Bölüm 36 "Plan"

85 3 1
                                    

"Buz görüyordum karanlık yerde.Buz dokunmadigim halde ellerimdeymiş gibiydi.Ve birde ateş vardı ama buz o kadar soğuktuki ateş söndü."

-Dün bunu gördüm rüyamda uyandığımda üzerimdeki örtüye daha sıkı sarıldım sanki buzun soğukluğu ellerimdeydi.

-Bu tıp rüyaları ne zaman görmeye başladın.

Biraz duraksadım "sürgün edildikten sonra"

Yi biraz düşündü "Meditasyon yapmaya devam et.Bundan sonra rüyalarını bana anlatmanı istiyorum"

"Tamam anlatırım"

"Karmaşık bir kalp karmaşık bir kafa Sasuke ve senin aranda birşeyler olmuş olmalı"

Off bu konu düşündükçe midemi ağrıtıyor.

"Kız kardeşimin Sasuke den hamile kalması"

Yi suratını ekşitti aldatılmanın ne olduğunu iyi biliyor.Elini omzuma koydu "Olayin aslını araştır Sasuke nin öyle bir şey yapacağını sanmıyorum"

"Irelia neden bu kadar ciddi bir konudan yalan uydursunki?"

"Irelia olduğu için?"

Bir an durup düşündüm Sasuke ye haksızlık mı ettim diye.

"Ama ırelia da olsa hamilelik gibi bişey de yalan söylemez"

"Tabi çocuk başkasının değilse"

Yi Sasuke ye çok güveniyordu.

"Sasuke yı küçüklüğünden tanıyorum.Küçüklüğünde ele avuca sığmayan kimsenin sözünü dinlemeyen ama sevimliliğiyle kendini sevdiren biriydi ama egosu onu yedi.Bizim için yaptıklarını düşün Sakura bence Sasuke öyle bişey yapmadı."

Yi sesli bir nefes verdi "bu kafayla meditasyon yapamazsın gidip diğer tekniklerine çalış"

"Peki"

Yi bir köşede hem meditasyon yapıyor hem beni izliyordu.Kafam hâlâ Sasuke meselesindeydi onu dinlemedigim için pişmanlik duymaya başlamıştım.Ama yastığımın altındaki kâğıt...Belki onuda Irelia koymuştu.Bide Sasori vardı babamın ölümü şu garip rüyalarım

"Bacağını biraz daha düz tut Sakura dengeni bozuyorsun"

"Ah tamam böylemi"

"Hayır daha düz dikkatini topla artık!"

Yi haklıydı antemanın hepsinden önemli.

Yi oturduğu yerden kalktı ve dolaşmaya başladı "Denge bu ormanı yüzyıllardır ayakta tutan şey hayvanlar ve bitkiler hep uyum içinde insanlar olmasa çok daha iyi durumda olurdu bu dengeyi insanlar bozdu.İnsanlar da bu orman gibi dengeli olmalı,vücut ve aklın denge ve uyum içinde olmalı"

Ve bir anda bana bir bıçak attı.Onu hemen suyu bükerek yakaladım.Ama bıçaktan yeşil bir duman çıktı ve kendimi geriye ittim.

"Gördünmü vücudün ve aklın uyumlu olmayınca böyle olur vücudun o bıçağı tuttabildi ama aklın o bıçakta bir şey olucağını düşünemedi çünkü aklın başka bir şeyle oyalanıyor"

Yi bıçağı yerden aldı.

"Sana bu yüzden meditasyon yaptırmak istemiştim vücudun eğitimli ama aklın ondan çok geride onu yakalayamıyor uyum sağlayamıyor ben ilişkileri yüzünden eğitimini aksatan Sakura'yı değil su kabilesine kendini kanıtlamak isteyen Sakura'yı görmek istiyorum"

Yi haklıydı ben bu ormana sürgün edilmiştim beni aşağıladılar onlara nasıl bir hata yaptığını kanıtlamalıyım ve kişisel sorunlarım bunun öne geçmicek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SürgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin