Bölüm 24 "Lanet ve Ruhlar"

192 19 13
                                    

Bu kadar büyük olacağını tahmin etmiyorduk".

Flash Back

Sakura duyduğu patlama sesine giderken gözünü,gökyüzüne yükselen dumanlardan alamıyordu.Gittiğinde diğerlerininde orda olmasını diledi.Çün kü kendi başına halledemeyecek gibiydi.

Gözleri adam siluetleri görmeye başladığında uzun beyaz siluetin Yi olduğunu anlamak zor değildi.Tabi düşmanları ayırt etmekte.

Sakura kalbi hızla atarken Yi'nin yanına yaklaştı.

"Diğerleri nerede?".

"Bilmiyorum".

"Ne olduğunun farkınsın değilmi?".

"Kendimizi yıllardır bunun için hazırlıyoruz".

"Güzel o zaman bana neler yapabileceğini göster genç çekirge".

Sakura düşmanlara baktı hepsinin üzerinde kendi kabilesine ait savaş kıyafetleri vardı.Boyunlarında ise bütün kabilelerin sembolleri olan kolyeler.Bu hepsinin ittifak yaptığını gösteriyordu ve kesinlikle iyi bir haber değildi.

"Ateş kabilesi onları eninde sonunda sırtlarından vurucak".

Yi haklı diye düşündü Sakura Ateş Kabilesi'nin bütün kabilelerde ajanları vardı.En çok zarar görende Su Kabilesi olucaktı.

Sakura arkalarında bir şey hissettiğinde kan ter içinde kalmış Kong ve Naruto'yu gördü.Onları görmek iyi haber olsada şuan halletmeleri gereken bir sorun vardı.

"Evelynn,Twich ve Varus yoldalar".

"Umarım çabuk varırlar".

Naruto geldiğinden beri toprak bükücülere bakıyordu kaşları çatılmıştı ve aşırı sinirli görünüyordu.

"HİNATA NERDE!"dedi ve adamların üzerine atıldı.

Naruto çıkardığı havayı öyle bir bükmüştüki toprak bükücülerin duvarı işe yaramadı.

Yi diğerlerine saldırın anlamında bir işaret yaptığında hepsi güçlerini göstermeye başladı.

Sakura adamlara hızla su büküyordu.Büktüğü sular diğer su bükücüler tarafından engellendiğinde Varus sayesinde öğrendiği iyi reflekslerle kaçabiliyordu.

Kong ise toprak bükmek dışında kendini atılan toprakları yumruğuyla kırıyordu ve Kong'a göre bunu sonsuza kadar yapabilirdi.

Yi diğer insanlar tarafından görülebilir olduğunda "Çekirgeler onları burdan uzaklaştırmamız lazım diye bağırdı".

Yi'nin ne demek istediğini anladıklarında hepsi farklı bir yöne gitmeye başladı.Sakura ne tarfa gittiği hakkında bir fikri yoktu ama arkasından gelen adam sayısına bakınca ne tarafa gitmesi gerektiğini biliyordu.

Sakura arkasından atılan topraklardan refleksleriyle kaçabiliyordu ama hava bükücüler yüzüne doğru estirdiği rüzgarlarla Sakura'yı yavaşlatıyordu.

Mavi renkli nehri gördüğünde kendini hızlandırdı.Nehrin hızlıca karşı tarafına geçti.Suyu bir tsunami etkisiyle büktü ve adamların üzerine attı.Adamlar ıslanır ıslanmaz suyu buz yaptı.Ateş bükücüler dahi donmuştu.

Sakura güldü "Beni küçümsememeliydiniz".

Sakura aniden arkasından gelen bir ateş topu gördü.Arkasına döndüğünde diğer ateş bükücülerden çok daha gösterişli giysilere sahip kişiye baktı.

Her zamanki gibi yakışıklıydı.Sakura onu görünce kırık kalbinin parçalarının tekrar dağıldığını hisseti.Yüreğine gelen hüznün sesine vurmasını engellemeye çalışırken "Sasuke" dedi.

Sasuke karşısındaki pembe saçlı kıza aşağılarcasına baktı.Pis bir şekilde bakmayıda ihmal etmiyorduda.

"Neden öyle bakıyorsun yoksa seni becermemimi özledin".

"Sasuke"dedi yine.Sakura elinde topladığı ışıltılı suyu biriktirirken Sasuke'nin üzerine koştu "Seni şerefsiz!".

