• o n ü ç ü n c ü •

5.8K 405 140
                                    



Kayıttan çıkarken bunun son söylediğim parça olduğunu bilmenin sevinciyle gülümseyerek bizi bekleyen Geurin'e sarıldım. Grupta rapper olduğu için ilk başta onun kısımları bitmişti, dün de çoğu şarkıyı Mira ile erkenden seslendirdiğim için benim de kayıtlarım bitmişti. Ana şarkımız başta olmak üzere tüm şarkılarımız çok güzeldi çünkü hepsinde BTS üyelerinden bir iz vardı. Birazdan ise Jimin sunbae ve Hoseok sunbaenin bize daha önce gösterdikleri kareografi için çalışmaya gidecektik.

Sıcakladığım için Geurin'e saçlarımı ördürürken çalışanlardan birinin uzattığı suyu içtim. "Geurin, sence bizi sevecekler mi?"

"İçimde olumlu bir his var Maria, sevecekler." Uzattığım tokayı alıp saçımı bağladıktan sonra önüme geçip kollarını çapraz bağlamış, sırıtmıştı. "Dün paylaşılan fotoğrafları gördüm Maria, Yoongi'yle aranda ne var senin?"

"Bir şey yok," dedim bakışlarımı başka yöne çevirirken. "Yoldan geçen kameramanları görünce yüzümü sakladık."

"Öyle ya da böyle, aranızda bir bağ var. Bunu inkar edemezsin."

Omzumu silktim. "Sonuçta bu sahte ilişkinin iki mahkumuyuz. Birlikte vakit geçiriyoruz."

Kayıttan çıkan diğer kızlar heyecanla yanımıza geldiklerinde bu konuyu kapatmıştık. Çok yoğunduk, dişimizi sıkmamız gerekti. Sırada dans pratiği vardı.

"Bu gece yarısı Nana tanıtılacak!" Nana kendini kendisine överken gülüştük. "Kızlar, ilk üye neden benim? Ya beni çirkin bulurlarsa?"

Gözlerimi devirdim. "Gayet güzelsin, seni çirkin bulan gay olmalı."













"Tanrım," dedim yatağıma otururken. "Çok yoruldum."

"Birazdan Nana yayımlanacak, heyecanlı mısın?" Jimin sunbae, bugünkü dans sırasında düşürdüğü bilekliğini almak için odama gelmişti ve ben onu nereye koyduğumu bilmiyordum.

"Heyecanlıyım," dedim aramaktan bıkmış olsam da yeniden ayağa kalkarken. "Şu bilekliği bulunca kızların yanına giderim."

"Sorun değil Maria, istersen sonra bakarsın."

"Yok, bulurum şimdi."

"Bu sizin çıkışınızın ilk adımı, hadi git."

Israr ettiğinde mantıklı konuştuğunun farkındaydım, başımı sallayarak telefonumu cebime attım. "Teşekkürler sunbae, onu bulacağım."

Birlikte odamdan çıkarken saate baktım. Sadece on beş dakika vardı.

"Hyung, burada ne yapıyorsun?" Jimin sunbaenin bir başkasına seslenmesiyle odamın kapısında duran Yoongi sunbaeye bakışlarımı çevirdim.

"Senin burada ne işin var?"

İkisi merakla birbirine baktığında Mira'dan gelen mesajla dikkatimi telefonuma verdim.

MariaaA! Çabuk Nana'nın odasına gel, o çok heyecanlı!!

"İzninizle gitmem gerek," dedim aralarından çıkarken. "Sunbae," dedim Jimin sunbaeye dönerek. "Yarın bilekliği bulunca sana vereceğim." Eğilip ikisine de veda ettikten sonra koşarak koridorun sonundaki Nana'nın odasını çaldım.

"Parolayı söyle!"

Hwaran'ın dediği şeyle parolayı düşündüm. "Hwaran dünyanın en iyi rapperı?"

Kapı açılırken kafama hafifçe vurdu. "Dünya değil, evren diyeceksin." Kolumdan tutup kızların toplandığı yatağa beni götürdüğünde daha önce Nana ve onunla kalan Geurin'in odasına gelmediğimi fark ettim. "On dakika kaldı."

ave maria ❀ yoongi    ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin