Part 5

1.7K 124 20
                                    

Zawgyi>>>

ကြ်န္းကိုေရာက္ေတာ့ ေဆးျဖဴသုတ္ထားတဲ့ သစ္သားတံတားတိုေလး ေပၚကေနေစာင့္ျကိုေနတဲ့ ကေလးငယ္ေလးတေယာက္ လက္ထဲမွာလည္း မီးခိုေရာင္ဆူပုတ္ပုတ္နွင့္ေၾကာင္ကေလးကို မနိုင့္တနိုင္နွင့္ ပိုက္ထားေသးတယ္ ကေလးငယ္ပံုစံကလည္း သူေထြးေပြ႕ထားေသာ ေၾကာင္ကေလးကဲ့သို႕ ကစ္ကစ္လံုးလံုးပံုစံ ကေလးနွင့္ပင္။ သူကတံတားေလးေပၚကေန Porဆိုျပီးလွမ္းေအာ္ေနတယ္။ ကေလးငယ္ရဲ႕Porလို႕ေခၚသံ ေလးေၾကာင့္ KhunForth မ်က္နွာမွာေပၚလာတဲ့ အႃပံုးတပြင့္က ကြ်န္ေတာ္သိပ္သတိရေနခဲ့တဲ့ ဟိုးတခ်ိန္တုန္းက ကြ်န္ေတာ့္ Porရဲ႕အႃပံုးလိုဘဲ ေႏြးေထြးမႈရယ္ခ်စ္ျခင္းေမတၱာရယ္ယုယ ၾကင္နာမႈေတြနဲ႕ ျပည့္နွက္ေနတယ္ ။ အိုး...ေနပါဦး ဒါဆိုသူက ကေလးအေဖေပ့ါေလ... သူဘာေတြလ်ွိ၀ွက္ထားတာလဲ ဒီကေလးကေကာ ဘယ္သူနဲ႕ရတာလဲ ဒီလိုဆိုသူ႕မိန္းမကေရာဘယ္သူမ်ားလဲ...

Boatေပၚကဆင္းဆင္းခ်င္းဘဲ သားသားလို႕ေအာ္ျပီး ျဖဴျဖဴကစ္ကစ္ေကာင္ေလးဆီသိုဦးတည္သြားတဲ့သူ႕ပံုစံကိုကိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္သေဘာက်မိတယ္ ဒီပံုစံက ကြ်န္ေတာ္ဘယ္ေတာ့မွျပန္ေတြ႕ခြင့္မရွိနိုင္ေတာ့တဲ့ porကို သိပ္လြမ္းေစတယ္ေလ ဒါေပမဲ့လည္းကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲက နာက်င္မႈကပိုမိတယ္ အခုလည္းကြ်န္ေတာ္တို႕မွာ ေတြ႕ဆံုခြင့္ဆိုတာမရွိနိုင္ေတာ့ဘူးေလ..
ကြ်န္ေတာ္အေတြးလြန္ျပီး ပင္လယ္ကိုေငးရင္းနဲ႕ မ်က္ရည္ေတြက မ်က္လံုးထဲမွာျပည့္နွက္လာတယ္ အေရွ႕ကပင္လယ္ျပင္ျကီးကိုေတာင္ေ၀၀ါးသြားတဲ့အထိေပ့ါ
အဲ့အခ်ိန္မွာဘဲငိုအံ့ဆဲဆဲျဖစ္ေနတဲ႕ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕လက္ကိုထိလာတဲ႕ ေႏြးေထြးနူးညံ့တဲ့ လက္တစ္စံုေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္သတိျပန္၀င္ခဲ့ရတယ္ ေျသာ္...ထိုကေလးငယ္ဘဲ
ဒီကေလးငယ္အမူအရာနွင့္ပံုစံကေလးေတြက စိတ္ထဲတြင္ရင္းနွီးေနသလိုပင္ ....

'ဦးဦးက Porရဲ႕ခ်စ္ရတဲ့သူဆိုတာလားဟင္ သားနာမည္က Neungပါ ဦးဦးကသားလိုဘဲခ်စ္စရာေလးေနာ္'

ေတြ႕ေတြ႕ခ်င္းမွာပင္ သူ႕နႈတ္ခမ္းဖူးဖူးေလးကေန ခ်စ္စရာစကားလံုးေလးေတြနဲ႕ ျကိုဆိုေပးတဲ့ထိုကေလးငယ္ကို ကြ်န္ေတာ္အသည္းယားလြန္းတယ္ ကြ်န္ေတာ့္ကိုလာ နႈတ္ဆက္ျပီး တခစ္ခစ္ရယ္ေနတဲ့သူ႕ရဲ႕ ရယ္သံေလးေတြေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့္ကို ခ်ိဴျမိန္မႈေႏြးေထြးမႈဆိုတာကိုခံစားရေစတယ္
ကြ်န္ေတာ္သူ႕ရဲ႕ပါးေဖာင္းေဖာင္းအိအိေလး၂ဖက္ကို ညင္သာစြာဆြဲလိုက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကိုၾကည့္လာတဲ့သူ႕ရဲ႕ ၀ိုင္းစက္တဲ့မ်က္လံုးေလးေတြက KhunForthဆီကမ်ား ဆက္ခံထားေလးသလားလို႕ပင္ ေတြးမိလိုက္ေသးတယ္...

Crush on you.... Where stories live. Discover now