Takže vážení, moc děkuji za 2,21k přečtení a 79 hvězdičeeek ❤
Mám vás moc ráda a omlouvám se že dlouho nic nevyšlo ale škola a řešení problémů ostatních dá zabrat..
Užijte si kapčuuRáno jsem se probudila a hned šla do koupelny. Sprcha, vyčistit zuby, učesat, obléct a decentně namalovat.
Když jsem šla do kuchyně, mamka už byla v práci a na stole byli cereálie a vzkaz.Dnes jsem celý den v práci a pak jdu na návštěvu ke kamarádce takže dnes na mě nečekej. K večeři si můžeš něco koupit, nechala jsem ti tam peníze.
S láskou,
Mamka.Vzkaz jsem zahodila a koukala na cereálie. Z toho mě probudil až Eddie který štěkal na prázdnou misku kde bývají granule. A zbytek granulí je okolo misky. "Eddie co jsi to udělal?! A ty chceš jako další když jsi tyhle rozsypal?!"
Granule jsem bohužel musela uklidit jelikož princátko je ze země nepapá a dala jsem mu nové. Cerealie jsem spláchla do záchodu (promiň mamí) a šla jsem si i s Eddiem zaběhat. V parku jsem si chvilku sedla abych se vydýchala a zrovna jsem uviděla Honzu. Zrovna teď?! Vždyť vypadám jak rajče! Zvedla jsem se a vyběhla směrem domů jenže..
V cestě mi stáli ti tři.. Klára, Lucka a Tyler. Zastavila jsem asi 4 metry před nimi a v tu chvíli jsem si uvědomila že jsem v prdeli. Zamnou Honza, předemnih ti tři a Eddie jen sedí a kouká na mě. Ti tři se vydali ke mně ale zastavili hned jak se vedle mě postavil Honza. Asi věděl co chtěli udělat. Vzal Eddieho vodítko, druhoi rukou chytl mě a bezeslov se rozešel ke mně domů.
Když jsme byli před domem tak mi předal vodítko, objal mě a čekal až zajdu domů. "Díky" špitla jsem těsně před tím než jsem vešla dovnitř. Petr odjel včera večer takže jsem tu sama.
Odepla jsem Eddieho, šla se napít a pak do sprchy. Umyla jsem se mým oblíbeným sprcháčem a šla před zrcadlo. Nevím jestli chci vidět svou váhu ale za pokus nic nedám.
47kg.
Měla bych víc cvičit a běhat, tohle je moc na to že prázdniny končí. Když jsem dnes viděla Lucku v tom parku tak mi připadala tlustší (pozn. Autorky: nevím jak se to píše, jestli se Š nebo s Č takže me neukamenujte, díkyy), nevím jestli je to tím že hubnu nebo ona tloustne ale budu si představovat že ty kila jdou k ní.
Uf.. Začalo mě to zase bavit 😂 takže možná bude vycházet více kapitol. Doufám že to baví i vás, čekala jsem že to bude větši cringe než to je. Doufám že si užíváte prázkyy ❤
Papaa zlatíčka mojee
Vaše Karol 🌞👙🍉
ČTEŠ
Moje Jiné Já
RomancePříběh o mladé tučnější dívce která se rozhodne zhubnout kvůli tomu, že miluje kluka ze třídy