Ruh Sakura'nın kolunu tuttuğunda Sakura sırıttı,eliyle ruhun kolunu tuttu ve karnına bir tekme geçirdi.Ruh toz olurken rüzgar tozları havadan temizlemişti.
Alnına gelen pembe saçını kulağının arkasına taktı.Üstünü silkeledi ve eve yürümeye başladı.O sırada kolunuda iyileştiriyordu.Giderken çalıların arasında bir ses duydu.Çalıya yaklaştı
"Eğer bir ruhsan geldiğin yere dönmeni öneririm!".
Çalıya biraz daha yaklaştı.Birden önüne bir kukla fırladı.Sakura eliyle kendini korudu.
"Çok özür dilerim Sakura daha az önce bir ruhla savaştım bir tane daha var sandım".
Sakura gülümsedi "Sorun değil anlıyorum bende bir ruhla dövüştüm.
"Bu aralar çoğalmaya başladılar acaba portal yinemi açıldı?."
Sakura düşünceli bir şekilde kafasını başka bir yöne çevirdi.
"Bilmem"
Rüzgar Sasori'nin kızıl saçlarını havalandırdı.Kızıl saçlarının arasından Sakura'yı inceliyordu.
"Neyse ben gidiyorum sana yeni tekniklerinde bol şans".
Sakura el sallayarak yürümeye başladı.Sasori'de arkasından el salladı.
Sakura eve yürümeye devam etti.Karnı acıkmıştı muhtemelen Evelynn birşeyler yapmıştı.Kong'un yemeklerini özlüyordu.Eve yaklaştığında çiçek sulayan Evelynn'ı gördü.
Evelynn başını kaldırıp gülümsedi "Sakura geç kaldın bil bakalım ne yemek yaptım".
Sakura'da gülümsedi"Makarna yada makarna".
Evelynn somurtdu ve ellerini beline koydu "Peynirli makarna tabi istemiyorsan yeme hıh"
Sakura küçük bir kahkaha attı.Eve girerken çiçekleri kokladı muhtemelen ormanın en güzel çiçekleriydi.
Masaya tabakları yerleştirirken "Ormanda Sasori'yi gördüm yine kuklalarla uğraşıyordu".
Sakura umursazca "Kuklalar dışında uğraştığı bir şey varmı ki?".
Evelynn pis bir şekilde sırıttı "Sen".
Sakura utandı ama belli etmemeye çalıştı "N-ne alakası var saçmalama lütfen hem ayrıca peynirli makarna yiyeceğim"
"Heh konuyu dağıtma sende onunla ilgileniyorsun".
"Yooo".
"Hı hı".
Yemeğin geri kalanını sohbet ederek geçirdiler.Sakura odasına gidip hemen yatağa yattı.Gözlerini kapattı ve uyumaya çalıştı.Yorgundu ama bir türlü uyuyamıyordu.
Bu gün Sasori'yi görmek ona eskileri hatırlatmıştı.Eski diyordu ama aslında o kadar eski değilde 3 sene önceydi.Geçmişi hatırlamak istemiyordu,gerçi unutmuşta sayılmazdı.
Ateş Kabilesi'nin Lordu,o zamanlarda Ateş Kabilesi'nin lordunun oğlunun sevgiliydi.Sürgün olmasına rağmen kendisini sevdigini sanmıştı.
"Aptalım"dedi bir fısıltıyla."Yada aptaldım".
"Sasuke"dedi yine bir fısıltıyla.Şimdilerde Su Kabilesinde çok değer gören Irelia ile evleneceği söylentileri var.Geçen aylarda da Hava Kabilesinin değerli bir savaşçısı olan Karin ile evleniceği söyleniyordu.
"Ne olursa olsun umrumda değil".
Sasuke'yi umursamıyordu artık.Tek üzüntüsü kandırılmaktı.Duygularıyla oynanması kendisini aptal hissetirmişti.
Yatağın diger tarafına döndü.Gözü masanın üstündeki altın renkli bilekliğe takıldı.Ayrılırken Kong kendi kollarındaki bilekliklerden birini Naruto'ya birini Sakura'ya vermişti.
Bilekliğin hemen yanında Naruto'nun verdiği taşlar vardı.Düz taşlardan birinin üzerine çiçek birinede yılan çizmişti (Naruto ejder olduğunu iddia etmişti ve ejderle alakası yoktu).
Sakura'da onlara birşey vermek istemişti kıyafetindeki boncuklardan vermişti.Sakura biliyorduki dostlarını hatırlaması için birşeye ihtiyacı yoktu onları asla unutamazdı.Onları en son ne zaman gördüğünü hatırlamıyordu.Ya başka bir ruh olayıydı yada... O olay.O olayı hatırlamak istemiyordu.
Kong'u ve Naruto'yu öyle göreceğini hiç düşünmemişti.Master Yi'ye gelince "O" günden sonra Master Yi'yi çok görmemişti.Zaten burda olsa neyi değiştirebilirdiki?O zamanlar dünyadaki en güçlü kişinin Yi olduğunu düşünürdü şimdi ise Yi hakkındaki düşünceleri karmaşıktı.
Her şey hakkında düşünceleri 3 yıl öncesine göre çok değişikti tıpkı diğer şeylerinde değişmesi gibi.
"Lanet ve ruhlar"dedi yine bir fisıltıyla.
"Lanet ve Ruhlar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün
FantasyTek istediği savaşmak ve bir kahraman olmaktı ama şuan çok farklı bir yerdeydi sürgündeydi.