Lucka přidala fotku jak se líbá s..
Jak se líbá s Tylerem..?! Asi už chápu proč se semnou nebaví. Běžela jsem do pokoje ale cestou jsem zakopla a zvrkla si kotník. No super.. Musela jsem zavolat mamce kdy přijede.
M: Ahoj Veru
Já: Ahoj mami, kdy asi tak přijedeš?
M: No okolo šesté, vždyť to víš. Stalo se něco?
Já: nene jen mě to zajímalo, tak Pa.Nemohla jsem jí říct že jsem si zvrkla kotník. Musela jsem zavolat někomu jinému, i když jsem věděla že není komu. S Luckou se nebavím, Tyler se nebaví semnou, Honza nemá auto a
Bratři bydlí daleko, nikdo jiný se semnou nebaví. Byl jsem ráda že jsem se mohla zvednout natož abych si sama došla k doktorovi.Ležela jsem na gauči s obvázaným kotníkem a projížděla staré fotky. Byla tam jedna fotka kde byla celá rodina. Mamka, Petr, David a já. Byla to fotka z hor kam jsme jezdili. Ale to bylo dříve.
*Cink*
Kdo by mi mohl psát?
Petr?!
P: Ahoj Veru, nemáte ještě volný pokoj? Pohádal jsem se s Kačkou, sice to byl můj byt ale chodila by ke mě aby na mě mohla řvát..
Já: Ahoj, no jestli už jsi na cestě tak přijeď.Hned co jsem to odeslala tak zazvonil zvonek. No ale na co jsem zapomněla byl můj kotník, hned jak jsem vstala tak jsem zase ležela na zemi. Jediný způsob jak se tam dostat je doplazit se.. Když jsem doplazila ke dveřím tak jsem vstala pomocí zdi a otevřela.
"Ahoj Veru" řekl Petr a objal mě. Hned jak mě pustil tak jsem se chytla zdi abych zase nespadla.Když si všiml mého kotníku tak zavelel že musíme k doktorovi..
"Slečno Veroniko, měla jste štěstí že to nebylo horší. Vaše klouby by to nezvládly ale jak tak koukám tak hubnete". Počkej.. jak že by to nezvládly? To jako že jsem byla moc tlustá?! "No rozhodně teď nebudete moc chodit ven a nebudete moc cvičit." Co prosím?! Já musím cvičit.
Když už jsme byli doma tak jsem musela jen ležet. Koukala jsem se na filmy ale moc mě to nebavilo. Kéžby tu byl alespoň Tyler..
ČTEŠ
Moje Jiné Já
RomancePříběh o mladé tučnější dívce která se rozhodne zhubnout kvůli tomu, že miluje kluka ze třídy