|13.rész|

179 13 1
                                    

- Ai gyere! Menjünk fel a szobámba!

- Ugye nem akarsz engem megint lefektetni..?! - ijedten néztem a szemébe.

- Butus! Azért ennyire nem vagyok elvetemült! - féloldalasan mosolygott rám.

Fellépkedtem a lépcsőkön, és Isato kinyitotta a szobája ajtaját.
Egy aranyos, világos szoba fogadott. Világos szürke falak, és egy nagy francia ágy volt a szobában. Volt még ott 3 nagy szekrény is, ami fehér volt. És volt egy nagyon nagyon NAGYON puha szőnyeg, ami persze fehér volt.

- Csak ülj le valahova! Hozok valami kaját!

- Okés!

Lehuppantam a pihe-puha szőnyegecskére, és lefeküdtem. Aludni lehetett volna rajta, olyan puha.

- Hoztam egy kis nutellás sütit! Csak a te kedvedért hoztam ezt!

- Köszi! - rávettem magam a sütikre.

- Látom ízlett!

- Ja!

- Figyelj, tudom hogy most nagyon zaklatott vagy Wataru miatt, de én nagyon kedvellek!

- Vagyis?

- Nem tudom hogy most hogy érzek irántad, de más soha nem fogott meg ennyire! Tudom hogy most Watarué vagy, de én akkor is kedvellek!

- Köszönöm! - mosolyogtam Isatora.

Megnéztünk egy horror filmet, és azt mondta Isato hogy közben hozzá bújtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Megnéztünk egy horror filmet, és azt mondta Isato hogy közben hozzá bújtam. És hogy jó érzés volt! Erre persze csak szemforgatással tudtam válaszolni.

Megjött Wataru.

- Hali bátyó! - kiáltott fel az emeletre.

- Szia!

- Isato, most mit tegyek? - súgtam Isatonak.

- Csak maradj itt! Lemegyek, köszönöm neki rendesen!

Erre rábólintottam, és kiment a szobából. A telefonom rezgett. Valaki írt. Asato! Egy képet küldött, amin kézenfogva mennek be a házba Wataruék tegnap este.

Wataru szemszöge∆

Hazajöttem, és egy ismerős szagot éreztem. Sajnos nem tudom kié volt, mert akiket mostanában éreztem, azoknak nem ilyen édes illatú volt. Egyetlen ember lehetett, vagyis Ai. De tudom hogy ő nem lehet, mert neki már otthon kéne lennie. De azért ez az Asato soha nem volt egy megbízható alak, leginkább az ilyen kedves, jó, aranyos lányokkal szemben. Amikor elcsábítja a lányokat, addig tönkre teszi őket. Először jó pofizik, aztán romba dönti az életüket.

Felakartam menni, amikor kinyílt Isato ajtaja, és kijött rajta Isato.

- Szia!

- Szia öcsi!

- Hogy hogy van itt valaki?

- Nincs itt senki! - letagadta hogy van itt valaki.

- Ugye nem egy lányt fektettél le! - döbbenten néztem rá.

- Hülye vagy! Mikor csináltam én olyat?

- Hát amikor itt volt Ai, rögtön letámadtad!

Erre mégegyszer kinyílt az ajtó. Egy iskolai egyenruhában lévő lány nézett ki. Nem láttam hogy ki volt az, mivel fénnyel szembe láttam. De valami nagyon szép lány volt, Ai. Mint Ai! Pontosan olyan!

- Szia! - köszöntem fel.

- Már rám se ismersz?! - flegmáskodott.

- Bocs, csak fénnyel szembe elég nehéz valakire ismerni!

- Wataru, átjött Ai! - vágott közbe Isato.

- Csináltál vele valamit?! Tán valami rosszat? Ai mit tett veled? Egyeltalán miért vagy itt?

- Miért érdekel? Isato egy megbízható ember, nem úgy mint te! Olyan lányokkal találkozol, akiket nem is ismersz!

- Ai, az a lány egy régi ismerősünk! És nem csináltunk semmit! Csak elmentünk fagyizni!

- Akkor mivel magyarázod azt, hogy kézenfogva jöttetek be a házba?! - elővettem a telefonom, és megmutattam nekik a képet.

- Ai, ezt ki küldte? - érthetetlenül nézett rám Isato.

- Asato, akiben megbízhatok! Miután eljöttél köszönni, azután küldte. Mert ő nem lóg olyan lányokkal, akiket nem is ismer kb.

- Ai, ez tényleg nem igaz! Kint ültem az ablakban amikor a szőke lány haza kísérte Watarut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ai, ez tényleg nem igaz! Kint ültem az ablakban amikor a szőke lány haza kísérte Watarut. Le is fotóztam hogy hogy szenved. Nézd! - előkereste a telefonjából a képet.

- De..de akkor miért fogja az a lány Wataru kezét?

- Nem fogta, csak az a dög Asato megszerkesztette a képet!

Itt lerogytam a lépcsőn, és ennyire emlékszem...

______________________________

Sziasztok! Itt egy újabb rész! Remélem tetszett! Ha van valami észrevételek/kommentelni valótok, akkor nyugodtan! Legyen további szép napotok! ^•^ <3

By:Blani✓

Az ellentétek vonzzák egymást Where stories live. Discover now