6. kapitola - Bráško!

1K 30 1
                                    

Vzbudila jsem se asi v 9 ráno. Šla jsem do kuchyně a mamka dělala palačinky. " Udělala jsem palačinky, se máš tu na ně i šlehačku " . Sakra.. Nechci zase nabrat kila.. No tak stejně bych si něco dala protože mám hlad. " Jo díky mami " " zachvilku jdu do práce, tak to tady nezbourej a najez se".

Potom co jsem se najedla jsem sešla koukat na TV ale najednou někdo zazvonil. Zrovna teď? Nemůžou vybrat vhodnější dobu.. Šla jsem otevřít. " Překvapení ségra!" Brácha.. dnes se vrátil z Anglie. "Ahoj Brácha" hrála jsem že mě to nezajímá. "To nemáš ani trochu radost? 😞"  Už jsem to nevydržela.. "Jasně že mám!" Rychle jsem ho objala. Chyběl mi. "Jdeme si zahrát na Xbox Army od two?" "Můžem 😁". Po chvilce hraní mu zazvonil mobil "Jo dobře hned tam jsem". "Promiň ségra.. musím do Děčína kvůli praci.." "Dobře.. tak pozdravuj Kačku 😇" (Kačka = Petrovo Přítelkyně) "To je jasný, Tak Ahoj" "Ahoj". Zase sama doma.. šla jsem se koukat na YouTube ale najednou mi zacinkal Messenger "Sakra necháte mě už na něco koukat?!" Zakřičela jsem přes celý dům. Psal mi Honza "Ahoj Verčo, tak co Lucka? Vím že jste se ve škole pohádali tak se chci zeptat jestli jsi v poho" To není možné! Však si mě ve škole nevšímal a teď mi píše?! No to je fuk.. Musím mu něco odepsat.. Vždyť je to můj zas*aný Crush!
Konverzace na Messengeru
(Já = já, H = Honza [To je celkem logické Kájo.. ])
Já : Ahoj, jo jsem v pohodě ale vůbec nevím proč to udělala..
H : mám to zjistit? Mám s ní celkem dobrý vztah
Já : jestli bys byl tak hodný..
H : jasně, tak zatím Ahoj
             Zobrazeno

Tak jo.. Proč ho vůbec napadlo mi psát? To je fuk.. musím jít cvičit.. 40 dřepů a 30 lehsedů
Fuj.. to je vedro.. asi půjdu na bazén.
"50Kč prosím, Děkuji a Hezký den" "Hezký den i vám" tak jo.. kam si Sednu? Sedla jsem si pod borovice. Sedám si tam vždy když je tam volno. Jdu do bazénu a najednou uvidím Honzovo partu. A sakra.. zrovna teď když jsem ještě nic nezhubla?! "Čau Veru, co ty tady" "No tak šla jsem si zaplavat po cvičení" "Ty a cvičit?! 😂😂😂 Ale tak sezení u televize ne?" Zakřičela Jirka. Má pravdu.. jsem tlustá 😭 "Hele Jirko nech ji bejt!" "Neřeš to Honzo.. sama vím že jsem tlustá.." Řekla jsem a šla si sednou na deku. Tak super.. celý den zkažený.. zabalila jsem si a šla jsem domů. Lehla jsem si na postel když najednou..


















Když najednou konec Kapitolky! 😇
Doufám že se líbila protože jsem ji psala celkem dlouho a taky byly dlouhé pauzy mezi tím.. Omlouvám se za chyby a za to že je to po tak dlouhé době.. Jestli jste si mysleli že už psát nebudu tak jste se mýlili protože mě se jen tak nezbavíte 😈 nejsem taková že když mám něco rozepsaného tak to nedopíšu a taky jsem přemýšlela jestli nepsat i další knihu, tentokrát o něčem jiném tak mi kdyžtak napište jestli by jste chtěli a co by to mohlo být 😊
Vidíme se i další kapitoly! 😋
















Vaše nejvíc milá 😂



























































Karol 😈😁😍

Moje Jiné JáKde žijí příběhy. Začni objevovat