Bölüm 3 "Sürgün"

476 38 15
                                    

İçeriye girdiğimde ailemi ve diğer yetkili kişileri gördüm.Annem ağlıyordu kardeşim ise bana senden daha iyi olduğumu biliyordum bakışı atıyordu,babamda annemi tesselli ediyordu bana baktığında kafasını hafifçe eğdi benim için üzüldüğü belliydi.

Adamlardan biri elime kelepçe takmıştı şimdiden acıtmaya başlamıştı yumruk yaptığım ellerimi kelepçeler içinde oynatmak zordu burdan benim için önlem aldıkları belli oluyordu.Beni salonun ortasında bıraktılar.

Lord Zhao herzamanki şıktı,beni görünce aşağılayıcı bir bakış attı.Boğazını temizledi"burada Haruno Sakura'nın cezasını kesinleştirmek için bulunmaktayız.Kendisi hırsızlık yapmış ve suyu şifa gücü dışında bükmüştür".Onun yanında daha alçak bir sandalyede oturan yaşlı uzun sakallı kel bir adam onun kulağına bir şeyler fısıldadı lord tekrar yüzüme baktı"kendisi idam yada hapis cezasına çarptırılacaktır".Lordun yanındaki bir başka adam "kesinlikle idam edilmeli" dedi.

Lordun yanındaki yaşlı adam"danzou karşında genç bir kız durmakta idamı haketmiyor".Danzou gözlerini kısarak ona baktı"ama hırsızlık yapıp kuralları çiğnerken genç bir kız gibi davranmıyordu ne onursuzca".Onursuzcaymış beni idam ettirmek ona madalya kazandıracaktı sanki.Lord ise biraz sessiz durduktan sonra "kendisini zindana atmayı uygun görüyorum".Danzou ise hemen inkar etti"yıllarca hırsızlık yapmış biri hapishaneden kaçabilir".Yaşlı adam sakalını okşadı danzou ya"ama henüz genç ve ayrıca yeteneklide onu idam ettirmek elimize birşey geçirmez".

Lord bana baktığında kafamı öne eğdim önüme gelen pembe saçlarımı biraz daha yüzüme doğru salladım ağladığımı görmelerini istemiyordum özellikle Irelia'nın görmesini."Haruna Sakura ruhlar ormanına sürülecektir bir daha su kabilesine gelirse idam edilecektir".Annem inkar eden bir bağırış çıkarsada onu tutmuşlardı sanırım hayallerim buraya kadardı gözyaşlarımı tutamamış hislerimi kontrol edememişdim dizlerim beni taşıyamadığında yere çöküp ağladım.Sonra ise lordun adamları beni yerden kaldırıp büyük salondan çıkardılar ailemi son bir kez görmeme izin vermiş hatta bana bir çanta bile vermişlerdi pek işe yaramayacaktı aslında sadece ölmemi birazdaha geciktirecekti.

Anneme sıkıca sarılırken ikimizde ağlıyorduk ona pek birşey söyleyemezdim sonuçta bir özür neyi değiştirirdi ona söyleyebildiğim tek şey "seni seviyorum anne"oldu.Babama baktım ondanda özür dileyemezdim bana sıkıca sarıldı hoştu onun sayesinde gerçek babamı aramamıştım bile"teşekkür ederim baba bana bu zamana kadar iyi baktığın ve sevdiğin için".Sıra Irelia ya geldiğinde "ya biri sana sarıldığımı görürse sakura rezil olurum".Babam ona kızgın bir bakış atdıktan sonra beni ruhlar ormanının önünde bıraktılar ruhlar ormanı 4 kabileyi ayıran ormandı her köşesinde bir kabile vardı ve gerçekten büyük bir yerdi.Ormana girerken hislerim karmaşıktı burada öleceğim içinmi üzülsem yoksa sürgün edilip hayallerim yıkıldığı içinmi?.

YAZARIN AĞZIDAN

Sakura ormanın içine doğru yürüdü nereye gittiğini bilmiyordu önemlide değildi neden olsa artık gidecek biryeri yoktu.Bir ses duydu bir sesin geldiği yöne bakarken çalılardan bir aslan çıktı aslanın yelesi kürk değil ateştendi.Sakura çantasına uzandı aslan yanına yavaşça yaklaşırken ani bir haraket yapmamaya çalıştı su şişesine uzandığında kapağını açtı ve bükmeye başladı.

Bir an hoş diye düşündü normalde onun için yasak bükme teknikleri ama istediği kadar bükebilirdi nede olsa 4 senedir bunun için çalışıyordu.Aslan yanına yaklaşırken sakura suyu aslanın ağzına ve gövdesine doğru yavaşça büktü ve hemen buza çevirdi.Aslan ateşten bir kürke sahip olduğundan buz hızlı eriyordu sakura koşmaya başladı aptal diye düşündü kendisi için 4 senede yapabildiği bu mu.Sakura koşarken ve nereye koştuğunu bilmezken aslanın arkasından geldiğini biliyordu ağaca tırmanabilirdi ama ağaçlardaki kuşlar en az aslan kadar tehlikeli görünüyorlardı.Sakura arkasına baktı aslan ona yetişmişti tam aslan üzerine atlıyacakken yere düştü aslanın üzerine beyaz birşeyin geldiğini gördü aşırı hızlı bu beyaz şey yaklaşık birkaç saniye sonra durdu arkadan beyaz ve uzun bu şey aslanı saniyeler içinde kaçırmıştı."korkma çocuk o ölecek kadar çok yaralanmadı sadece biraz ateşini söndürdüm".Sakura soluklandı kalbi küt küt atıyordu "T-teşekkür ederim efendim hayatımı kurtardınız".

"Söylesene neden senin gibi genç biri burada".

Sakura düşündü bu yabancı ona yardım edebilirdi ama sürgün edildiğini söylerse yardım etmezdi.Adam sakuraya elini uzattıp yerden kalkmasına yardım etti.Aslında sakura gerçek insan olduğuna emin değildi adam beyaz kıyafetler giyiyordu 8 mercekli sarı bir gözlük takıyordu(medya) uzun ve zayıftı elinde uzun bir kılıç vardı.Sakura bu adamı çok merak etmişti nasıl oluyorduda burada yaşıyordu,neden buradaydı,o haraketleri nasıl yapmıştı?.Sakura adama tekrar teşekkür ettikden sonra üstünü silkeledi

"kalıcak bir yerin yoksa benimle kalabilirsin sana yardımcı olabilirim bu arada adım Yi".

"Bende sakura ve çok memnun olurum efendim".

"o zaman beni takip et".

Adam Sakura'nın önünde zarif bir şekilde yürüyordu bir süre yürüdükten ve birsürü ruh-hayvan gördükten sonra bir evin önünde durdular ev toprağın içine gömülmüş bir şekildeydi.Adam uzun süren bir sessizliğin sonunda

"burada kalabilirsin ve bana burada neden olduğunu anlatabilirsin eminim bir hikayen vardır".

Yi kapıyı açıp Sakura'yı içeriye aldıktan sonra içerden yarı maymun yarı insan bir yaratık geldi.

"Çok geç kaldınız master yemek soğu... b-bu kızda kim master beni tanıştırmicakmısınız".

"misafirimizi rahatsız etme kong".

"Wukong olucaktı galiba".

"Henüz değil".

"Çok güzel bir eviniz varmış bay Yi".

"Teşekkürler".

Kong Sakura ya lavaboyu gösterdikten sonra yemeğe geçtiler sebzeli hoş kokulu bir yemekti ama asla annesininki kadar güzel olamazdı.Sakura'nın gözleri bir an sulandı annesinin yanında olmak isterdi ama şuan yarı insan yarı maymun biriyle yemek yiyordu.

"Affet Sakura seninle pek ilgilenemedik nerden ve ne için geldiğini sormamın sakıncası yoktur umarım".

"Aslında ben eeee sürgün edildim".

Sakura ne tepki vereceklerini bilmiyordu ama onlara nedense kanı ısınmıştı.

"Neden ki ne yapmış olabilirsin".

"Su bükme parşömenlerini çalıp dövüşmeyi öğrenmeye çalışıyordum ama su kabilesinde kadınların dövüşmeyi öğrenmesi yasak".

Kong"ama bu çok saçma".

Yi"Demek su kabilesindensin"

Yi biraz sessiz durduktan sonra Sakura'ya baktı"hey Sakura bizimle birlikte bu orman için savaşmak istermisin?".

(Yi ve Kong lolden oynayan bilir kendilerini sevdiğimden hikayede yer verdim buda Kong)

(Yi ve Kong lolden oynayan bilir kendilerini sevdiğimden hikayede yer verdim buda Kong)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SürgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin