Bu gece rüyamda sürgün edildiğim günü gördüm.Zindana atılışım,Irelia'nın gülüşü,annemin gözyaşları.Bunları tekrar görmek beni üzmüştü.Çığlık atarak uyandım.Elimi yanağıma götürdüğümde ağladığımı farkettim.Bu olayı unutmak için neler vermezdim.Annemin ağlayışını durdurmak içinde.
Sürgün edilmek tahminimden zor geçiyordu bu aralar.Eve dönmek denildiği zaman aklıma su kabilesindeki evim geliyor.Sanki Tsunade'ye yardım ediyordum ve o bana artık eve dönebilirsin diyor.Bende yorgunca eve dönüyorum ve annemin güzel yemeklerini yiyorum.Bunlar özlediğim şeylerdi.
Başlarda sürgün olmayıp Irelia'ya katlanmak bana daha iyi geliyordu.Ama şimdi yeni bir evim vardı.Eskisini ne kadar özlesemde bu sorumluluğu almıştım.Göz yaşlarımı sildim ama yenileri geliyordu.Henüz sabah olmamıştı.Kapımın çaldığını duydum.Ben gel demeden Sasuke içeri geldi ve endişeli bir şekilde.
"Sakura neden ağlıyorsun bir yerin mi ağrıyor".
"Sadece bir kabus önemli değil".
Sasuke göz yaşlarımı eliyle sildi ve alnıma bir öpücük kondurdu.
"Eğer seni ağlatıyorsa bu önemlidir.Sana sürekli sürgün diye takıldığım için üzgünüm".
Sasuke'nin beni umursaması hoşuma gitmişti.Bana değer veren birinin olması hoştu.Onun yanında kendimi iyi hissediyorum.Onu çok uzun zamandır tanımıyorum ama belkide kaderimde o vardı.
Sasuke yanıma yattı ve bana sarıldı.Ona ne yapıyorsun gibisinden bir bakış atsamda o " Sadece uyuyacağım ama isterden fazlasını da yaparız" dedi ve göz kırptı.Onun göğsüne yattım ve kokusunu içime çektim.
"İşte bir yastık daha geliyor"
Kıkırdadım"Demek sende espiri yapabiliyomuşsun"
"Eh işte ara sıra kız tavlamak için"
"Bir yastık daha geliyor"
"Şaka şaka"
Sabah uyandığımda güzel bi uyku çekmiştim ve o yanımdaydı.
Eğitim Alanında
Kong pis bakışlarını Sasuke ve Sakura'da gezdirirken o gülüşü Naruto'yla birlikte yapmayı ihmal etmiyordu.
Kong"Sabah aynı odadan çıktınız".
Sasuke"Ne var bunda?"
Kong ve Naruto "Hiiiiiç biz fesat değiliz".
Sakura aptallar nasıl olurduda böyle fesat düşünürlerdi diye düşündü
Yi onlara haraket göstermeye çalışırken.Bi patlama sesi duydular.Hepsi sesin geldiği yöne bakarken dumanlar gökyüzüne çoktan ulaşmıştı.Hepsi oraya koşmaya başladı.Yi hepsinden öndeydi.Oraya vardıklarında yerde 4 parşömen ve yanlarında içlerinde su,ateş,hava ve toprak bulunan kristaller vardı.Ateş kabilesinin giysilerine sahip adamlarda vardı.Yi ilk defa gergin görünüyordu.Ateş kabilesi kıyafetlerine sahip bir adam öne yaklaştı.Sasuke ona "baba burada ne işin var" dedi.
"Başladığımız işi bitirmek için burdayım evlat.İhanetin beni şaşırtmadı"
Sasuke"Zorundaydım baba burayı korumalıyız".
"Yi senin aklını karıştırmış.Buranın lanetli olduğunu herkes bilir".
Sasuke babasına kızgın bir şekilde bakıyordu.Babası ise daha rahattı ama oğlunu sevmediği belliydi.
Yi ilk defa gergin bir sesle konuşarak
"Genç çekirgeler beni iyi dinleyin.Eğer o mührü bozarsalar ormandaki ruhlar serbest kalır.Bunu hiç istemeyiz.O ruhlar sadece yıkım getirir".O çoktan saldırmıştı.Sasuke'de babasına saldırmıştı.Hepimiz onlarla savaşmaya çoktan başlamıştık.Adamların attığı ateşleri Hinata ve Kong toprak bükerek engelledi.Naruto ve bizde saldırdık.Yi adamları hızlıca yeniyor.Parşömenlere ulaşmaya çalışıyordu.Sakura Yi'ye saldırmaya çalışan bi su bükücü gördü.Adamın saldırısını engelledikten sonra onun kim olduğuna baktı.Şaşkınlığını gizleyemedi.Bu Lord Zhao'ydu.
Zhao"Sakura,seni burda görmek beni şaşırtmadı.Fugaku bana bahsetmişti.Bir sürgün olarak kendini ait olduğunu gördüğün yeri korumak onurluca ama onurun seni öldürecek".
Yi"Ben varken onlara zarar veremezsiniz".
Sakura ne diyeceğini bilememişti.Bunları Zhao'mu yapıyordu yoksa bütün kabilemi?Kabilesinin doğaya saygılı olduğuna emindi ama bu Zhao'yu açıklamıyordu.Yi ona saldırdı onu tekrar gördüğünde üzerinde buzlaşmış parçalar vardı.Zhao'nun ise kolu ve bacağı kanıyordu. Sakura Yi'nin üzerindeki parçaları bükerek aldı.Yi meditasyon haraketini yaptı ve hızlıca tekrar saldırdı.
Zhao'nun bu sefer karnından kan akıyordu ama kendini hızlıca iyileştire biliyordu.Onların yanına Naruto geldi ve Yi ordan ayrılıp parşömenlere koştu.Yi'nin karşısında bu sefer Fugaku vardı.Sasuke'nin bazı yerleri yanıktı ama diğer adamlarla savaşmaya devam ediyordu.Yi bu sefer Fugaku'ya saldırdı.Durduğunda Fugaku'num karnı kanıyordu ama gülümsüyordu."Çok geç ihtiyar" dedi Fugaku gülümserken.
Sakura Zhao'yu bırakıp oraya koştu.Zhao onu peşinden kovalarken Sakura parşömenlerden bir ışıltı geldiğini fark etti.Parşömenlerin ışıltısı dahada arttı ve bir patlama daha oldu.Patlama dumanının ortasında bir portal açıldı ve içinden ruhlar çıkmaya başladı.Çıkan ruhlar Fugaku ve Zhao dışında herkese saldırmaya başladı.Yi onlara saldırdı çok hızlıydı.Sakura ve diğerleride saldırmaya başladı.Fugaku ruhlara geri çekilin dedi.Ruhlar portala geri dönerken Zhao ve Fugaku'nun adamlarıda geri çekildi."Geri döneceğiz"dedi Fugaku giderken.Gülümsüyordu hala.
Yi"Yardıma ihtiyacımız var.Bir dahakine bu kadar şanslı olmayacağız" dedi ve gökyüzüne baktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün
FantasyTek istediği savaşmak ve bir kahraman olmaktı ama şuan çok farklı bir yerdeydi sürgündeydi.