Çocuk Evelynn'ın elini bırakıp bağırarak koşmaya başladı.
"YEEEY SİNCAP EVİ!YAŞASİN BİZ SİNCAPIZ!ANNE NEDEN ONLAR SİNCAP YEMEYİ YEMİYO?"
Evelynn eve ağır adımlarla girerken Yi çocuğu tutmak için eve daha hızlı girdi.
Çocuğu kucağına aldıktan sonra Evelynn'a baktı(gözlükleri yüzünden asla hislerini tam olarak anlamayacağız).Evelynn çocuğa sinirli bir bakış attıktan sonra çocuk kahveregi gözlerini bize çevirdi.
Kafasını önüne hafifçe eğdi.
"Size sincap dediğim için özür dilerim sincapa benzemiyorsunuz"
Çocuğu inceleyince Evelynn'a epey benzediğini farkettim.Kahve saçları Sasuke salağınınkinden bile güzeldi.Gözleri ise kehribardı.Büyüdüğünde çok can yakıcaktı bu çocuk.Böyle bir çocukta sadece Evelynn gibi bir kadının çocuğu olurdu.
"Çocuklar sizi oğlumla tanıştırmak istiyorum ama henüz yapamam çünkü ben de pek tanımıyorum"
Evelyn ın gözleri parladı "her seferinde laf sokmasan olmuyor dimi"
Kong çocuğa gülümseyerek bakarken konuştu "Bu çocuk çok güçlü"
Twich " nerden anladın"
Kong Yi ye baktı "çünkü master Yi yı aniden değil de normal şekilde kapıdan girmesini sağladı"
Yi dahil herkes gülmeye başladı.Yi aniden girmeyi severdi.
Çocuk masaya geldi ve yemeklere bakmaya başladı.Hepimizi inceledi ve Twitch in tabağındaki şeyi (yemek katogorisine koyamayız çünkü) görünce korkup annesinin yanına gitti.Varus ise Twitch e baktı ve güldü.
Evelyn bize döndü tam bir şey söyleyecekti ki kapıya vuruldu.
"Ah geldi "dedi tatlı sesiyle.
Kapıyı açtı "Çocuklar sizi Deidara ile tanıştıracağım kendisi sizden önce benim öğrencim di ve pek yetenekliydi"
Sarışın çocuk içeriye geldi ve Sasori yı görünce suratının kızarması bir oldu."LAN NE İŞİN VAR SENIN BURDA"
Sasori ise sinirden çatılmış kaşlarıyla cevap verdi "aynı şeyi sana sormalıyım"
"Eee siz nerden tanışıyordunuz acaba?"
Sasori derin bir nefes aldı "okuldan"
"Keşke tanışmasaydık bu kızıl kafa ne sanattan anlıyor ne de arkadaşlıktan"
"Heey o çok iyi bir dost" dedi Kong ama gülüyordu.
"Şahsen ben şaşkınım biri Sasori yle nasıl kavga edebilir ki" dedi Naruto.
Çocuk sarı perçemini üfledi "bunu bay sanat sonsuz güzelliktire sorabilirsin"
Sasori ayağa kalktı"ben biraz yürüyicem"dedi ve gitti.
"Wow bu garipti onu böyle sinirli pek görmeyiz"
"Hıh siz bir de onu benimle uğraşırken görün"
"Ne yaptı ki bu kadar birbirinizi sevmiyorsunuz?"
Deidara bir kaç saniye duraksadı "SANANE Kİ BİR NEDENDEN İŞTE"
Kong ellerini havaya kaldırdı "Heey dostum sakin ol sadece soru sorduk"
Deidara her neyse dedi ve sarı perçemini üfleyerek koltuğa oturdu.Ben Kong ve Naruto Yi ye bakmaya başladık bence bir açıklama hak ediyorduk.
Twich kıkırdadı"Yi ve evelynn bir gece kıyafetlerini çı-
"ŞŞŞT saçmalama twich onlar bu konuyu açıklayabilir dimi" dedi Varus
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün
FantasyTek istediği savaşmak ve bir kahraman olmaktı ama şuan çok farklı bir yerdeydi sürgündeydi.