Kantinden iki adet "metro" alıp yukarı çıktı.Sınıfın kapısını açtı,içeri girdi sınıfta sadece Ceren vardı.Sıraya kafasını yatırmış öylece duruyordu.Deniz yavaş yavaş Ceren'in yanına gitti.
+Ceren iyimisin canım?
-ne yapacaksın ki sanki öğrenince birşey değişecek
+aa Ceren niye böyle davranıyosun bir şey mi yaptım sana?
-yok bişey
+var bişey var söyle sen
-ya Deniz anlamıyosun, sen sanki yanında ben yokmuşum gibi davranıyorsun.Ayrıca durmadan dalıp gidiyosun.Sana bir şeyler diyorum dinlemiyorsun,kafan hep başka yerlerde "noldu Deniz dalıp gittin" diyorum "yok bişey" diyosun.Bana hiçbir şeyini anlatmıyorsun birde en yakın arkadaşın olucam
+ya ama Ceren
-ne ya Deniz yalansa söyle
+tamam.Doğru özür dilerim
-özür dilemekle olmuyor işte aman neyse ya boşver
+pardon Ceren'cim bundan sonra daha çok dikkat ederim
-pekii
o sırada ders zili çaldı birbirleriyle vedalaşıp sınıflarına geçtiler.Ama Ceren'in içinde hala Deniz'e karşı bir kırgınlık vardı.Çok belli etmiyordu fakat bu kendisini okadar üzüyordukiçİçini yiyip bitiriyordu sanki.Umuyordu ki her şey düzelsin.Aklına birden ya Deniz Emre'yle çıkmaya başlıyınca beni unutursa?.Yani olamazdı , dimi olamazdı okadar yıl birlikte oldular bir kaç aydır tanıştığı birine satamazdı onu.Öyle bir şey olursa nasıl üzülürdü.Dersi yine hiç dinlemedi.Bütün ders boyu bunları düşündü.Ama hala bir sonuca ulaşamamıştı.Bu konuyu eve gidince daha ayrıntılı düşünmeliydi.Böyle olamazdı.Arkadaşlık bağları git gide azalıyordu.Neden böyle olmuştu neden? istermiydi böyle olmasını tabikide hayır.Kim isterdiki zaten? Eğer Deniz Emre'yle çıkıp beni unutursa yani hiç takmazsa hiç ısrar etmicem üstüne gittikçe daha kötüye doğru gittiğine inanıyordu.Biran cesaret geldi ve "benimle olan benimledir gerisi umrumda değil" diye bağırdı sınıfın ortasında.Tam da Deniz Ceren'lerin sınıfına girecekken.Herkes şaşırmıştı,herkes Ceren'e bakıyordu.Özelliklede "Deniz".Herkes ne olduğunu anlayamamıştı.Ceren birden utandı ama bu utancına yenik düşmedi.Sınıfa doğru yöneldi "ne var? komik olan bişeymi var niye bakıyorsunuz? dediklerim doğru eğer yıllardır birlikte olduğunuz, can dostunuz olan biri sizi bir erkek için satarsa neden doğru olmasınki bu söylediğim? Deniz Ceren'i şaşırarak dinliyordu.Neler diyor bu diye düşündü.Demek bu yüzdendi tüm dünkü olanlar.İyide ben Ceren'i bir erkek için satmadım ki o bahsettiği erkek "Emre" dir yani başka kim olucakki böyle düşünmesini gerektiren.Oysa biz Emre'yle çıkmıyorduk çıkmayı bırak yakın arkadaş bile değildik.Niye böyle diyorduki? onun böyle düşünmesinin sebebi ne acaba? cidden her şey üst üste geldi ne yapması gerekiyordu cidden hiç bilmiyordu Ceren'i kaybetmeyi asla göze alamazdı.Çünkü Ceren bu şehre geldiğinde kendisi yanlızken hiç bir yeri bilmiyorken Ceren karşısına çıktı ve onunla rahat bir biçimde yaşamlarını sürdürdüler.Bu durum oldukça karışıktı.Umarım her şey düzelir.
UMARIM BEĞENİYORSUNUZDUR.YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM
İYİ OKUMALAR ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTANBUL YOLCUSU
Roman d'amourYeni şehir , yeni okul , yeni kişiler , yeni dostlar ve yeni bir aşk... Deniz'i zorlu bir yol bekliyor