"Beyond the System, grubunuzun adı."
Yedimiz tam olarak on beş dakikadır bize söylenen cümleyi kavramaya çalışıyorduk. Uzun bir süre daha da bunu düşünebilirdik fakat daha konuşulacak o kadar fazla şey vardı ki en sonunda bizim yerimize arkamızda duran erkek versiyonlarımızdan -evet BTS- biri el çırpmıştı.
"Harika bir isim PD-nim!"
Gözlerimi kırpıştırıp yanımda duran Yiseul'a döndüm. "Grubun adı neymiş?"
"Beyond the Scene?"
"Beyond the System!"
"Bir dakika," dedi Woori gülmeye başlayarak. "Bir dakika, grubumuzun kısaltılışı BTS'le aynı mı? Orijinal BTS ile?"
"Aynen öyle Woori," diyen Namjoon sunbaeye kötü bir bakış attım. "Beğenmediniz mi?"
"Ah cidden! İsterseniz adımı RM yapalım, diğerlerine de herkes kendi sahne adını versin!"
Woori'yi ilk kez onaylayıp başımı salladığımda Yoongi sunbaeyle göz göze gelmiştim. Fakat ona da kızgındım, grubun adını o yedili seçmişti ve bu kesinlikle berbattı. Bu dünyada iki tane Zayn adlı sanatçının olmasıyla eş değerdi. Tanrı aşkına, BTS dünyaca ünlüydü ve biz daha Kore'de bile şu çıkan skandallardan sonra yeni yeni tanınıyorduk.
"PD-nim," dedim sakin bir ses tonu kullanmaya özen göstererek. "Woori'ye katılıyorum. Yeryüzünde iki tane aynı isme sahip olan grup daha önce görülmedi. Bu biraz kafa karıştırıcı."
Aslında Beyond the Scene ismini hep çok beğenmiştim ve bizim için düşünülen Beyond the System de iyiydi fakat neden ikisi de BTS olmak zorundaydı?
"Maria," diye söze başlayan Hoseok sunbae gülümseyerek bir sorun olmadığını belirtti. "Grubunuz var olan aynı sistemin ötesinde olduğunuzu anlatıyor, farklı olmanızı. Bu yönden bakın."
Susmayı tercih edip başımı öne eğdim.
"Asla olmaz!" Geurin ağlayarak itiraz etmişti. "Bu benim ilk çıkışım ve BTS'in kopyası ya da ikinci versiyonu gibi sarsantıya uğramak istemiyorum. Yalvarırım ismimizi biz seçelim!"
Seokjin sunbae üzülerek Geurin'e destek vermek istercesine kolunu sıvazladığında çaresizce Bang PD'ye baktım.
"Bu kadar üzülmenize gerek yok kızlar. Beğenmediyseniz başka şeyler düşünürüz, zaten Yoongi ve Jungkook da sizin gibi düşünmüşlerdi."
Duyduğum şeyle gülümsedim. Sunbaenin her zaman mantıklı düşündüğünü biliyordum.
"Beyond the Moonlight."
"Ne?"
Hepimiz Yoongi sunbaeye dönerken Woori kahkaha attı.
"Beyond the Moonlight ismini düşünmüştüm, grubunuzun tarzını yansıtacağını düşündüm. Ayrıca kıyafetleriniz için kendi grubumuzun stilisti ile görüştüm." Gözlerim parıldarken Woori ve Geurin heyecanla birbirlerine sarılmışlardı.
"Yoongi, neden bize daha önce söylemedin?"
PD merakla sorduğunda ben de neden daha önce bu konuyu hiç konuşmadığımızı düşündüm.