Bölüm 1 "Suçlu"

1.2K 55 8
                                    

Lordun adamları gelmiş ve ona lordun yanına gitmeleri gerektiğini söylemişti annesi ise "kızım hiç bir şey yapmadı " diyip duruyordu.Sakura suratına yalan bir gülümseme yerleştirdi ve muhtemelen bir yanlış anlamadır anne" dedi.

Değildi adamlarla birlikte lordun kalesine giderken elinde tuttuğu parşömeni daha sıkı tutmaya başladı lordun kalesine yaklaşırken kalenin zarif desenlerine baktı normalde hayran kaldığı bu desenlere bakmak şimdi içinden gelmiyordu.Lordun kapısının önünde durdular."lord içeride sizi bekliyor".

Sakura desenli kapıyı ittirerek açtı lord içeride tek başına oturuyordu Sakurayı görünce yüzünde bir gülümseme oluştu Sakura lorda baktı buz mavisi gözleri, siyah saçları ve hafif çıkmış beyaz sakallarıyla yakışıklı bir adamdı.Sandelyesini iterek kalktı ve sakuranın yanına geldi "sakura camlardaki desenler neyi anlatıyor biliyormusun?" "su bükücülerin tarihini lordum" "hiç bir bayan dövüşmek için suyu büküyormu" "hayır lordum" "ama sen büküyorsun yasak olduğu halde oysa çok iyi bir şifacıydın" sakura elindeki parşömeni daha çok sıktı ağlıyordu ve bunu saklamakta pek iyi değildi."onu ben alıyım" dedi ve parşömeni çekip aldı sakura geri almaya çalışsada lord adamlarına "onu alıp götürün haine ihtiyacımız yok" dedi.Sakura zindana indirilirken ağlıyor ve af diliyordu ama kimse onu dinlemedi küf ve pis zindana atıldığında içinden lorda ve kız kardeşine lanetler okudu.

SürgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin