Sziasztok, Ai vagyok 15 éves és gimis. Vöröses barna hajam, és zöld szemem van. Nem vagyok egy nagyon magas lány.
Eléggé megviselt az elmúlt idő, mivel elköltözünk, és elvesztettem a barátaimat. Egyébként sem vagyok egy nagyon barátkozós típus, pont ezért félek egy kicsit a sulis ismerkedéstől. Édesanyámmal élek kettesben. Édesapám még kiskoromban eltűnt, nem is ismerhettem...
Hétfő
A napot (mint mindig) "csodálatosan" kezdtük, az életteli kedv ismét az arcomon virított..
- Ai drágám! Jó reggelt! Ideje kelni!
- Még egy 5 percet...
- Ai, kelj fel mert késésben vagy!
- Mennyi az idő? - ijedten ugrottam fel az ágyamból -
- Már 7:27 van! Siess!
- Anya eddig miért nem szóltál?! - kérdeztem idegesen.-Kikaptak gyorsan valamit a szekrényből, és a képességemet meghaladó gyorsasággal öltöztem át.
Illik tudni rólam hogy a Nutella egy nagyon kedves barátom, és általában minden reggel és este meglátogatom.
Ma reggel is így történt, és ismét mint egy gepárd, kentem meg egy kenyeret nutellával. Ez után felkiáltottam anyának, hogy elmentem suliba, és futottam az iskolába, mint egy őrült.
Csak én lehetek ilyen szerencsétlen hogy az első nap a suliban már neki mentem valakinek...- Bocs...
- Máskor figyelhetnél egy kicsit!
- Bocsánatot kértem, egyébkent is nem történt semmi.. Te meg vigyázhatnál a szádra egy kicsit!
- ö...
- Na mi van? Ráült a cica a szádra? :P
- Csak még senki nem szólt vissza nekem..
- Akkor most megtörtem a rendszert? :D
- Ja... Egyébként hogy hívnak?
- Ai, és új tanuló vagyok.
- Kohaku vagyok, örülök a találkozásnak! És egyébként melyik osztályba jársz? Én a 10.A-ba járok.
- 9.B
- Gyere, elkísérlek! Ott van az én osztálytermem mellett! (Kedves lánynak tűnik.)Kohaku kedves volt a történtek után,(bár amilyen bunkó volt először, egész helyes... Bár ez nem én vagyok.. Ezt nem én mondtam jó?) és még a számom is elkérte, amit nem értek mivel nem is ismerem annyira.
Ez után befutottam utolsó 2 percbe az osztálytermembe. Mindenki úgy nézett rám, mintha már több éve ismertek volna. Mindenki kedvesen mosolygott rám. Egy lány az utolsó padból figyelte hogy hova ülök. Mivel nem volt máshol hely, odaültem mellé.
- Szia! Gondolom te vagy az új lány, én Kiyoko vagyok! (Nagyon megvan illetődve, nem csodálom mivel új és nem ismer senkit. De nagyon aranyosan néz ki.)
- Én Ai.
- Örülök, hogy ideültél.
{CSING CSÖNG}Nagyon reméltem hogy nem vesz majd észre valahogy a tanár, de ezzel kezdte az órát:
-Sziasztok gyerekek! Gondolom láttátok, hogy van egy új osztálytársatok. Kérlek kedves, mutatkozz be a többieknek!______________________________
Sziasztok! Gondoltam elkezdek egy történetet, mert ha van szabadidőm vagy valami ilyesmi ,akkor van hogy nem igazán tudok mit csinálni, és itt ez a csodálatos program amit kedves Barátnőim mutattak, szóval innen köszönöm nekik. <3
By:Blani
KAMU SEDANG MEMBACA
Az ellentétek vonzzák egymást
RomansaFőszereplőnk Ai, egy átlagos gimnazista lány. Csöndes, de kiáll az igazáért. Elköltözött édesanyjával. Ezzel együtt járt nála az iskolaváltás, de egyszer az életében neki is betoppan valaki, aki megkavar mindent. Mind a ketten más személyiséggel és...