15. kapitola

623 20 0
                                    

Asi 2 dny jsem jen ležela a strašně se nudila. Včera mi psal Honza jestli bych nechtěla ven ale nemohla jsem. Taky jsem zase musela něco přibrat.

O týden později
Už je to týden od toho co jsem si zvrkla kotník a už můžu celkem normálně chodit. Za ten týden jsem vůbec nejedla a byla jsem na sebe pyšná, jenže jsem furt nemohla cvičit..
*Cink*
Kdo by mi mohl psát?
Psal mi Honza, jestli bych nešla ven. Chodit už můžu tak proč ne? Domluvili jsme si sraz ve 13:30 u kamenů v parku. Vzala jsem si na sebe

Když jsem byla u kamenů tak tam už Honza byl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem byla u kamenů tak tam už Honza byl. "Ahoj Honzo" "Ahoj". Chvilku jsme si povídali a pak jsme se dohodli že půjdeme na bazén. Každý sám jsme si došli pro plavky a ve 14:45 už jsme oba byli u bazénu.

Zaplatili jsme a mohli jsme jít hledat místo na sezení. Všude bylo plno lidí ale nějaké místo ve stínu se našlo.
Blbli jsme, potápěli se a hodně se smáli. Byla jsem ráda že zase něco můžu dělat a nemusím jen ležet doma.

Když už jsem přišla domu, šla jsem si ještě chvilku zaběhat. Běhala jsem po parku a najednou jsem do někoho narazila. Náhoda byla že to byl TEN Lucas. Taky byl zrovna běhat tak jsme šli běhat spolu. Vyběhli jsme na louku a tam byl zase krásný výhled. Vážně by to chtělo pejska.

Doma jsem si dala ještě pár dřepů a šla jsem do sprchy. Pak jsem si šla povídat s mamkou a s Petrem. Sice se to s Kačkou už vyřešilo ale i tak tu ještě byl.

Až teď jsem si všimla že Petrova holka a moje mamka se jmenují stejně.






Taakže
Chtěla bych říct že obdivuju všechny kteří v jedné kapitole mají 500+ slov. Tady je okolo 300 a jsem ráda. Doufám že vám takhle krátké kapitoly nevadí protože není tolik nápadů. Jinak přeju krásné Vánoce a krásný nový rok, ještě by někdy o prázdninách mohla vyjít kapitola.
Tak zatím






Karol ❤️🎄🎁

Moje Jiné JáKde žijí příběhy. Začni objevovat