• d o k u z u n c u •

5.9K 453 210
                                    

"Dört aydır regl olmadım," dedim Geurin'e. Elimi karnımın üzerinde gezdirdikten sonra hastaneye gitmenin vaktinin geldiğini düşündüm. "Benimle hastaneye gelir misin?"

Saçlarını örmeyi bitirdikten sonra bakışlarını vücudumda gezdirdi. "Bugünlerde kilo almış gibisin, hamile misin?"

"Saçmalamayı bırak," dedim kaşlarımı çatarak. "Yurtta erkek mi var?"

"Hadi ama, dünyanın yedi harikası bu yurtta!" Elini şiş olan karnıma koyduktan sonra ovuşturdu. "Yoksa bu minik Yoongi mi?"

"Saçmalama dedim sana Geurin." Omzunu silkip saçlarına yeniden yöneldiğinde, "Neden öyle dedin ki?" diye sormuştum.

"Sadece takılıyordum, yoksa yaptınız mı?"

"Hayır!" diye yükselttim sesimi. "Tanrım, Geurin.. Sadece sahte bir ilişki."

"Ben sahte olduğunu düşünmüyorum."

Birkaç saniye gözlerimi kapatıp ne dediğini idrak etmeye çalıştım.

"Ne?"

"Ne, ne? Gerçekten çıkıyorsunuz gibi. Sizi terasta sigara içerken gördüm."

Yatakta doğrulup odadaki tuvalete yöneldim. "Sigara kullanan herkes yukarı çıkıyor!" diye seslendim içeriden ona. "Diğerleri de senin gibi mi düşünüyor?"

Aynada kendime bakıp geçen hafta sahilde olduğumuz zamanı düşündüm. Bir haftadır BTS'i görmüyorduk çünkü Fake Love adlı parçalarıyla geri dönüşlerini gerçekleştirmişlerdi ve şimdi de promosyonları vardı. Geurin ile Nana ise bu şarkının sunbae ile benim aramdaki durumu anlattığını düşünüyordu.

Eh, ben de öyle düşünmüyor değildim.

"Nana da öyle düşünüyor," diye seslenmişti Geurin. "Ama bence Woori de bunun farkında."

Dediği şeye istemsizce gülüp yeniden içeriye gittim. "Olmayan bir şeyin farkında, öyle mi?"

Derin bir nefes verip saçlarıyla oynamayı bıraktığında ciddi bir surat ifadesiyle bana bakmıştı.

"İster çıkın ya da çıkmayın Maria ama gerçek bu: yakışıyorsunuz."


"Maariiaa!"

"Taehyung lütfen sus."

"Sen sus asıl, ben Maria'yla konuşacağım."

"Yarın konuşursun."

Taehyung sunbae ile Yoongi sunbae kendi aralarında tartışmak için yol üzerinde durduklarında ben de onlarla birlikte durmak zorunda kalmıştım. Çünkü ikimiz sarhoş Taehyung sunbae'yi taşıyorduk.

"Yürüyebilir miyiz?" diye sordum can kavliyle. "O çok ağır."

Yoongi sunbaeye Çizmeli Kedi misali bakıp gitmek istediğimi belirttiğimde yeniden koluna girmiş tüm yükü üstümden almıştı.

"Seni aradığım için üzgünüm," demişti sunbaenin odasına geldiğimizde. "Diğerleri hala dışarılar ve onu bana yıktılar."

ave maria ❀ yoongi    ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin