Ben boğulduğumu hissediyorum, nefes alamıyorum ama ölmüyorumda karanlığın beni içine çekmesini izlemekten başka çarem yoktu.Ve en sonunda derin bir nefes aldım.
Uyandığımda evdeydim yanımdada Hinata duruyordu.Hatırladığım son şey eve girip o çocuğu kurtarmamdı.Hinata'ya çocuğu sorucaktım ki boğaz kuruluğum buna engel oldu.Haraket ederken kolum ve bacağım acıyordu ben yataktan kalkarken Hinata beni tuttu ve oturmama yardım etti.Bana bir bardak su verdikten sonra çocuğun iyi olduğunu söyledi.
Neden düşünmeden ateşin içine daldığımı bilmiyorum.O çocuğu tanımıyordum bile ama ölseydi ve o tatlı gülümsemesi kül olsaydı kendimi asla affedemezdim.Beni kimin kurtardığını bilmiyorum büyük ihtimal Kong'du Sasuke'nin böyle bir şey yapması imkansızdı.Kapının tıklanma sesini duyduğumda."Girebilirsin" dedim.
Kong ve Naruto gelmişti benim uyandığımı görünce çok sevindiler.Bende sahtede olsa gülümsedim gördüğüm kabus beni etkilemişti ayrıca canım çok yanıyordu.
Kong"Sakura seni aptal neden birden atladınki senin için çok endişelendik".
Sakura"Beni kurtardığin için saol Kong".
Kong bana biraz baktı gözleri kısıldıktan sonra "yine olsa yine yapardım" dedi.Master Yi ve Sasuke nerde bilmiyordum.Hinata benim yaralarımı kendim iyileştirmem için bana biraz daha su getirdi.Yaralar umarım iz bırakmazdı.Ben yaralarımı iyileştirirken Kong beni nasıl buraya getirdiklerini anlattı hava biraz karardığı için yardımlarına Yi koşmuş beni iyileştiren de oymuş.
Yi"Evet tam zamanında yetişmeseydim Sakura ölebilirdi".Hepimiz yerimizden sıçradık bu adamın derdi neydide birden çıkıp geliyordu.
Kong"Master sizi seviyorum ama artık YETER!".
Yi"Sakura'yla beni yalnız bırakın onun yaralarıyla ilgileneceğim".Dışarıya çıktıklarında Yi elini yaramın 10 cm kadar yukarısında tuttu.Elinde ilginç bir parıltı belirdi ve yaramı iyileştirmeye başladı.Ağrısını almıştı.Başka bir sorun varmı diye elini yukarda gezdirirken eli başıma geldiğinde durdu.
"Kabus görüyorsun değilmi Sakura? İstersen benimle konuşabilirsin".
Yi'nin bunu nasıl anladığını bilmiyordum ama beni her seferinde şaşırtıyordu.Ona kabusumdan bahsetmek istemediğimi söyledim çünki beni çok rahatsız eden bir konuydu.Yi bana gülümsedi ve yarın eğitime devam edebileceğimizi söyledi ve gitti.O gittikten sonra kabusumu düşündüm neden Irelia ve Lord Zhao ben karanlığa çekilirken gülmekle yetinmişti?Onları neden görmüştüm?.
SASUKE'NİN AĞZINDAN
Sakura'yı düşünüyordum ve hiç normal değildi.Daha önce bi kızı bu kadar düşünmemiştim nede olsa benim hiç dert etmediğim konu.Kong'a Sakura'yı kurtaranın ve buraya getirenin kendisi olduğunu söylemesini istedim Sakura'nın bunu bilmesini istemiyordum.Ama ya Kong'dan etkilenip onunla sevgili olursa?Aman banane olmaz heralde.
