bolca yorum istiyorum, hatta yalvarıyorum, iyi okumalar 💓
+Kapım yeniden çalındığında ısrarla kapıyı açmıyordum. Saat çok geçti, bundan emindim. Bu saatte anca rüyam bu şekil olabilirdi fakat sesi tüm kulaklarımda hissettiğimde emin olmak için gözlerimi açtım.
Hayır, gerçekten kapım çalıyordu.
Bir süre kendime gelmeye çalıştım, ardından yatakta doğrulup gece lambamı açtım. Kapının ardındaki kişinin gittiğini düşünürken yeniden çalmaya başladığında yataktan kalkıp kapıya doğru ilerlemiştim.
Kapıyı açtıktan sonra doğru gördüğümden emin olmak için gözlerimi ovuşturdum. "Maria."
"Saat kaç?" diye sordum. "Çok mu uyudum?"
Başını iki yana salladı. "Gece üç."
Kapı pervazına başımı yaslayıp gözlerimi kapattım. "N'oldu sunbae?"
"Uykulu musun?"
"Hm, hm." Gözlerimi yeniden açtığımda onun da diğer tarafa başını yasladığını gördüm. "Neden burdasın?"
Uykulu gözleriyle bir süre beni inceledi. "Neden burda olduğumu bilmiyorum."
"Uyumalısın," dedim esnememek için kendimi zor tutarak.
"Sen de uyumalısın."
Birkaç dakika orada öylece ikimizin de kendi yataklarına dönmesini bekledik fakat öyle bir şey olmadı.
Kapıyı açtım ve içeriye gelmesine izin verdim.
Yatağıma uzandıktan sonra karşı yatağa geçişini izledim.
"Son birkaç haftadır bana ne oluyor bilmiyorum," dedim itirafta bulunarak.
Kendimden hiç beklenmedik hareketlerde bulunuyordum.
"Kendini buluyorsun."
Başımı iki yana salladım. "Yarın kızlarla prova yapacakmışız, beni uyandırmamalıydın."
Omzunu silkti. "Hoseok ve Jimin de sizinle olacak."
Şaşırmam gerekse de tepkimi içimden vererek, "Bize ders mi verecekler?" diye sordum.
"Öyle bir şey sanırım."
Güldüm, çünkü şanslıydık.
"Uyumak istiyorum," demiştim yeniden esneyip.
"Uyu."
"Pekala," dedim başımı yastığa koyup gece lambamı söndürerek.
"Maria."
"Efendim?"
"Işığı açsan olur mu?"
Işıkta uyuyamıyordum ama sorgulamadan açmıştım. Beni daha az konuşturmasını istiyordum, zaten o kadar uykuluydum ki hemen uyuyabileceğimi biliyordum.
"Ya, Maria bi baksana."
"Hı?"
"Bana bak ama."
Kafamı içimden küfrederek kaldırdım. "Ne?"
İfadesizce suratıma baktığı her an kahrolmak istiyordum fakat ardından gülümseyip el sallamış, "İyi geceler," demişti.
"İyi geceler," dedim bu sefer uyuyabilmeyi dileyerek.
•
"Hwaran, biraz sola kay, Nana Yiseul'la yer değiştir ve Woori neden arkada duruyorsun?"