Sakura hazırlandığında son bir kez aynaya baktı.Beyaz kıyafetlerini değiştirmiş yerine kendisini daha iyi gizleyebileceğı kıyafetler giymişti.medya
Çantasını alıp çıktığında görev için hazır olduğunu hissetti.Ayakkabılarını giyip dışarı çıktığında Kong,Naruto ve Sasori'nin onu beklediğini gördü.
"Gizlenmek istemediğinize eminmisiniz çocuklar".
"Zihin kontrol edecek olan sensin"dedi Kong Evelynn'ın çiçeklerini koklarken.
"Her halinle çok güzel görünüyorsun Sakura".
Sasori'nin bu yorumu Sakura'yı utandırmıştı.Pembeleşmiş yanaklarını gizlemeye çalışırken "Teşekkür ederim"dedi.
"Hızlı olmalıyız düğüne yetişmemiz lazım... hem belki Hinata'yı görürüz".
"3 sene oldu Naruto 1 kere bile gören olmadı".
"Belki düğünde 3 senelik bekleyişimin sonu gelir".
Hepsi göz devirdi ve hızlıca ateş kabilesine gitmeye başladılar.
...
Yolda sadece 1 kere mola vermişlerdi bu yüzden çok yorgunlardı.Ateş kabilesinin girişne geldiklerinde Sakura sevinçle ellerini çırptı.
"Sonunda geldik yetişmişiz gibi görünüyor".
"Evet burdaki kağıda göre düğüne daha var".
"Şimdi bir plan yapmalıyız fikri olan?" dedi Kong ve yere oturdu.
"Benim var"dedi Sakura kendini Kong gibi yere atarken.
"Ne umarım Hinata'da bu planda vardır".
"Sen Hinata'yı mı görmeye geldin buraya"dedi Kong tek kaşını kaldırarak.
"Yoo ne alakası var".
Sasori'de onlara katılıp Sakura'ya döndü "Plan nedir?"
"Aslında basit ama işe yarar bir plan gece saldırıcaz eğer şimdi saldırırsak yakalanırız çünkü çok yorgunuz.Herkes uyuduğunda bam! gizlice odalarına giricez siz onları tutucaksınız ben zihin okuyacağım bitti".
"Odalarının yerini nasıl bulucağız?".
"O zaman biraz dinlendikten sonra birinin kılık değiştirip konukların odalarının olduğu kağıdı bulması gerekiyor".
"Ben yapaman kıllı bir maymun olarak Sasuke tarafından yakalanırım".
"Beni zaten tanıyorlar ben hiç yapamam".
"Ben yaparım nede olsa kimse beni tanımıyor".
"Sasori dinlenmen gerekiyor".
"Sorun değil biraz dinlenirim o yeterli".
"Bende pek ünlü sayılmam az çok yardım edebilirim".
Naruto umursamaz bir tavırla dahil oldu"Pembe saçlarından tanıyabilirler".
"Denemeye değer"dedi Sakura ve ayağa kalktı"Asıl sorun oraya girmekte".
"Bir fikrim var gibi"dedi Kong at arabasına bakarken."Bu armayı bilirim asiller tarafından bilinen ama çokta takılmayan bir kadına ait yokluğu asla dikkat çekmez davetiyesini çalabiliriz".
"Çalmak doğru gelmiyor ama başka seçeneğimiz yok".
Hepsi hızlıca ayağa kalktı ve at arabasına koşmaya başladı.Arabanın önünü kestiler ve muhafızları hızlıca devirdiler.Arabanın kapısını açtıklarında kadının çoktan bayıldığını gördüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün
FantasíaTek istediği savaşmak ve bir kahraman olmaktı ama şuan çok farklı bir yerdeydi sürgündeydi.