Bölüm 6 "Cesur"

386 37 10
                                    

Kong ve Naruto çok iyi anlaşıyordu.Sakura ise kendine arkadaş bulduğu için memnundu.Master Yi ise herzamanki gibi sessizdi ama onunda bu durumdan memnun olduğu belliydi.İki kabilenin lordlarının çocuklarının burada olması onlar için bir avantajdı ayrıca.Sonuçta kim güç için çocuğunu öldürmek isterdiki?

Yi Sakura'nın eğitimine biraz daha önem veriyordu çünki Hinata ve Naruto zaten en iyileri tarafından eğitilmişti Kong'u ise kendisi eğitmişti.Ayrıca içinden nedense Sakura'ya karşı bi umut vardı ama neden olduğunu kestiremiyordu.

Kong"Adamın biri yatmış karısıda tekne ahahhaahhaah".

Naruto"İmdat kurtarın Allah'ım koru beni bu espirilerden".

Hinata"O kadar da kötü değil Naruto Kong bizim gülmemiz için espiriler yapıyor".

Naruto"Ama ağlıyoruz".

Kong"Sağol Hinata beni birsen anlıyorsun Sakura'da gülmüyor".

Sakura"Çünki komik değil".

Yi"Ne için tartışıyorusunuz genç çekirgeler".

Naruto"Sen ne ara buraya geldin sebze toplamaya gittin sanıyordum".

Yi"Yarım saat kadar burdayım".

Naruto"Hadi ordan inanmam".

Kong"Buna kim inanır biliyormusun".

Naruto"Kim?"

Kong"Kadir inanır ahahahahhahahahaha".

Sakura"İmdat yardım edin ölüyorum galiba".

Yi Naruto'nun babasını tanıyordu.

"Naruto baban buraya saldırsaydı burası için gerçekten dövüşecekmisin".

Naruto bir an ciddileşti
"Evet,onunla burası için savaşacağım".

Sakura

"Pekiya Sasuke o da buraya saldırmıştı en yakın arkadaşın olduğunu söylemiştin".

Sakura bunu diyince Kong muzipçe sırıttı Naruro ise olayı anlayınca

"Anlıyorum Sakura Sasuke kızlar arasında pek popülerdir".

Sakura"Bunu nerden çıkardınız çok fesatsınız".

Kong"Sasuke dediğinde yüzünde oluşan garip gülümseme ve yanaklarının kızarmasından".

Sakura onlara yanaklarını şişirdi Hinata bile ona gülmüştü.Yi eğitimden sonra onlara Sasuke'yi de getirmek istediğini anlattı.

Naruto"İyi fikir,ama sorun şu Sasuke'nin babası onunla ona acımadan dövüşecektir".

Sakura"Nedenki Sasuke'yi sevmiyor mu?

Naruto"Bilmem,belki seviyordur ama gücü sevdiği kadar değil".

Sakura Sasuke adına üzülmüştü.

Kong"Peki ya Sasuke belki o babası gibi değildir".

Naruto"Sasuke iyi biridir ama bir o kadar da hırslı.Babası onu abisiyle kıyasladığı için tek isteği kendisini babasına ve abisine kanıtlamak ve bu uğurda yapmayacağı şey yoktur".

Yi"İnsanlar değişebilir genç çekirge.Eminim Sasuke doğru yolu bulacaktır çünki gerçek güç korumak içindir".

Naruto Yi'nin Sasuke hakkında konuşmasını garip bulmuştu onu nerden tanıyor olabilirdiki?.

Hinata"Bence Sasuke'yle konuşmaya değer".

Yi bunu düşündüğünü belli eden bir pozisyondaydı.Naruto Sasuke'nin ormanda olmasının katkılarını bilsede zararlarının farkındaydı yanlış yaptığı bir hamle ormanı yakabilirdi.Yi onlara baktı

"Genç çekirgeler ateş kabilesine gidiyorsunuz yanmamaya dikkat edin" dedi ve gülümsedi...

Sakura'nın Ağzından

Sasuke'yi de burada görmeyi çok isterdim tabi... hoşlandığımdan falan değil yada öylemi?.

Kong " eeee Sakura kimi düşünüyorsun?".

Naruto "Dur tahmin edeyim.Siyah saçlı ,kara gözlü,ismide S harfiyle başlayan biri".

Onlara attığım bakışın ikisininde yüzünün renginin değişmesinden korkunçluğu ölçülebilirdi.Hinata buna kıkırdamıştı.Onun burda olmasından memnundum kendisi çok iyi biriydi ve lordun kızı olmasına rağmen şımarık biride değildi.Gerçi kimse Irelia kadar şımarık olamazdı.İlginç bi şekilde onun şuan ne yaptığını merak ettim annemle babamı ise hep merak ediyordum.Kabile arkamdan konuşuyormuydu acaba?Kafamda bu sorularla yürürken Kong hızlanmamız gerektiğini söyledi.Adımlarımızı hızlandırdık hava kararmadan geri dönmeliydik.

Ateş kabilesine yaklaştığımızda kalbim hızlı atmaya başlamıştı.Sasuke'yi sadece bir kere görmüştüm ama Naruto bize Sasuke'den çok bahsediyordu.Kabileye geldiğimizde Naruto bizi Sasuke'nin evine götürmeye başladı.O sırada bende ateş kabilesini inceliyordum.İnsanlar genel olarak uzun ve kaslıydı.İklim olarak sıcaktı ama insanlar alışmış görünüyordu.

Biz yürürken 6-7 yaşlarında bir çocuk beni gördü ve gülümsedi çok sevimli bi çocuktu bende ona gülümsedim ve pelerinimin kapşonunu yüzüme çektim.Sasuke'nin evine vardığımızda kapıyı sadece Naruto ve ben çaldık.Tabii Kong ve Naruto'nun yüzünde o gülüş vardı.

Yazarın Ağzından

Kapıyı Sasuke açtı.Naruto'yu ve Sakura'yı görünce hemen içeriye aldı ve kapıyı kapattı.

Sasuke"Naruto sen delirdinmi amacın neydi bunları yaptın?"

Naruto"Doğayı korumak için Sasuke bize anlatılanlar yalandı eğer orayı korumassak lanetleneceğiz".

Sasuke'nin alnı kırıştı ne dediğinden anlamamıştı.Sakura'ya bakınca onu hemen tanıdı.Sakura ise Sasuke'nin ona baktığını görünce yüzü kızardı.Sasuke alayla sırıttı

"hey sürgün baksana yoksa beni çok özlediğin içinmi geldin".

Sakura ona sinirli bi şekilde baksada Sasuke'nin sırıtışı yüzünden silinmemişti.

Sasuke"ne saçmalıyorsun bilmiyorum ama gitsen iyi olucak heryerde Hinata ve seni arıyorlar.Benide bunlara bulaştırma vazgeç bu işten seninle savaşmak istemiyorum".

Naruto ormanın aslında ne olduğunu Sasuke'ye anlattı.Sasuke etkilenmiş gibi görünsede pek yardım edecek gibi durmuyordu.Sasuke bunu düşündü eğer onalar doğruyu söylüyorsalar orayı korumaları gerekiyordu.Aile fotoğraflarına kaydı gözü.Babası hep onu abisiyle kıyaslardı abisi ondan hep daha iyi olmuştur.Onlara kendini o ormanı alarak kanıtlayabilirdi.Ormanı içten almakda mantıklıydi belki ruh suyunu bile görebilirdi.

Sasuke"Sizinle geliceğim".Naruto ve Sakura bunu duyunca çok sevindiler. Sasuke Sakura'ya baktı gülünce ne kadarda güzeldi bu kız.Sasuke eşyalarını topluyordu babasına bu plandan gizlice bahsetmek için bir kuş yollayacaktı eğer şimdi söyleseydi şüphe edebilirlerdi.

Kong ve Hinata'yı dışarıda görünce Sasuke Kong'a aşağılayıcı bir bakış attı.O maymunu sevmiyordu çünki birkeresinde onu yenmişti.Kong Sasuke'yi sevmesede ona katlanmak zorunda olduğunu bildiğinden sesini çıkarmıyordu.Onlar geri dönerken Naruto Sasuke'ye birşeyler anlatıyordu ama pekde dinlemiş gibi görünmüyordu.Sakura'ya baktı Sakura yasak olan birşeyi yapıp sürgün edilmişti ama yinede mutlu görünüyordu.Kendisi ise herşeye sahipti ama nedense bir türlü mutlu olamıyordu.

Sakura"Bakın şurda yangın var"dedi.

Kara dumanlar gökyüzünü kaplıyordu.Hepsi oraya koştu.Bir ev yanıyordu ve o evde Sakura'nın gördüğü çocuğun eviydi.Sakura hiç düşünmeden suyu büktü ve yanan eve daldı.Eğer o çocuk ölseydi kendini affetmezdi.Yana eve girdi ve kendini suyla kapladı çocuğu görünce onu kucağına aldı kendi suyunu onun üstüne kapladı.Sakura evin yıkıldığını fark edince çocuğu dışarıya fırlattı.Kong toprağı bükerek çocugu tuttu ama Sakura içerde kalmıştı.Sasuke cesaretini topladı ve hemen içeriye daldı.Ateşi bükerek yangını kontrol etmeye çalıştı.Sakura'yı yerde baygın görünce onu kucağına aldı ve dışarıya çıktı.Vücudunun birazı ve kıyafetleri yanmıştı.Düşünmeden edemedi neden bu kız kadar cesur olamamıştı?...

SürgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin