Bölüm 9 "Gençlik"

264 28 7
                                    

Sakura sabah kahvaltıda Sasuke'ye bakmamaya çalışıyordu.Sasuke ise pek düşünceli görünüyordu.Kong arada espiri yapıyor.Naruto ve Hinata ise bu espirilere ağlamamak için kendilerini zor tutuyorlardı.Hepsi birbirleriyle dün akşam daha çok yakınlaşmışlardı.

Sasuke hâlâ insanlara mesafeli olsada Kong ve Sakura onu az çok tanımıştı.Sakura Sasuke'ye onu öptüğü için kızgın,tanımaya başladığı içinde mutluydu.Sasuke'ye karşı olan hisleri karışıktı.Sasuke'nin de Sakura'ya olan hisleri karışıktı ama şuan Sasuke'nin aklında dün ki mektup vardı.Babası ona seninle bu fikir için gurur duyorum demişti.Bu ormanı alırsa babası onunla daha çok gurur duyacaktı.Bu düşünce onu mutlu etti.Ama bu ormanı verirseler kaybedeceği şeylerinde farkındaydı.Güç istiyordu ama bunu burayı almadan da yapamazdı.

Kahvaltıları bittikten sonra Yi onlara bugün kılıç kullanmayı öğreticeğini söyledi.Kong ve Sasuke zaten biliyordu ama Sasuke Yi'nin tarzında kılıç kullanmayı öğrenicekti.Yi eğitim alanına gittiklerinde Kong ve Sasuke'ye hızlanmaları için başka bir antreman şekli gösterdi.Sasuke'ye az çok bildiği için daha sonra gösterecekti.Yi Sakura,Hinata ve Naruto'ya göstermeye başladı.

Kılıcını yavaşça çekti ve duruşunu onlara gösterdi.Kılıcını önlerinde duran eğitim tahtasına savurdu ve tahta mükemmel bir simetri ile birbirinden ayrıldı.Üçüde büyük bir hayranlık ile izlemişti.Yi'nin onlara verdiği tahta kılıçlarla önce duruşlarını yapmaya çalıştılar.Göründüğünden daha zor olan bu iş Naruto'yu tilt etmişti.

Naruto"Yeter artık sadece bir duruş neden hiç bir şekilde beğenmiyorsunuz".

Yi"Sabırlı olmalısın genç çekirge.Sabır sakinliği getirir".

Sakura"Naruto mızmızlanmayı bırak.Master benim duruşum olmuşmu".

Yi"Hayır".(thug life)

Sakura suratını astı.Yi'nin dövüş stili gerçekten zordu.

Naruto"Hadi ama master bu sadece duruş kılıcı alıp kullanmaya başladığımız zamana ne zaman geçicez".

Yi"Naruto eğer hava bükme haraketlerinden birini yanlış duruşla yapsaydın ne olurdu".

Naruto"Düzgün bükemezdim".

Yi"Kılıç kullanmakda bir nevi bükmektir.Duruşunuz saldırınızı belirler.Sizden isteyim sabırlı olmanız genç çekirgeler".

Üçüde başıyla onayladıktan sonra saatlerce yapmaya devam ettiler.Naruto ve Hinata sonunda yapmıştı.Bir su bükücü olan Sakura ise su bükücü vücüdü yüzünden o kadar da iyi yapamamıştı.Yi'ye göre Sakura en iyi duruşa sahip olacaktı.

Yi Sasuke ve Kong'u kontrol için gitmişti.Kong hızını ortaya koymuştu ama Sasuke o kadar hızlı değildi.Yi Kong ve diğerlerini eve geri yollamıştı hepsi bugün yorulmuştu.

Yi"Bir sorun mu var genç çekirge?"

Sasuke"Hayır,bir sorun yok".

Yi"Bana öyle gelmiyor.Aklını kurcalayan birşey varsa sana yardımcı olabilirim".

Sasuke"Hayır,yok".

Yi"Sasuke beninle birlikte ormanı kontrol etmeye gelirmisin sana o sırada birşey anlatacağım".

Sasuke başıyla onayladı ve onu takip etmeye başladı.Acaba Yi mektubumu öğrenmişti.Yi onlar gezerken konuşmaya başlamıştı.

Yi"Zamanında güç için herşeyini verebilecek bir genç varmış.Hergün bu ormana gelir antreman yaparmış.Tek isteği güç ve takdirmiş.Etrafındaki şeylerin farkında değilmiş.Gücün onu yücelteceğine inanırmış.Bir gün antremandan dönerken kabilesinden duman çıktığını görmüş.Hemen oraya koşmuş.Kabilesi yakılmış,yıkılmış ve insanları öldürülmüş.

Genç bunu görünce dehşete düşmüş.Sevdiği herkes ve ailesi öldürülmüş.Bunu yapanlara saldırmış ve onları yenmiş ama ne faydaymış ki.Eğer orada olsaydı onları koruyabilirdi sevdiklerini koruyacak kadar gücü varmış.Eğer sevdiklerini koruyamazsa güç neye yarardı ki.Genç gücün aradığı şey olmadığına karar vermiş istediği huzurmuş.Sevdiği tek şey bu ormanmış artık.Ve ormanı koruyacağına yemin etmiş.Sevdigi şeyleri artık kaybedemezmiş".Yi'nin sesi değişmişti sonlara doğru.

Sasuke"Peki bu adam kim master".

Yi"Benim".

Sasuke dehşete düşmüştü.Yi bunları gerçekten yaşamışmıydı.Sasuke Yi'nin onurlu ve güçlü olduğunu düşünmüştü hep.Sasuke takdir edilmesi gerekilen şeyin güç olmadığını fark etti.Asıl takdir o güçle sevdiklerinin korunmasıydı.Sasuke tedirgin oldu ama yinede söyleyecekti.

Sasuke"Master,söylemem gereken bişey var.Yarın babamlar buraya saldıracak".

Yi gülümsedi.

Yi"Biliyorum genç çekirge.O mektup babana hiç gitmedi.O mektubuda ben yazdım.Seni denemek içindi.Başarılıda oldun seninle gurur duyuyorum".

Sasuke çok şaşırmıştı ve mutluda olmuştu.Yi'nin zekasına hayran kalmıştı ve sonunda biri onunla gurur duyuyordu.Değer verdiği biri...

SürgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin