2019. Január 11.

26 2 0
                                    

    Nora: Aznap volt az, hogy bejelentettük Damivel, hogy együtt vagyunk. Épp a Daily Planet stúdiójában voltunk. Engem Dami a háttérbe tolt, hogy majd a bemutatásnál jöjjek be. Már minden kész volt. Lois és Dami már ott ültek a kanapén. Én meg próbáltam visszafogni azt a kevéske kis lámpalázat, ami volt bennem. Majd kezdtek:
- Üdv mindenkinek a Daily Planet reggeli adásában! – üdvözölte a nézőket Lois. – Az én nevem Lois Lane és itt ül mellettem mai sztárvendégünk Damian Wayne! – a kamera hátrált és jött a tapsvihar. – Damian!
- Lois! – üdvözölték egymást. – Örülök, hogy itt lehetek!
- Én is, hogy te itt vagy! Szóval! Azt mondtad, hogy van egy nagy híred a számomra és a nézők számára.
- Igen! Valóban van egy érdekes hírem! – ekkor rám mosolygott. Én pedig vissza rá.
- És mi lenne az? – kíváncsiskodott Lois.
- Hát! – húzta az időt Dami. – Van egy... egy lány! – vigyorgott örömében. Tudtuk mind a ketten, hogy ma fog el dőlni, hogy az emberek mennyire fognak minket szeretni.
- Tényleg! – lepődött meg Lois. – És most itt van?
- Igen! – jelentette ki Dami. – Dóri kérlek, bejönnél? – hívott be. Én besétáltam. E közben mindenki boldogan tapsolt. Leültem Dami mellé.
- Tehát te vagy Damian új barátnője! – kezdte el Lois. – Nagyon örvendek... Dóri ugye?
- Igen! – fogtunk kezet Loissal. – És én is örvendek!
- És ti mikor ismertétek meg egymást? – kérdezte kíváncsian.
- Az utcán éltem. – kezdtem bele. – Épp aludni indultam, amikor megláttam a sikátorban.
- Én is éppen haza indulta. – folytatta Dami. – Tudja, a rövidebb úton.
- És láttam, hogy egy másik utcagyerek meg akarta ölni. – vettem vissza a mesélő szerepét. – És megmentettem.
- Szóval neked nincsenek szüleid? – kérdezte Lois.
- Meghaltak. – válaszoltam. Hirtelen mindenki elcsendesült. – De szerencsére ott volt velem Dami és már nem is fáj, ha visszagondolok rá. – bújtam Damihez.
- Ó! – érzékenyült el Lois. – Már becézitek is egymást? – mi ketten Damivel egymásra néztünk és igen helyett inkább mosolyogva összeérintettük a homlokunkat. – És, ha már itt tartunk. Mikor jöttetek össze?
- Szilveszter éjfélkor. – jelentette ki Dami mosolyogva.
- Ó! – folytatta Lois. – És mi történt?
- Éppen szilveszteri buli volt nálunk. Én felhívtam Dórit a szobámba és ott vallottam neki szerelmet. És ott is volt az első csókunk. – ekkor ő magához húzott és megcsókolt.
- Nincsen szebb a tini szerelemnél igaz emberek? – kérdezte meg a nézőket Lois. Ezt hatalmas tapsvihar követett. Majd ezzel folytatta: - Szerintem ezt mindenki nevében mondhatom: meg van az álompár! – sikerült. Megkedveltek. Ők is látták mennyire szeretjük egymást. Boldogok voltunk, mert ott voltunk egymásnak és mindenki más is boldog volt, mert együtt voltunk.    

Egy életre szóló szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora