yorum okumak beni çokça sevindirir, iyi okumalar 💛
+
Tırnaklarıma pembe ojemi sürmeyi bitirdikten sonra sırıtarak arkamda duran altı kıza bakışlarımı çevirdim. Hepsi benden bir açıklama bekliyordu ve özellikle Nana merakından çatlamak üzereydi.
"İşim bitti," dedim tırnaklarımı gösterirken. "Nasıl? Güzel oldum mu?"
Hwaran göğsünde bağladığı ellerini çözüp iç çekti. "Maria bize sabahki olayın aslını söyler misin? Seni bekliyoruz."
"Ben başından beri aralarında bir şey olduğunu söylüyordum," dedi bu sefer Nana. Ardından Geurin'e döndü. "Yoongi'nin kucağındaydı diyorum Geurin!"
Ofladım. "Sarılıyorduk sadece, bunda ne var?"
"Bu kadar rahat olamazsın Maria, onunla aranda bir şeyler var."
"Evet var," dedim çok çabuk pes ederken. "Onunla denemeye karar verdim, rahatladınız mı?"
"Şaka mı?" diye sordu Geurin ciddi bir tavırla.
Böyle kaşlarını çatmış ve sinirli bakmasını beklemiyordum, hatta en çok o sevinir diye düşünmüştüm bu habere. Fakat hiç de öyle durmuyordu.
"En sonunda," dedi Woori elllerini çırparken. "Maria, çok sevindim."
"Bir dakika," dedi bu sefer Geurin. "Siz ne zaman barıştınız?"
"Geurin neden sesini yükseltiyorsun?" diye sormuştu bu sefer Hwaran. "Sakin ol da Maria anlatsın."
"Aylardır Woori ve Maria küs, ayrıca ben ne zaman Yoongi'yle Maria'yı yakıştırsam azar yiyorum. Şimdi ise ikisinin bir ilişkiye başladığını söyleyip, Woori ile konuşuyor. Bu normal mi? Bizden bir şeyler saklaması?"
Kaşlarımı çatıp, "Geurin, sorunun ne?" diye sordum tüm mutluluğumu bir kenara atarak. "Başından beri sunbaeyle birlikte olmamı istiyordun, ne değişti?"
"Değişen şey bize artık bir şey anlatmıyor olman. Giriş ve sonuç belli ama gelişmelerden haberdar değiliz. Bize güvenmiyor musun?"
"Size neden güvenmeyeyim?" diye sordum dehşetle. "Nasıl böyle düşünebilirsin?"
"Susun," dedi Woori en sonunda. "Tamam ben her şeyi anlatacağım yeter ki bağırmayın."
Woori olanları anlatırken sustum. Ardından Geurin'deki sorunun Seokjin sunbaeyle olup olmadığını anlamak için ona bir mesaj attım.
ben: sunbae, geurin ile konuştun mu?
seokjin sunbae: hayır, beni dünkü şovda bir idolle konuşurken gördü
Ofladım, neden ikisi birbirlerini yanlış anlayıp duruyordu?
hangi idolle? diye yazdım.
seokjin sunbae: gidle'daki bir kız, bana namjoon'u soruyordu. yanlış anladı sanırım..
Kahkaha atıp Geurin'e baktım, o da benim gibi Soyeon'u yanlış anlamıştı. Hepsi bana dönerken eski surat ifademe döndüm. "Yok bir şey."
ben: sunbae o zaman geurin ile yeniden konuşmayı dene, şu an sinirli ama onu terasa yollayabilirim???
seokjin sunbae: