|19.rész|

164 17 0
                                    

Visszaültem Wataru ágyára és a szemeim leragadtak. Elaludtam.
Reggel Wataru ott feküdt mellettem. Benéztem a takaró alá, hát póló nem volt rajta. A gatya rajta volt ( szerencsémre ). Kinyitotta a szemét és rámosolygott.

- Jó reggelt hercegnőm!

- Jó reggelt! - viszonoztam a mosolyt.

Felkeltünk, és lementünk a többiekhez. A többiek már javában fent voltak. Leültünk az asztalhoz és megreggeliztünk.

- Ám Ai.. mióta fehér a szemed? - Izuru belenézett mélyen a szemembe. Sajnos mind a ketten más választ adtunk, és gyorsan szépítettem rajta, hogy elhigyék.

- Jaj, csak kontaktlencse! - vágtam rá gyorsan.

- Csak rossz fényviszonyok vannak!

- Vagyis van rajtam egy fehér kontaktlencse ami kicsit lehet hogy fura a fényviszonyok miatt! - mosolyodtam el.

Megettük a reggelit és lementünk Wataruval a közeli parkba. Fura volt, mert olyan volt, mintha nem emberek lennének az itt élő valamik.

- Wataru - súgtam a fülébe - hol vagyunk? Ez nem New York! És kik ezek a valakik? Nem emberek az biztos!

- Ajj.. elfelejtettem mondani hogy nem New Yorkban vagyunk, hanem a Törzsek városában..  - vakargatta a fejét.

- Jó hogy mondod! De miért nem azt mondtad hogy nem New Yorkba jövünk? - borultam ki.

- Mert azt hittük hogy így nem fogsz eljönni...

- Így is eljövök, mert nem bírnék ki nélküled 2 hónapot! - csókot leheltem az ajkaira és ő el is fogadta.

- Így is eljövök, mert nem bírnék ki nélküled 2 hónapot! - csókot leheltem az ajkaira és ő el is fogadta

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Még egy kicsit sétáltunk, de utána haza mentünk. Bementünk a szobámba és beszélgettünk Wataruval.

- Ai, egyébként már kiskorod óta ismerlek, - dőlt hátra a székben amiben ült - csak kitörlődtek az emlékeid.

- Mi?! - lepődötten néztem rá - Hogy tudtalak elfelejteni?

- Nem a te hibád..

Lementünk vacsizni, és csináltam magunknak melegszendvicset. Jó ízűen ettünk belőle. Utána egy kicsit tévéztünk és felmentünk ismét a híres nevezetes szobámba ketten. Az egész napot együtt töltöttük.

Elaludtunk. Azt este közepén felkeltem, Wataru aludt. Felkeltem az ágyból és kinéztem az ablakon. A hold nagy volt, és fényes. Különösen is nagyobb volt mint korábban. Olyan volt, mintha egy gyönyörű, hosszú ruhás nő ült volna a holdon. Tudom, hülyeségnek hallatszik, de ezt láttam. Pislogtam párat, és eltűnt. Felvettem a köntösömet és kimentem gyorsan a teraszra. Amikor kimentem, nem láttam semmit. Felnéztem az égre.

- Várjunk csak..! - forogtam, hátha valami értelmes szót tudok kirakni a csillagokból.

Az égre mintha az lett volna felírva hogy: Gyere!
Gondolkoztam, de csak arra jutottam, hogy biztos csak véletlenül pont úgy vannak a csillagok "kirakva".

Rákönyököltem a korlátra, és lenéztem. Biztos csak én képzelődök! Ki az aki pegazusokat lát csak úgy random? Mintha mi sem történt volna, visszanéztem a holdra, és a hátam mögül hallottam egy hangot.

Kirázott a hideg. Hátra néztem, senki nem volt ott majd vissza akartam fordulni, de éreztem mintha eltűnt volna a korlát. Na ezt nem csak képzeltem.
A torkomon egy hang se jött ki. "A történtemnek most lesz vége!" Gondoltam magamban. Aztán minden lelassult. Lassan zuhantam, lassan estek le a levelek a fákról.

______________________________

Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész is és legyen további krumplis napotok! ^^

By:Blani

Az ellentétek vonzzák egymást Donde viven las historias. Descúbrelo ahora