Ráno mě vzdbudilo olizování mého obličeje. "Eddie fuj je to, jdi dolů". Když i tak nepřestal tak jssm věděla že jediné řešení je vstát. Mamka je furt u kámošky takže jsem sama doma. Zvládla jsem ranní rutinu a šla do kuchyně. Dala jsem Eddiemu jídlo a najednou někdo zazvonil. Kdo to zase otravuje.. Když jsem otevřela stál tam Tyler. " My dva se nemáme o čem bavit" chtěla jsem zabouchnout ale nedovolil mi to. "Nech mě ti to vysvětlit, prosím". Pustila jsem ho dovnitř a Eddie na něj hned začal štěkat. "Nevím jestli chci něco slyšet ale zkusit to můžeš" opravdu jsem od něj nic slyšet nechtěla.
"No víš.. Když jsem začal chodit s Luckou tak se chovala normálně ale pak se změnila. Chtěla tě zničit ale to jsem ji dovolit nemohl. Když jsem se jí to snažil vymluvit tak řekla že jestli tě budu bránit tak se půjde zabít a já nechtěl aby se někdo zabíjel. Věř mi že mě ničí to všechno ale je blbost aby se někdo zabil kvůli tomu.. Včera ten Honza v tom parku.. Poprosil jsem ho aby tam byl, aby se ti nic nestalo protože Klára ho chce a věděla že když to udělá před ním tak nemá šanci..".
Super, takže Honza tam byl nastražený a sám od sebe by mi nepomohl.. "Chodil jsi s ní už když jsme byli venku?". Koukl se dolů a neodpovídal. "Super, a ty jsi mě líbal.. Vypadni!" měla jsem ho plné zuby, úplně všech jsem měla plné zuby. "Ale Ve..." "Žádné ale! Vypadni! Už tě nechci ani vidět!" tlačila jsem ho z domu a když byl venku tak jsem vší silou zabouchla. Bylo mi jedno jestli se ty dveře rozbijou nebo ne, nechci ho už ani vidět.
Běžela jsem do koupelny pro žiletku. Nechci tu být s pocitem že všechno je jen přetvářka. Začala jsem se řezat a po ruce mi stékala krev, hodně krve.
Pak už jsem viděla jen tmu.
Taak doufám že se vám kapitola líbila, konečně vysvětlení jak to bylo s Tylerem. Děkuju za všechny přečtení a hvězdičky. ❤✨
S láskou
Vaše Karol. ❤😍
ČTEŠ
Moje Jiné Já
RomansaPříběh o mladé tučnější dívce která se rozhodne zhubnout kvůli tomu, že miluje kluka ze třídy