Ben kendimi yiyip bitirirken kuşumun ses çıkarmasıyla mektup göndermem gerektiğini hatırladım.Babam ben bu işi halledersem benimle kesin gurur duyacaktı.Eminim abim bile etkilenirdi.Onu seviyordum o benim abimdi ama bi o kadar da kıskanıyordum.Beni hiç umursamıyordu yaptıklarım onun yaptıklarının yanında bir hiçti.Çoğu kişi benim kabilenin en iyi bükücülerinden olduğumu söylesede tek iyi bükücü olmak istiyordum en güçlü.
Mektubum bittikten sonra kuşumun ayağına bağladım ve gizlice yolladım diğerleri farketmesede Yi benden şüphe edebilirdi.Yi'nin beni kabule etmesine şaşırmıştım gerçi.Onu ilk gördüğüm zamanı hatırlıyorum.Babam adamlarıyla birlikte ormana gitmişlerdi,giderken benide götürmüşlerdi 6 yada 7 yaşlarındaydım.
Adamlardan biri ormana saldırmak için ateşi bükmüştü ama kontrol edemeyince benim üstüme geliyorduki kendimi beyaz kollarda buldum.Yi saçımı okşadı ve benim iyi olup olmadığımı sordu.Ben gözlerimi açıp kapatana kadar Yi adamları halletmişti bile.Ona o zaman gıpta etmiştim.Kim etmezdiki.Tekrar gittiğimizde Yi bana göz kırptı ve dediki "Sen büyünce çok önemli bir kahraman olucaksın neden bunu yapıyorsun"dedi.Benimle adamları bağladıktan sonra sohbet etmişti,çay bile ikram etmişti.Zamanla Yi'nin değilde kendi kabilemin tarafını tutmaya başladım.Babam bana her döndüğümde kızıyordu.Bir zamanlar bu ormanı sevmem garipti.Belkide hala seviyorumdur?
Yazar
Sasuke Yi ile olan anılarını düşünürken istemsizce gülümsemişti.Kong odaya geldiğin de ona delirdinmi kardeş bakışı atmıştı. Sasuke ise fark ettiğinde hemen ciddileşti.Kong'a sinir olmasının nedenlerinden biride sanırım Yi'nin öğrencisi olmasıydı.O hep bunun istediği şeydi ama kendince kabul edemiyordu.
Naruto"Sasuke Sasuke (saske saske diye okuyanlar) eğitime gelmiyormusun.
Sasuke"Ah evet eğitim geliyorum".
Kong Sasuke ve Naruto Yi'nin yanına geldiklerinde Yi klasik meditasyon haraketini yapıyordu.Eğitim Kong ve Naruto için erken bitmişti.Yi onları ormanı kontrol etmeleri için yollamıştı.Bir nevi dejavu yaşayan Yi Sasuke'ye meditasyon yapmayı öğreticekti.Sasuke yapamadıkça tilt oluyordu.
Sasuke"Ben senin stilinde kılıç kullanmayı tercih ederim".Yi bir an gözden kayboldu.
Sasuke ellerine baktığında bağlı olduğunu gördü.Bu numaraya alışmıştı ama her seferinde nefret ediyordu.
Yi"Sessiz ol,dinle,odaklan ve saldır".
Sasuke Yi'nin bunu sanki basit birşeymiş gibi söylemesine sinir olmuştu.Hava kararmaya başladığında eve döndüler.Sasuke Sakura'nın durumunu öğrenmek için odasına girdi.Sakura uyuyordu.Sasuke Sakura'nın yanına yaklaştı.Sakura hayalleri adına sürgün edilmişti.
Sakura'nın sürgün edildiğini casusları Danzou söylemişti.Babası bunu duyunca sinirlenmiş Yi'nin onu bulamaması için dua etmişti.Sasuke Sakura'nın sürgün olmasına rağmen kabilesine nasıl kin beslemediğini anlamıyordu.O herhalde geri döner intikam alırdı.Sasuke ona son bir kez daha baktı ve dışarıya çıktı.Kong ve Naruto suratında pis bir sırıtışla kapıda duruyordu.Tchh ne sinir bozuculardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün
FantasyTek istediği savaşmak ve bir kahraman olmaktı ama şuan çok farklı bir yerdeydi sürgündeydi.