Lägenhet

4.4K 59 8
                                    

Can't help falling in love with you ^^ Cover ^^
7 April

-Aleeex! Halv skrek jag på honom. Som hade lagt sig på mig. Bra morgon detta.

-Vadå, sa han. Neeeej! Han filmar.

-Sluta filma! Nej! Det är fredag morgon hallå! Halv skrek jag igen. Han skrattade och hoppade på mig. Men han har inte slutat filma än.

-Du kommer få igen så hårt! VÄNTA! Är det min mobil! Sa jag, och där slutade han filma.

-Och skickat till "Min idiot", aww ett hjärta också! Så gulligt, sa han och jag tog mobilen ifrån honom.

Öppnad

-Jag hatar dig! Skrek jag efter honom, när jag hörde honom skratta ännu mer fick jag damp.

-HÅLL KÄFTEN! INNAN JAG SLÅR DIG! Skrek jag, nu skrattar Lukas. Nu fatta jag. Det är studiedag. Och Alex har väckt mig klockan sju.

-ALEX DIN JÄVEL! JAG KOMMER FÅ FATT I DIG! Skrek jag och reste mig upp från sängen. Men han blev räddad av min mobil som började ringa. Jag tittade vem det var. Adrian.

Adrian och jag är tillsammans nu hela tiden nästan. Det känns faktiskt bra. Jag svarade snabbt.

-Hej! Sa jag och hoppade ner i min säng igen.

-Vad ska du göra idag då? Frågade han.

-Inget! Meeen jag ska sova lite till... så väck inte mig! Sa jag och tittade på mina naglar.

-Du vill ju lära känna mig bättre! Så, jag hämtar dig om 10! Sa han.

-Men va! Var ska vi? Frågade jag.

-Till min lägenhet, som jag inte har varit i sen jag fyllde arton. Så upp och hoppa latmask! Sa han och jag suckade.

-Okej då...

* * *

(Med en Nike hoodie över)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Med en Nike hoodie över)

Jag gick ner för alla trappor och såg att Adrian kom precis när jag kom ner. Hah, silken timing. Jag låste upp porten och gick mot hans bil.

-Hej, idiot! Sa jag när jag satte mig i bilen. Han lutade sig fram mot mig och kysste mig snabbt på läpparna.

-Hej, babe! Sa han tillbaka och han började köra.

-Så var ligger din lägenhet då? Frågade jag, han lutade sig tillbaka igen.

-Några kvarter här ifrån! Tror jag? Jag har inte varit där på snart ett år så, sa han och jag kom på en sak.

-Du har aldrig berättat för mig när du fyller år! Hallåå! Sa jag och han skrattade åt mig.

-Om en vecka... O nej kommer jag få en utskällning för att jag inte har sagt något? Frågade han, jag nickade.

Hate me or love meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin