách...neviem ti opísať ako som sa cítil. Podala mi ju a opýtala sa ma ako chcem aby sa volala. Opýtal som sa, a čo Astoria? Ona jej meno nevybrala? Pansy sa rozplakala a ja som myslel na najhoršie, že Tori zomrela pri pôrode. Po dlhých minútach na mňa pozrela so slovami, je mi to ľúto Draco, ona je preč. Odišla. Povedala že nie je pripravená, že je príliš mladá, nemôže byť matkou. Opakoval som si to v hlave stále dookola, nedokázal som to pochopiť, nemohol som uveriť tomu čo hovorila. Astoria ju ani nedržala, hneď ako sa narodila povedala aby ju dali preč, ona ju nechce. Všetci moji priatelia robili čo mohli, hoci nikto z nich nemal tušenie ako sa starať o dieťa. Po polroku mňa a moju mamu na súde vďaka Potterovi zbavili obvinení. Do mesiaca som sa rozhodol že musím odísť. Zobral som Avu a jednoducho som odišiel. Šiel som do slnečnej Kalifornie, nikto ma nepoznal, dostal som šancu začať odznova. Kúpil som si domček na pláži a urobil si muklovskú vysokú školu ako lekár. Žil som ako mukel 6 rokov a nemal som v pláne to zmeniť ale Ava miluje mágiu, miluje byť tým kým je a miluje Rokfort. Nemohol som ju pripraviť o to. Rokfort bol kedysi môj domov, raz bude aj jej."
Každé jedno slovo som z hrôzou no zároveň úžasom pozorne počúvala. Ani neviem pri ktorej časti mi začali tiecť slzy, dokonca aj Dracovi sa mierne leskli oči pri tých spomienkach. Vedela som že 7 mesiacov ktoré strávil v Azkabane museli byť najťažšie obdobie jeho života no nedokázala som si ani predstaviť ako veľmi.
„Draco." zašepkala som trasúcim sa hlasom.„To je v poriadku nič nehovor." zastavil ma pokojne a prisunul sa ku mne bližšie. Objal ma okolo pliec a dal letmý bozk do vlasov.„Si skvelý muž Draco a úžasný otec. Tvoja dcéra ma obrovské šťastie a Astoria netuší o čo prišla." hovorila rýchlo, ani neviem či mi vôbec rozumel čo to bľabocem.
„Odvtedy som o nej viac nepočul ani som ju nevidel, no včera sa objavila medzi mojimi dverami a keď som ju uvidel...nechcel som aby ste tam boli." prudko som sa vystrela.„Ona bola u teba?" vykríkla som zdesene, sama neviem čo ma na tom tak vydesilo.„Chce Avu. Povedala že ju dostane aj keby ma mala dostať do Azkabanu. Do pekla veď tá ženská ani nevie ako sa volá veď meno som jej dal ja! " neverila som vlastným ušiam. Ako sa opovažuje?
„To sa nestane, na to nemá právo! Ona sa jej vzdala!" kričala som.„Hermiona je mi jedno či má právo alebo nie, nedám jej ju aj keby ma mali naozaj zavrieť." povedal rozhodnuto a verila som tomu na sto percent. Draco by aj umrel pre dobro svojej dcéry.„Čo si povedal Ave? Určite sa pýtala na svoju mamu." mierne sa pousmial, čo ma potešilo, znamenalo to že aspoň niečo bolo dobré, na správnom mieste.
„Sľúbil som jej že jej to jedného dňa vysvetlím keď bude staršia lebo teraz je to pre ňu príliš zložité a ona sa na mňa usmiala a povedala, dobre oci, ty vieš najlepšie čo je pre mňa dobré. Niekedy neverím že má iba 6 rokov." povedal hladiac do steny. Potom sa otočil na mňa a ja som sa jednoducho neudržala a pobozkala som ho.
„Vieš, myslím že teraz keď hrozí že ti Astoria kedykoľvek zaklope na dvere by bolo lepšie ak by nehrozilo že jej otvorí Ava alebo nepríde na ďalšiu nečakanú návštevu v nevyhovujúcej situácii." naznačila som opatrne.„Chceš tým povedať že by som mal ostať bývať u teba?" opýtal sa s výškerom. Cítila som ako sa červenám.„To znie dobre." uškrnul sa a odsunul mi neposlušný prameň vlasov za ucho.
YOU ARE READING
Dramione
FanfictionDraco Malfoy po škole úplne zmizol. Vraj dokonca odišiel z Anglicka. No čo ak sa jedného dňa proste vráti? Aký vplyv to bude mať najmä na život Hermiony Grangerovej?