Som sagt dejten gick åt helvete. Jag har inte berättat för Lukas om dejten, han skulle spåra ur. Jag har inte berättat ihäller om dem killarna som "attackerade" mig. Då, då hade han spårat ur totalt.Det var lördag idag iallafall. Jag ska nog inte göra något. Kanske lägga ut lite bilder på Instagram, har inte gjort det på länge. Jag har faktisk snart 1000 följare. Jag fattar inte att så många vill följa mig liksom whaaat?
peterssonOlivia: Hello friends, how ya doin'?
mollyhammaren, camillalarssom och 672 har gillat detta foto
randomperson: Nämen du la ut något för första gången efter typ fyra månader! Haha!😂
mollyhammaren: daaaamn girl!😂😍
sara.olssen: Saknar dig vi bara måste ses igen!!
Liljanoliwer: hello sötis!
nilssonadrian: Cute...
Lukaspetersson23: Varför får du så många killar efter dig? Jag får inga tjejer, men så lägger du ut en bild och alla killar får spader!
Alex.lexe: ^^ Din syrra är snyggare än dig, sorry!
peterssonOlivia: haha @mollyhammaren @Liljanoliwer / Aa vi måste ses igen! Saknar dig meh! @sara.olssen / ???? @nilssonadrian / Såklart jag är snyggare än dig, märkte du det nu? Hahah @Lukaspetersson23 @Alex.lexe(Alex.lexe är Lukas kompis)
Vadfan vill Adrian? Han kan sticka härifrån. Såklart han kan få gilla mina bilder och sånt. Men han behöver inte kommentera: "Cute..." sen vara döds tyst. Vadfan menade han med det? Och varför bryr jag mig så mycket om vad han tycker och tänker?
Idioten🖕🏻🙄 har skickat en snap 10:49
Jag tittade förvånat på min mobil som hade börjat lysa igen. När man talar om trollen. Jag tog upp min mobil från sängen och låste upp den. Jag gick in på Snapchat och kollade vad han skickade.
Idioten🖕🏻🙄 10:49
Förlåt för jag tog dig på dejt igår, det verkar som du inte uppskatta det...Jag 10:52
Jag uppskatta det tills du försökte kyssa mig, gå runt du och var sur för att du inte fick som du ville. Hejdå!Idioten🖕🏻🙄 10:53
Jag är inte sur...Jag 10:54
Inte? Du skriver tre punkter i slutet av varje mening? Det gjorde du inte innan, såååJag 10:59
Sa ju att du var sur, idiot🤦♀️Vad i... hela fridens namn? Han kan inte vara sur för att jag inte ville kyssa honom. Alltså han är helt puckad i huvudet.
Idioten🖕🏻🙄 11:05
Nej, jag är inte sur! För i helvete Olivia kan du sluta tro saker hela tiden!Em ursäkta vadå? Tro saker? Ett; jag hade rätt igår, två; han är sur eller arg, tre; wtf? fyra; ett, två och tre.
YOU ARE READING
Hate me or love me
Teen Fiction-Men väx upp, Adrian! -Varför ska jag? -Sluta vara så jävla självsäker! Bara gå! -Love me or hate me, babe! Skrek han och gick här ifrån. Jag satte mig ner på marken och kände tårarna. Jag trodde han hade förändrats... Jag hade visst fel.... * *...