Evelynn Sakura'ya daha çok cazibesini nasıl kullanması gerektiğini öğretmeye çalışıyordu.Sakura anlamamıştı ama bu işi yapabileceğinden emindi.Zihin okuma işi çok işine yarardı.
Sasuke Evelynn'ın yanına geldi sıra ondaydı.Sakura Sasuke'ye şans diledikten sonra Varus'un yanına gitti.
"Sakura keskin gözlerin varmı?".
"Pek sayılmaz efendim".
"Kong peki senin gözlerin keskinmi?"
"Sasuke kadar olmasada evet diyebilirim".
"Güzel.Şimdi sizden etrafınızda gördüğünüz şeyleri söylemenizi istiyorum".
Kong parmağıyla işaret ederek"Ağaç Sakura,bulut sanırım bu kadar".
Sakura'da iyi baktı ama farklı birşey görmedi.
Varus gülümsedi"Demek öyle bu kadarcıkmıydı?Nasıl olurda ağacın yapraklarındaki çekirgeyi göremediniz".
Kong sinirlenmişti"Yalan söylüyorsun değilmi"
"Kendin bak"
Kong ağacın oraya gitti.Yapraklarını karıştırdi ama hiç birşey bulamadı.
Varus'a bağırarak"Burda hiç birşey yok"dedi.
Tam o surat asarken kafasınün üstünden bir ok geçti okun ucuba baktığında bir çekirge gördü.
Kong ve Sakura aynı anda"Çoook haavalııı".
Varus mütevaziliğini korudu"Pekala artik dikkatinizi çektiğine sevindim.Peki ne kadar iyi duyarsınız".
Sakura sevinçle elini kaldırdı"Sanırım onda iyiyim"
"Harika bana ne duyduğunu söyle".
"Twich ve Naruto'nun sesini duyuyorum".
"Bu kadar mı?Ben derenin kenarındaki tavşanın toprağı kazmasını duyuyorum".
"İyide dere burdan biraz uzak gidip bakıcam".
Sakura bir koşu derenin kenarina gitti ve gerçekten bir tavşan gördü bu onu şaşırtmıştı.Acaba yeni öğretmenleri onu daha ne kadar şaşırtacaktı.
Sakura Varus'un eğitimini Master Yi'ninkine benzetti acaba Yi nerdeydi?Twich'den eğitim alamamıştı çünkü hava kararmıştı.Twich'den ne öğreneceğini çok merak ediyordu.
Eve geldiklerinde Yi çayını yudumluyordu.Onların geldiğini görünce gülümsedi.
"Hoşgeldiniz genç çekirgeler umarım eğitiminiz verimli geçmiştir".
Kong Twich'e bakarak"Kokulu geçti eheheh anladınızmı kokulu".
Espiriye kimse gülmedi.Kong'da rezil bir şekilde gülmeye devam ediyordu.
Sasuke bıkkın bir sesle"Yeter artık kendimi boğazlıyacağım bu günden beri yeter".
Evelynn Yi'nin yanına yaklaştı ve kimsenin duyamayacağı bir sessizlikle Yi'ye onunla konuşması gerektiğini söyledi.Yi ise şimdi değil belki sonra dedi.
Evelynn düşmüş suratına aninda neşe katarak"Çok acıktım ne yapalım?"
Twich"Ölü böcek çorbası küf soslu".
Evelynn tiksinerek"Daha hijyenik bir önerisi olan".
Varus"Çorba".
Evelynn"Daha lezzetli bir önerisi olan".
Kong"Size muazzam aşırı lezzetli mükemmel yemeğimden yapıcam".
Twich"Bir yemek için fazla uzun bir isim değilmi?".
Varus"Yemeğini övmek için söyledi".
Kong anlık gelen gülmesini tuttu ve yemeği yapmaya koyuldu.
Kong"Kızlar bana yardım edermisiniz".
Naruto"Niye kızlar ben yapamam mı sanıyorsun".
Kong"Evet".
Naruto elini yumruk yapıp havaya kaldırarak "Kong'a meydan okuyorum kızlardan güzel yemek yapıcam ve Kong'dan.Sasuke'de yardım edicek".
Sasuke"Hayır".
Naruto yumruğunu tekrar havaya kaldırdı"Sasuke'de yardım edicek".
Sasuke"Hayır".
Naruto surat astı "Havamı bozuyorsun aptal".
Sasuke koltuğa oturdu ve arkasına yaslandı"Ben jüri olucam".
Sakura"Ehe iyi fikir".
Twich anlatıcı gibi bir ses çıkararak"Yarışmacılarımız yemeği yapmaya hızla koyuldu.Kong patatesleri hızla soyarken Naruto biberleri kesiyor.O da ne yoksa Kong soğan keserke ağladımı.Dikkatli ol evlat.Naruto'ya da bakın dometesi suyunu çok akıtarak kesmiş acaba juriler buna ne diyecek?".
Twich büyük bir heycanla bunları anlatırken.Diğerleri elinde çekirdekle bunları izliyordu.Yemek bittiğinde hepsi sofraya oturdu.
Jüriler Sasuke,Yi ve Varus'du.(Sakura ve Hinata bir şekilde ikna etti)Önce yemekleri yediler sonra aralarında konuştular.(Sakura ve Hinata büyük bir heyecanla izliyorlardı)
Yi Kong ve Naruto'yu çağırdı kazanan kişiyi söylüyecekti.İkiside çok heyecanlıydı ve kazanan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün
FantasyTek istediği savaşmak ve bir kahraman olmaktı ama şuan çok farklı bir yerdeydi sürgündeydi.