Když najednou..
*Cink*H: Ahoj, Promiň za Jirku.. poslední dobou se neovládá
Já: Hele v pohodě.. Stejně měl pravdu.
H: Ale neměl, máš postavu akorátAkorát?! Hahaha
Smála se má mysl. Stoupla jsem si před zrcadlo a vyhrnula tričko. Jeden špek, Druhý špek.. mohla bych pokračovat do nekonečna a stejně by to bylo málo. No jo.. "Je čas si jít zacvičit" 45 dřepů, 35 lehsedů. A co takhle si jít zaběhat? To je dobrý nápad! Vzala jsem si volnější triko, volnější kraťasy a boty na běhání. "Tak jo.. peněženka, mobil, klíče, vodu.." Říkala jsem si věci které si házím do vaku. "A co třeba nějakou zeleninu?" Chceš snad být tlustá?! Nechci.. tak si zeleninu neber! Dobře.. zamkla jsem dům, hodila vak na záda a běžela jsem. Běžela jsem na louku. Je tam hezký výhled.. Škoda že nemám psa.. mohli by jsme běžet spolu. To je pravda.. Ale teď nemáme moc peněz.. Zeptám se mamky jestli by někdy psa nechtěla.Když jsem byla na louce tak jsem se koukla na město. Krásný výhled! To chce fotku na fb.
Verů Pokorná: Můj výhled do nového života.
Po delší době nová část ❤️
Dnes by měla vyjít ještě jedna část ( teda doufám že vyjde.. )
Chtěla bych se vás zeptat na váš názor na LGBT+ komunitu 🌈🏳️🌈
(Já osobně do ní patřím tak mě to zajímá)
Vlastně by dnes měli vyjít asi 2 části ale jedna je jen o tom jak vypadají postavy (pokud se mi to nějak povede)
To je pro tuhle kapču vše 😇Zatím pá 💞
Vaše Karol 😇❤️🏳️🌈
ČTEŠ
Moje Jiné Já
RomancePříběh o mladé tučnější dívce která se rozhodne zhubnout kvůli tomu, že miluje kluka ze třídy