Átöltöztünk teljesen, és lementünk mamuszostól a nappaliba, és utána a konyhába enni. Akira főzött, anya nem volt otthon.
- Jó reggelt Akira! - mondtam vidáman.
- Sziasztok, jó volt az ágyban?
- A-KI-RA! - üvöltöttem Akirara.
- Ai, édes meddig maradhatok nálatok? - vágott közbe Wataru mielőtt szemmel megfojtottam volna mégegyszer Akiset.
- Ömm, szerintem maradhatsz hosszú hétvégére!
- Akkor most hazamegyek, és hozok cuccokat jó?
- Persze, szia!
Wataru elment, én meg leültem az asztalhoz.
- Nagyon jóba vagytok látom! - mosolyodott el Akise.
- Ja.. - feleltem csendesen.
- Leginkább az ágyban..! - röhögött a fal felé fordulva.
- Ha mégegyszer...
- Jó, jó... Értettem - vágott közbe.
Megreggeliztünk, és összepakoltam a szobámba, hogy ne legyen kupi.
Wataru írt, hogy lesz egy meglepetése, pakoljak össze egy 2 hónapi ruhát, és hogy ne féljek, nemsokára ott lesz nálunk.Összepakoltam, beraktam még egy kis nasit a bőröndbe, és lementem hogy megvárjam Watarut. Nem is kellett várnom, mert amikor résnyire kinyitottam az ajtót, hallottam, hogy Akiraval beszél.
- Vigyázz rá! És ne hagyd hogy baja legyen! - komoly hangon mondta.
- Ígérem, hogy vigyázok rá! Nem lesz semmi baja! - bólintott Akira szavára.
- De ha mégis lesz valami, akkor kiszívom minden csepp véredet! - mondta "viccesen" Watarunak.
- Hehe..
- Akira, kérlek ne ijesztgesd Watarut, ha kérhetlek! - néztem rá fáradt tekintettel. - Wataru, te meg ne hagyd magad hogy Akira hülyítsen!
- Oké, jó.. - mondták egyszerre.
- Egyébként mi lenne az a nagy meglepetés? - csuklott össze a hangom az izgatottságtól.
- Elutaznánk. Kiyoko is jön, és a bandám is.
- Neked mióta van bandád?! - kértem számon.
- Hát régóta! - mosolyodott el.
- És anya? Tud erről?
- Persze! Beszéltem vele, és azt mondta hogy csak nem árt egy kis kiruccanás! És hogy tartsd be a diétát! - kacsintott rám.
- És a suli? Itt hagyjuk a barátainkat?
- Kiyoko meg én ott leszünk veled!
- Igaz.. így is ő a legjobb barátnőm. - mosolyodtam el boldogan.
Elindultunk a reptér felé, de előtte érzékeny búcsút vettem Akirától.
A reptér tele volt emberekkel ( mí meglepő 😂), de oly annyira, hogy alig bírtunk menni. A jegyek megvoltak, felszaladtunk a gépre. Elindultunk, és gyönyörű kilátás volt a repülőről.
Rádőltem Wataru vállára, és úgy aludtam.
- Hercegnőm! - suttogta a fülembe - Itt vagyunk!
- Ahg.. Csak még egy 5 percet.. - nyögtem fel.
- De itt vagyunk New Yorkban!
- Fent vagyok! Nem is aludtam! Jó? - Izgatottan pattantam fel nevetve.
Hívtunk egy taxit, és elindultunk a lakáshoz. Fellifteztünk a 11. emeletre.
Basszus! Hát azért arról nem volt szó hogy egy komplett 15 fős lakásban fogunk lakni! Jó jó, értem én hogy leszünk kb 10-en a lakásban, de emberek, ez egy luxi hotellel ér föl!
- Erre nektek hogy volt pénzetek?! - néztem a falakat,bútorokat.
- Hát a bandával elég sok pénzt kerestünk az utóbbi időben.. de remélem azért nem ítélsz el. - nevetett kínosan.
- Dehogy is! - a nyakába csimpazkodtam, és megöleltem.
Lábammal átkaroltam ( igen a lábammal átkaroltam 😂 ) a csípőjét, és megcsókoltam.Hirtelen hallottuk a kulcs csörgést, és Wataru lerakott az ágyra. Egy csapat fiú jött be rajta. Gondolom Wataru bandája..
- Szia Wataru! - kiáltották mindannyian - Ki az a lány?
- A barátnőm! - mondta büszkén.
- Sziasztok, Ai vagyok! - álltam fel, és köszöntem nekik.
Mindenki bemutatkozott, és megnéztünk egy horrort.
Beültem középre. Az egyik oldalamra egy szőke hajú, zöld szemű fiú, Izuru ült. A másik oldalamra pedig Ken ült, akinek mogyoró barna haja, és szeme volt.A film közepénél tarthattunk, amikor elálmosodtam, és Izuru vállára dőltem véletlenül. Éreztem Wataru szúrós tekintetét magamon. De nem zavart, fáradt voltam.
Tudom, nem túl szép tőlem hogy másokon fetrengek miközben barátom van, de ez van. Ez vagyok én.________________________________
Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész is, és ha van valami véleményed akkor várom komiba! Legyen szép napotok!^•^
By:Blani
आप पढ़ रहे हैं
Az ellentétek vonzzák egymást
रोमांसFőszereplőnk Ai, egy átlagos gimnazista lány. Csöndes, de kiáll az igazáért. Elköltözött édesanyjával. Ezzel együtt járt nála az iskolaváltás, de egyszer az életében neki is betoppan valaki, aki megkavar mindent. Mind a ketten más személyiséggel és...