Sasuke aldığı darbeyle ağaçlardan çarpa çarpa geriye savruldu.Sakura ona acıyacak değildi.Sasuke'ye yaklaştı ve elindeki suyu ona tekrar vurdu.

Sasuke hızla kolunu kaldırdı ve Sakura'ya ateş topu attı.Sakura kendine atılan ateşi suyla engellerken darbe almaktanda kaçınamadı.

"*iktir Sakura beni nasıl tahrik ettiğini bilemezsin hadi bu savaşa bir son verelim sen soyun ha"

Sakura nasıl hala böyle konuşabiliyor diye düşündü.Tekrar elinde biriktirdiği suyu ona attı.Sasuke'nin önünde suyu engelleyen birini gördüğünde gözleri devirmeden edemedi.

Karşısında Sasuke'ye sarılan güzel kıza baktığında "Irelia"diye tısladı."Tam kendine göre arkadaşlar bulmuşsun".

Irelia Sakura'ya sinirli bir bakış atmıştı.Güzel sarı saçlarını savurdu ve Sasuke'ye döndü."Sakura seni incitmedi değilmi aşkım".

"Hayır ama incitebilirde".

Irelia ve Sasuke yüzlerini birbirlerine yaklaştırdı ve öpüştüler.Sasuke Irelia'yı yavaş ve tutkulu öpüyordu.Sakura'nın gözleri dolmuştu ama bu fırsatı kaçırmadı.

Bütün gücüyle suyu onlara büktü ve onları buza çevirdi.Onlar donduktan sonra gözünden akan yaşı sildi.Irelia çığlık atarken donmuştu Sakura buna sırıttı ve hızla arkadaşlarını aramaya başladı.

Sakura mor bir ışık gördüğünde portalın açıldığını anladı oraya koşmaya başladı.Endişesi orda duran Evelynn,Yi,Varus,Twich 4'lüsünü gördüğünde azda olsa azalmıştı.

"Portal açıldı şimdi ne yapıcaz".

Sakura Yi'nin endişelendiğini anlamak için yüzünü görmesine gerek yoktu.Sesi açıkça belli ediyordu.

Mor ışık gittikçe büyüdü."Diğerleri neden birşey yapmıyor?" diye düşündü Sakura.

"Onlar yapmazsa ben yaparım"dedi içinden ve oraya atladı.Yi atlayan Sakura'yı tutmuştu.

"Hayır Sakura yapma".

Mor ışık gittikçe büyüdü ve kendini kaçarken buldu.Bir patlama sesi duyduğunda gözleri istemsizce kapandı gördüğü son şey küllerdi.

ŞİMDİKİ ZAMAN

Sonrada gözlerimi açtığımda seni gördüm sana hâlâ bir teşekkür borçluyum".Sakura gözlerinden akan yaşı sildiğinde diğerlerininde aynı moodda olduğunu gördü.

"Teşekküre gerek yok kim olsa aynısını yapardı".

Sakura Sasuke ve Irelia olayını anlatmamıştı sadece Sasuke'yi yendiğini söylemişti.Sasuke aptalı yüzünden erkeklere güveni kalmamıştı ama Sasori'den çok hoşlanıyordu.

"Bunu nasıl düzelticez?".

"Yi gibi tohum ekebiliriz".

"Ne değişir ki"dedi Naruto kreplerden birini ağzına atarken.

"Denemekten zarar gelmez bir bitki bir bitkidir şanslıysak orman tekrar büyüsüne döner".

"Sasori haklı.Kong sen hızlı bir şekilde toprak bükebiliyorsun bizden çok şey yapabilirsin".

"Öğynöğn".

"Ağzında yemek varken konuşma!".

"Evelynn'la dura dura onun gibi olmuşsun"dedi Kong yutkunduktan sonra.

"Ne alakası var?".

Herkes Sakura'ya dik dik bakmaya başlamıştı.

"Tamam belki biraz".

Hala dik dik bakıyorlardı.

"Of tamam onun gibiyim".

Hepsi zafer kazanmış bir edayla gülümsedi ve kreplerini yemeye devam etti.Sakura ise Sasori'nin güzel gülüşüne bakıyordu.

Özet

Portal patladı orman kül oldu.

Yinede artık ne olduğunu bilmektesiniz Sasuke'yi özleyen varmı?ehehehe








SürgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin