"Emre'ye sarılmak"

129 10 0
                                    

Şuan Emre'yle sevgiliydik dimi.Nasıl ya inanamıyorum.O kadar güzel bir duyguki.Yani nasıl desem,küçükken bayramlarda dedelerimizin 100'er lira vermesi gibi bir duyguydu bu.Tamam biraz konuyla ilgili benzetme değildi kabul ediyorum ama ne bileyim aklıma geldi birden.

Kafeden çıktık,yürüyorduk.Onun eli benim omzumda benim elim onun belinde bildiğiniz o tatlı sevgililer gibi dolaşıyorduk.

"Hey! Sinemaya girelimmi hem saat daha erken,ne dersin?"

"Imm bilemiyorum gerçekten.Birazdan hava kararıcak ama eminmisin?"

"Merak etme canımın içi ben seni eve bırakırım sen merak etme"

Ay inanamıyorum bana canımın içi dedi.Okadar mutluyumki anlatamam.Aklımın ucundan geçmeyen biriyle -ki bunu çok istemiştim- birlikteydim.

"Aşkım sence romantik mi,korku mu?"

"Canım ya bilmem ki sen kafana göre takıl ben bundan sonra senin dediğin herşeye uyarım" diyip ona sarıldım.O da karşılığını verdi tabii.

"Tamam ozaman ben bir korku filmi seçiyorum ımm, tamam buna girelim"

Eliyle gösterdiği film afişine baktım "paranormal aktivite" ciddimiydi ya.Aslında korku filmlerini hiç sevmem.Ama Emre'yi de asla kıramam.Mecbur bu filme iki kişilik bilet aldık.Gidip mısır,içecek aldık ve salona döndük.Koltukların arasında kol koyma yeri yoktu.Ah işte benim sevgilim,sevgili koltuklarını ayarlamış.Çok seviyorum be.

Montumu çıkardım,yerime yerleştim.Filmin reklamları başlamıştı.Bir kaç dakika sonra da film başlar.Elime mısırı aldım ve yemeye başladım.Emre beni izliyordu.Ve izlerken de sırıtıyordu.

Ona dönüp;
"Hey! Söylesene komik olan ne var?"

"Hayır komik olan bir şey yok sadece çok tatlı gözüküyorsun"

Oğlum ben seni yerim ay sözlere bak.

"Ya aşkım" diyip omzuna yattım.

Şuanki durumumda olmayı okadar çok isterdiniz ki.

Film başladı

Daha önce hiç izlememiştim.Ama güzel gibiydi.İkimizde filme odaklanmıştık.Yaklaşık yarım saat böyle geçti.Yarım saat sonra okadar korkutucu olaylar yaşanıyorduki filmde.Korkamamak elde değildi.Bir an karşıma çıkan şeyi görür görmez kafamı Emre'nin omzuna çevirdim ve ona sımsıkı sarıldım.O da beni kollarıyla sardı.

"Geçtimi?"

"Imm bekle biraz düşüniyim.Bana soruyorsan;geçmedi,geçmeyecek hiç bir zaman.Şuanki halimiz çok iyi bırakmanı istemiyorum"

"Ya aşkım ne şapşiriksin.Seni yerim ben.İstediğin tek o olsun"

Gülüp bana daha sıkı sarıldı.Yemin ediyorum şuan mutlu olduğum kadar hiç bir zaman olmadım.Hiç abartmıyorum ömür boyu Emre'nin kolları arasında yaşayabilirim.

İSTANBUL YOLCUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin