14 April (Adrians födelsedag)
Fredag kväll(Vad hon har på sig^^)
Jag hade pratat med Anton och Adam om Adrians födelsedag och vi hade fixat så att vi skulle ha en fest hemma hos dem, för Adrian då.
Alla hans kompisar, jag, tjejerna och sen lite mer folk som tvillingarna hade bjudit ditt var hemma hos dem nu. Vi skulle gömma oss vilken sekund som helst för att Leo var och hämta Adrian.
-Du vet väl att han inte gillar överraskningar? Sa Anton som stod bredvid mig.
-Han får stå ut, sa jag och skrattade till lite.
-Hallå göm er! Han kommer! Skrek Daniel, (kommer ni ihåg, kolla info kapitlet om ni inte kommer ihåg honom). Alla gömde sig och jag släckte lampan och gömde också mig.
-Vad är detta? Det är rent mörkt Leo, sa han irriterat.
-Men tänd då, sa Leo och ljuset tändes och alla hoppade fram och skrek
-ÖVERRASKNING! Skrek alla och Adrians ögon blev stora.
-Hur kände jag inte att det var något på gång? Frågade han dig själv och tittade frågande på mig, jag log oskyldigt och ryckte på axlarna.
Helt plötsligt sätts det på musik och folk började dansa. Jag och Camilla ställde oss åt sidan och pratade lite, och jag kände hur Adrian stod och tittade på mig.
Adrians perspektiv
Olivia stod och prata med sin kompis och jag kunde inte sluta titta på henne. Och fuck hon skrattar, så söt.
-Adrian, hallå? Sa Adam och och viftade med handen framför mitt ansikte. Jag kom tillbaka till verkligheten och drog min uppmärksamhet mot Adam.
-Va? Vad snackade vi om? Frågade jag, Adam och Daniel började skratta.
-Hur länge sen var det du låg med någon? Frågade dem och började skratta ännu mer.
-Jag ligger inte runt längre, sa jag lugnt.
-Okej? När låg du senast då, frågade Daniel.
-Fredagen innan Olivia började, sa jag och jag hörde någon säga något bakom mig.
-Awww, det där berättar vi för Olivia! Halv skrek tjejen och jag vände mig om och såg Molly och Signe eller vad hon heter. Jag fick inte säga något förens dem gick. Dem gick då mot Olivia.
-När händer det igen då? Frågade Adam, måste dem veta allt om mitt sexliv eller?
-Måste ni veta allt om mitt sexliv? Sa jag och gick ut, jag hörde att någon stod och sjöng runt hörnan. Det låter som Olivia? Var hon inte inne?Jag började gå försiktig mot Olivia, för att det är Olivia jag hör det.
YOU ARE READING
Hate me or love me
Teen Fiction-Men väx upp, Adrian! -Varför ska jag? -Sluta vara så jävla självsäker! Bara gå! -Love me or hate me, babe! Skrek han och gick här ifrån. Jag satte mig ner på marken och kände tårarna. Jag trodde han hade förändrats... Jag hade visst fel.... * *...