Sabah kahvaltıda master dahil olmak üzere herkes de o gülüş vardı.Sasuke ise yemeğini yemeye odaklanmış pek takmıyordu.Nasıl takmıyorduki?Kong'un suratına yumruğu indirmek varken.
Kong"Sasuke Sakura ağacın altında oturmuş öpüşüyolar...".
Sakura"Bu şarkıyı söylemeye devam edersen şarkı söyleyecek çenen olmaz".
Naruto"Neden bu kadar rahatsızsın Sakura?Yoksa Sasuke'yi beğenmiyormusun?".
Sasuke kafasını yemeğinden kaldırdı ve bana gülümsedi.Utançdan kıpkırmızı olduğuma emindim.Nasıl oluyordu her seferinde kalbim hızlanıyordu?
Sasuke"Görünüşe göre cevap hayır Naruto".
Sasuke bunu diyince güldüler.Beni denemek için yapmış başarılı ve olmuştu.Bana sonra göz kırptı ve yemeğini yemeye devam etti.Bu çocuk bana her bakışında hem seviniyor hem sinirleniyordum.
Kahvaltıdan sonra(hep kahvaltı yapıyorlar çünkü kahvaltı önemli kamu spotu hsahkahjssh)
Yi bizi eğitim için eğitim alanına götürdüğünde bizi iki takıma ayırdı.Ben Kong ile takım oldum.Naruto ve Sasuke ise birlikte takım oldu.Sanırım meditasyon yapmaya çalışma sırası Hinata'daydı.Master eğitim alanına bayrak koymuştu.Amacımız onu almakdı.İki takımda bayrağa eşit uzaklıkta kuzey ve güney tarafta başlıyacaktı.Kong"Onlardan daha hızlı olduğumu biliyorsun kolay olur".
Sakura"Ben daha önce bir ateş bükücüyle sadece bir kere dövüştüm.Hava bükücü ile sadece Naruto ile antremanda".
Kong"Bunlar sana yeterde artar.Sen son derece yetenekli bir bükücüsün".
Kong'un dedikleri beni utandırmıştı.Birinin benim hakkımda böyle düşünmesi hoştu.Ben su matarama (Bu matara çanta gibi bişey omzuna asıyor) su doldurdum.
Kong"Belkide Sasuke'den iyi olduğumu kanıtlarım.Umarım sevgiline zarar vericeğim için bana kızmazsın".
"O benim sevgilim falan değil".
Bu dediğime Kong güldü.
Biz hazırlığımızı bitirdikten sonra başlama yerlerine geçtik.Hinata Naruto giderken Naruto'nun yanağına bir öpücük kondurduktan sonra ona şans diledi.Onlara bazen gıpta ediyorum neden benim böye bir ilişkim yoktu.
Başlama noktasına vardığımızda gözümü bayraktan ayırmıyordum.Kong'da onlardan."Kong ateş ve hava en uyumlu elementlerdir biraz zor olucak gibi".
Kong"Bende toprak bükmekten fazladı var Sakura"
Haklıydı,Kong çok yetenekliydi.
Yi"Genç çekirgeler,3 dediğimde başlayın. 1 2 3 Başlayın".
Ben direk bayrağa koştum.Önüme gelen ateş topundan beni Kong'un toprak duvarı korumuştu.Suyumu aldım ve onlara doğru savurdum.Naruto sendeleyip yere düşecekken havayı büktü ve biz geriye kaydık.Kong tekrardan duvar yaptı ve durdurdu.
Onları toprağı bükerek havaya kaldırdıktan sonra ben suyu büktüm ve vücutlarına sardım.Suyu buza çevirdikten sonra Kong onları bu sefer toprağın içine gömdü.Naruto ateş bükerek buzu çözen Sasuke'yi havaya fırlattı.Sasuke havada devasa ateş topları atıyordu ve Kong hepsini duvarla durduramazdı.Suyumu hemen bayrağın direğine sardım ve bayrağı almaya çalıştım.Havadan ateş topu atarak yere inen Sasuke son darbeyi bana doğru yaptı.Suyla bunu engelledikten sonra Kong Sasuke Ve Naruto'ya koştu.
Naruto "Bu sefer olmaz"dedi ve kuvvetlice bir rüzgat daha estirdi.Kong'un duvarı az çok dayanmıştı en sonunda suyu bükerek bayrağı aldım ve kazandık.Bayrağı aldığımı görünce durdular.Kong'la birbirimize koştuk ve çak beşlik yaptık.
Naruto"Heh bizi yendiniz ha belki başka sefere biz alırız".
Kong"Sevgilini dövdüğüm için bana kızmadınya Sakura".
"O benim sevgilim değil yani değilde şeyy ... Kong neden bunu yapıyorsun".
Kong"Biz harika bi takımız ha".
dedikten sonra Sasuke'nin bize kızgın baktığını gördüm gerçekten çok hırslıymış.
"E sizde fena değildiniz".
Yi"Evet değillerdi ama siz kazandınız".
Dedi ve hepimiz yerimizden sıçradık.Bu adamın derdi neydide aniden fırlıyordu.Hepimiz kalpten gitmeden önce master minik bir kahkaha attı ve Kong'un omzuna dokundu.Bu onun Kong ile gurur duyduğunun bir göstergesiydi.
Kong"Sakura bize bi isim lazım hmm muhteşem ikili ... yadaa fantastik ikili... yoo olmadı bitirim ikilii ... ama o zaten başkasında var".
Sasuke"Sadece küçük bir zafer egolanmaya gerek yok".
Kong"Hah kışkanç ama bu küçük zaferi kıskanıyorsun(ooo laf soktu).Ayrıca konu ego olduğunda üstüne yok".
Sasuke ağzından bir tchh sesi çıkardı.Daha sonra akşama kadar yine eğitim yaptık.Akşam olduğunda kaslarım o kadar ağrıyorduki adım atacak halim yoktu.Tabi durum benim için geçerli değildi hepimiz yorgunduk.Master ise artık şaşırtmasada enerjikti.Bunu meditasyonuna bağlıyordu ama biz meditasyonu beceremiyorduk bile.
Hepimiz ağır ağır eve yürümeye başlamıştık bende bugün Sasuke'yle nerdeyse hiç konuşmadığımı fark etmiştim bana hep sinirli davranmıştı.Oysa sadece bir yarıştı.
Yemekten sonra hemen bir banyo yaptım ve üstümü giyindim.Eski kıyafetlerim gerçekten çok yıpranmıştı banada bu kalıyordu(medya pembe renk de hayal edebilirsiniz size kalmış saçlar dağınık uzun).Üstümü giyindikten sonra saçlarımı taramaya başladım.Ben saçlarımı tararken Sasuke odaya sinirli bir şekilde daldı.
"Kapıyı çalamazmısın o kapının orda bi görevi var".
Sasuke"Kong'umu bekliyordun beni pek beğenmiş bi halin yok.Belkide sevgilin o olur".
Bi saniye Sasuke Kong'u kıskanmışmıydı?Bunu 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi.Ben istemsizce gülümsesemde Sasuke hala sinirliydi.
"Gerçekten Kong'umu kıskandın?"
Sasuke"Evet çünkü ona bana davrandığından daha iyiydin.Bu arada ben senin sevgilinim ve sadece benimsin".
"Hop orda dur bakalim benimsin falan ne oluyo".
Sasuke"Bence gayet açıklayıcı".
"Sen benim sevgilim değilsin.Tamam beni sürekli öpüyorsun somurtkan biri olmana rağmen bana gülümsüyorsun ve... evet sanırım sen benim en kıskanç sevgilim olmalısın".
Sasuke"Başka sevgililerindemi vardı?"
Sakura"Ah evet Jayce çok yakışıklıydı yazık oldu ayrılmamız".
Sasuke'nin kaşları gittikçe çatılıyordu.Sonra kızgınca yanıma yaklaştı ve beni öptü.Sert ama tutkulu bu öpücükten sonra Sasuke durdu ve yüzüme baktı.
Sasuke"Sanırım bu öpücük sana birşey öğretmiştir".
"Evet belli etmesende kıskanç biri olduğunu öğretti".
Sasuke"Güzel"dedi ve beni tekrar öptü.O biraz ileriye gitmek istemişti bende hayır demek istemezdim ama şuanki durumda biraz ittirmem gerekti.Anlayınca geri çekildi ve bana
Sinsice sırıtarak "Seni Seviyorum sevgilim" dedi.Sevgilim kelimesini bastırarak söyledi.Odamdan çıkana kadar (ve odamdan çıktıktan sonra) yüzüm kıpkırmızı kesilmişti ve onunla ilgili hayaller kurmaya başlamıştım bile.Tabi sorguluyordum kendimi daha dün sövdüğüm çocukla nedensiz yere sevgili olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün
Viễn tưởngTek istediği savaşmak ve bir kahraman olmaktı ama şuan çok farklı bir yerdeydi sürgündeydi.