5. Kapitola

1K 31 3
                                    

Další ráno. Jak mě to vstávání nebaví. Nejradši bych ležela celý den ale musím cvičit jinak nezhubnu. Vstala jsem a šla si do kuchyně pro vodu. Já mám hlad.. Pomyslela jsem si. Šla jsem si vyčistit zuby a nějak upravit. Mám v plánu jít běhat ale je tam strašné vedro. Vzala jsem si na sebe legíny, nějaké triko a šla běhat do parku. V parku bylo krásně ale bylo tam až moc lidí.

Běžela jsem, poslouchala písničky a najednou jsem do někoho narazila. Ten dotyčný spadl. " Jej promiň.. moc mě to mrzí, nekoukala jsem se na cestu ". Řekla jsem a podala mu pomocnou ruku. " V pohodě, je to i moje chyba ". Řekl krásným hlasem. Zvedl se a koukal na mě. To mám snad někde nějakou špínu nebo proč na mě tak kouká? Řekla jsem si. Dost mě to zajímalo. " Jsem Lucas ". Řekl a podal mi ruku. " Verča, těší mě ". Představila jsem se i já a sklopila hlavu, jelikož jsem cítila jak se červenám. " Už budu muset jít, tak ahoj ". Řekla jsem. To bylo trapný.. Hodně trapný! On je tak krásnej.. stejně mě nikdy chtít nebude. Ani se nedivím. Tak hezkej kluk a tak hnusná holka.

Běžela jsem domů a šla udělat nějaké další cviky. 40 dřepů a 25 lehsedů. Po cvičení jsem šla do sprchy a pak koukat na YouTube. Sleduji převážně Československou tvorbu. Po nějaké hodině strávené na YouTube jsem šla za mamkou si popovídat. Měli jsme teď těžší období a tak jsem ji chtěla zvednout náladu. Nakonec jsme se šly koukat na Madagaskar. " Mami už půjdu spát tak dobrou ". Řekla jsem a šla do pokoje kde jsem si dala ještě 10 dřepů a pak šla spát.







Zdravím vás po delší době! Nechyběla jsem vám? 😞😯
Tu máte další díl a neptejte se proč tak pozdě v noci.. prostě nemůžu spát . 😁❤️ Přijde mi že se stydíte mi psát vaše nazory. No to by bylo pro dnešek asi všechno. 😛😘

Můžete mi psát i do zpráv. 😛 Ráda si popovídám.







S láskou..









Vaše Karol 💕😘😇😈

Moje Jiné JáKde žijí příběhy. Začni objevovat