Bölüm 10 "Öpücük"

324 28 2
                                    

Sasuke ile Yi eve döndüklerinde Sasuke kendini daha rahat hissediyordu.Bu vicdanen bir rahatlıktı.Babasında takdir görmek iyi olsada sevdiklerinden gördüğü takdir daha değerliydi.Sasuke Yi'ye bu konuda minnettardı.Belki davranışlarınıda düzeltirdi.

Eve geldiklerinde Kong sofrada saçma sapan espiriler yapıyordu ve yine kendi gülüyordu.Sasuke Kong'un küçüklüğünü hatırlıyordu babası önemli toprak bükücülerdendi ve Kong'u eğitmesi için Yi'ye bırakmıştı.Onu ilk defa bir toplantıda görmüştü.Babası Sasuke'ye onun rakibi olduğunu söylemişti ve bir arkadaşlığıda başlamadan bitmişti.Sasuke kendisi ve Yi için yemek koyduktan sonra Sakura'nın anlattığı hikayeyi dinledi.Irelia'nın onu şikayet edişini anlatıyordu.Irelia'nın davranışları tanıdık gelmişti Sasuke'ye.

Sakura önüne gelen bir tutam saçı geriye atarak "Hep böyle yapardı.Nasıl o adamın çocuğu olduğuna inanmak güç".

Naruto"Peki ya annesi ölmüş mü boşanmışlarmı".

Sakura"Sanırım boşanmışlardı".

Hinata"Yinede sana babalık yaptığı için şanslısın".

Sakura"Öyleyim ama arada gerçek babamıda merak ediyorum".

Kong"Eminim senin gibi yeteneklidir Sakura".

Sasuke Kong'a sinirli bi bakış atsada kimse fark etmedi.Sakura arada Sasuke'ye bakıyordu.Onun için hisleri karışıktı.Ona aşık olmaktan ve kalbinin kırılmasındanda korkuyordu.Naruto onun kızlarla ilgilenmeyen ama kızlarla vakit geçiren bi tip olduğunu söylemişti;)

SAKURA'DAN

Sasuke beni takmıyor gibi görünüyordu.Nasıl olurduda takmazdı?Daha şimdiden kalbimi kırmıştı.Gerçi sanki sevgilim olucakta.Sadece beni öptü ve bende daha yeni tanıdığım birinin öpücüğüne karşılık verdim.Aptal ben

Kong esneme olduğunu tahmin ettiğim maymunsu bir ses çıkarıp yatmaya gitti.Keşke Sasuke Kong gibi bana iyi davransaydı.Naruto ise Hinata ile önemli birşey konuşmaları gerektiğini söyleyip gitti.Sasuke'yle yalnız kalmamak için "Ş-şey bende yatmaya gidiyorum iyi geceler"diyip odama gittim.Tam kapıyı kapatırken Sasuke ayağıyla kapıyı tuttu ve içeri girdi.Aptal bunu neden yapmıştıki master görse yanlış anlardı."Neden geldin,bi sorun mu var".

Sasuke"Evet,aklını kurcalayan bi sorun çözmeye geldim".

"Sana yardımcı olurum söyle".Sasuke pis bi şekilde sırıttı."Ne olursa olsun yardımcı olurmusun".

"Evet olurum".

Sasuke pis bir şekilde sırıttı.Kapıyı kapattı ve hızlıca yanıma geldi.Çenemi tuttu ve yüzümü yüzüne yaklaştırdı.Yanağımı okşadı.Bende cesaret edip onun gözlerine baktım.İyikide bakmıştım.Gördüğüm en güzel gözlerdi.Sonsuza kadar bakabildim ama o dudaklarımı öpünce öpmek daha cazip geldi.Bende karşılık verdim.

Beni seviyormuydu bilmiyorum ama sanırım ben seviyordum.O biraz ileriye gitmek isteyince onu durdurdum

"Neden" diye sordum.

"Daha önce kaç kere öpüştün".

Ona bi nasıl yani diye bi bakış atsamda bana sadece gülümsemekle yetindi.

"Eee herhalde o kadar öpücükten sonra beni odama yollamayacaksındır".

"Tam olarak onu yapıcaktım".

Yatağıma yattı ve beni kolumdan çekip göğsüne yatırdı."Belki sonra giderim".

"Seni burda görürseler?".

"Şşş uyu sadece".

"Seninle mi hiç sanmıyorum majesteleri bir sürgünle uyumak onurunuzu lekeler"

Sasuke durduk yere beni öperek romantik bir şey yaptığını iddia etmişti ama bu yaptığı sadece sapıklıktı hıh.

"Daha önce bir sürgünle birlikte olmamıştım yani bence bir sıkıntı yok"

Yastığı aldım ve Sasuke nin suratına bastırdım.Ne cürretle benle böyle konuşurdu.Şımarık yakışıklı iyi öpüşen aptal çocuk.Sasuke yastıktan kurtulduktan sonra yataktan kalktı ve düz bir suratla

"Beni ölümüne sevdiğini biliyorum"dedi

Ve ben onun porselen suratını parçalamadan odadan çıktı.

Yatağımdan kalkdığımda bu gece hiç kâbus görmediğimi fark ettim.Gerçi Sasuke çok güzel bir kabus gibiydi.

Ben kahvaltıyı hazırlamaya başladığımda Hinata'da bana yardıma geldi.Ben sebzeleri doğrarken Hinatada masayı kuruyordu.Naruto Hinata'nın odasından çıkıp bizim yanımıza geldi.Masayı kuran Hinata'nın yanağından bir öpücük aldı.Hinata ise gülümsemekle yetindi.

Keşke beni de böyle seven biri olsaydı.Sasuke odasından çıktı.Bana göz kırptı ve gülümsedi bende ona gözlerimi sinsice kısarak gülümsedim.Kong'da dışarıdan meyve toplayıp gelmişti.Sonra hepimiz sofraya oturduk.

Dünden kararlaştırmıştık masterın ani çıkışlarına tepki vermiyecektil.Adam bunu yapmaktan keyif alıyordu ve her seferinde korkuyorduk.Hinata ve Naruto kendi aralarında konuşup gülüşüyorlardı.Sasuke bana tekrar göz kırptı ve gülümsedi.Yanaklarımda bir sıcaklik hissettim.Yanaklarımın kızardığına emindim.Niye benle uğraşıyordu bu çocuk.

Yi"Havada aşk kokusu var genç çekirgeler".

Hepimiz yerimizden sıçradık.Adam yine yaptı.

Kong"Burnunuzu kapayın sizede gelebilir".

Yi"Aşk konusunda neden bu kadar ön yargılısın genç çekirge kim kalbini kırdı".

Kong mastere bıkkınca bir bakış yolladı ve muz yemeye devam etti.

Hinata"Master siz hiç aşık oldunuz mu?

Yi"Ah evet kendisi gördüğüm en güzel kadındı ama içi dışının zıttıydı".

Masterin bir zamanlar aşık olduğunu duymak garipti bu adam kaç yaşındaydı ki yada yüzü neye benziyordu.Kendisi çok gizemli biriydi ve bu beni tilt ediyordu ama havalı olduğunuda kabul ediyorum.

Kahvaltıdan sonra eğitim alanına gitmiştik.Bize meditasyon yapmayı öğretecekti ama hevesimiz kaçmış gibiydi.Kong masterın stilinde bizden daha iyiydi ama masterın yanından bile geçemezdi.

Yi tekrar göstermeye başladı."Sessiz ol,dinle,odaklan,saldır".

Bunu basit birşeymiş gibi söylemesi sinir bozucuydu.Yinede kendisi için basitti.Neyi dinlemem gerektiği konusunda bi fikrim yoktu yada neye odaklanmam.

Master bize tüm gün meditasyon yapmayı ögretmişti.Bize ilerleme kaydettiğimizi söyledi ama hevesimiz kırılmasın diyede söylemiş olabilirdi.Eğitimden sonra bizi serbest bırakan master yine ortadan kaybolmuştu.Kong'da Naruto ve Hinata'ya korkunç espirilerini yapıyordu.Ben onlara bakarken Sasuke kolumdan tuttu ve onların göremeyeceği bi ağacın altına getirdi.Ben ona ne oldu gibi bi bakış atarken o bana "Bu gün pek görüşemedik.Sabah onlar görmesin diye erken kalkıp odama gittim.Yoksa bu fırsatı kaçırmaz seninle uyurdum.Tabii (göz kırptı) daha ileriyede gidebilirdik gibi"

Ben ona kızgın bir bakış attım."Sabah odamdan çıkmak derken sen benim odamda kalmadın ki ... bir dakika yoksa se-"

Ama o utandığım için yüzümün kızarıklığına gülmekle meşguldu.Gülmek ona çok yakışıyordu.Herkese yakışıyordu ama o gülünce içim bi tuhaf oluyordu.

Sonra beni dünkü gibi çenemden tuttu ve öptü.Ben kısa bir karşılıktan sonra kendimi geri çektim ve "Burda olmaz" dedim.O ise kızgın bir bakış atmıştı.Beni elimdem tutup eve götürürken,zaten yangından beri yıpranmış olan elbisem çalıya takıldı ve yırtıldı.Geriye bir diğer elbisem kalmıştı ama bende onu giyecek pek fizik yoktu.Eve döndüğümüzde Kong ve Naruto'yu oyun oynarken bulduk.Bizi görünce o klasik gülüşlerini yapdılar.Bu sefer Sasuke sırıtarak geçti.Bende yorgun olduğumu söyleyip odama gittim ve akşam yemeğine kadar uyudum.

SürgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin