Když už byl úplně večer tak mě Tyler doprovodil domu. "Byl to fajn den.." "Jo byl, mohla bych u tebe zase někdy přespat?" Mám ho už celkem ráda.. "Hele a co kdybych u tebe příště spal já?" "Dobrý nápad". Už jsme stáli před mým vchodem když najednou začalo pršet. "Tak Ahoj příště" usmála jsem se a už odemykala. "Počkej!" Zakřičel když už jsem zavírala. "Co j.." najednou mě začal líbat.. To by nebylo tak hrozné kdyby se mi to nezačalo líbit! Začala jsem spolupracovat a zatáhla jo dovnitř aby jsme nenastydli. Došli jsme do kuchyně kde jsem líbání ukončila. "Tylere to není dobrý nápad.." "Však to nic nebylo" nic to nebylo.. no jasně, co jsi si myslela..? Že když si dáte pusu že tě bude milovat? Jsi ubohá Veroniko.. "Pravda" falešné jsem se usmála a sedla si na kuchyňskou linku. "Mám celkem hlad.. neuděláme tousty..?"
Když jsme dodělali tousty tak jsme se šli koukat na film. Nevím co to bylo protože vybíral Tyler. "Tylere chceš mě zabít?! Vždyť to je horor!". On se jen zasmál. " A vadí ti to? Jsem tu s tebou, bát se nemusíš". Uprostřed hororu mě Tyler objal. "Mám tě rád" "I já tebe". Když jsme dokoukali horor tak jsem usoudili že tu bude muset Tyler spát. "Spím na gauči, ty na posteli a žádné odmlouvání!". Ještě chvilku jsme si povídali a najednou se mě na něco zeptal.. "Tobě se líbí Honza?" "Jo.. Teda ne! Já nevím..!" "Aha" "Hele nepůjdeme už spát?". Po kladné odpovědi jsem zhasla, lehla si a usnula.
ČTEŠ
Moje Jiné Já
RomancePříběh o mladé tučnější dívce která se rozhodne zhubnout kvůli tomu, že miluje kluka ze třídy