Tyler: Ahoj hezká fotka na fb 😇
Já: Ahoj? Ehh.. Díky?
T: slyšel jsem že hubneš, nechceš pomoc?
Já: Zrovna ty? Vždy jsi mi ve škole podkopával nohy a najednou mi chceš pomoc?
T: Chtěl jsem se ti omluvit.. nechceš se sejít v parku? Třeba teď?Trochu se bojím ale.. Stejně je to všem jedno..
Já: klidně.. kde přesně?
T: Znáš to místo s těmi kameny kde vždy sedáváme s klukama?
Já: jasně!
T: Tak tam za 15 minut?
Já: ok.Co si mám vzít na sebe?!
No asi to ujde..Ještě jsem si vzala rtěnku v barvě krytu na mobil a vzala jsem si kabelku
Mobil, klíče, peněženka.. snad mám všechno..
V parku:
Sedla jsem si na jeden kámen a čekala.. po chvilce mi někdo zakryl oči. "Tylere!" Začala jsem se smát a on se přidal. Sedl si na kámen vedle mě a začal povídat. " Promiň za to všechno.. nebylo to dobrovolně i když to tak vypadalo. Honza na naší škole vládne takže asi víš co dokáže.. " spustila se mi slza při těch vzpomínkách. Sklonila jsem hlavu a slyšela jak si povzdychl a odcházel. Chytla jsem ho za ruku. " Nemám odcházet? ". Usmála jsem se " Jestli chceš tak jdi ale Já neříkala aby jsi někam šel.. ".Sedl si zpět na kámen a začali jsme si povídat. Po chvilce povídání se podíval do mobilu a zamračil se. "Stalo se něco?" Zeptala jsem se, i když nevypadal že by chtěl odpovídat. "Vlastně ani ne". Zase jsme si povídali ale furt byl nějak divný. Najednou se stmívalo a já věděla že v tuhle chvíli se v okolí mého domu potulují úchylové, opilci a feťáci. "Ale ne.." řekla jsem. "Co je?". Lehla jsem si na kámen "No asi víš jak to teď v okolí mého domu a cestou tam vypadá..". "No vím a rozhodně tě teď večer nepustím aby jsi tam šla sama". Zvedl se a chtěl mi pomoc vstát. "Ale ty semnou nejdeš.. Máš to přes půlku města." postavila jsem se naproti němu. Byla jsem asi o hlavu menší, měřil asi 187cm. "Tak dneska spíš u mně a bez odmítání!" Chytl mě za ruku a táhl mě přes park k němu domu. "Tak alespoň zavolám mamce!" Vykřikla jsem a začala se smát.Já: Ahoj mami! Mohla bych dneska spát u kamarádky?" Zeptala jsem se sladkým hlasem, věděla jsem že to na ní platí..
Mamka: Jo jasně, jen mi napiš až dorazíte k ní, abych se nebála, Tak ahoj
Já: ahoj"Můžeme jít Týlo!" Zasmála jsem se po tom co se mě zeptal jestli mu přijdu jako kamarádka. "Takhle mi ještě nikdo neřekl.. Nebylo to myšleno jako dívčí jméno, že ne? Protože se mi to celkem líbí" zasmál se. "Nebylo.." mrkla jsem na něj a šli jsme k němu. Moc jsem tu cestu neznala a přišla mi strašidelná ale Tyler mě ujistil že je bezpečnější než ta moje. "Tak jsme tady. Nevím jestli mi mamka uvěří že nejsi moje holka takže kdyby něco tak se tvař že jsi.. prosím!" Udělal na mě psí oči. Asi vím jak se cítí tak jsem na to kývla. "Ahoj mami! Dneska u mně spí kamarádka.. JEN kamarádka, nevadí?" "Jasně že nevadí broučku". Šli jsme nahoru do poschodí. Když otevřel dveře od pokoje myslela jsem že je to jeden z nejhezčích pokojů který jsem kdy viděla!
"Ty budeš spát na posteli a já si lehnu na gauč.". Tak na to rovnou může zapomenout.. "Zapomeň! Jsem menší takže spím na gauči já!" Začala jsem se hádat. "Můj dům, moje pravidla.. Takže spíš na posteli" "Al.." "Žádné ale." Grr.. Chvilku jsme si ještě povídali a pak mi něco došlo. "A v čem budu spát pane 'Můj dům, moje pravidla'?"
Chvilku se přehraboval ve skříni a pak vyndal delší, volnější triko. "Mělo by ti být pod kolena, tam je koupelna tak se můžeš převléknout" ukázal na nějaké dveře za kterými by měla být koupelna. "Tady bych dokázala bydlet" řekla jsem si a zasmála se.Převlékla jsem se a svoje věci si hodila do kabelky. To triko vonělo po něm. Přišla jsem do pokoje a hned mě obejmul. Chvilku jsem jen stála jako přibytá k zemi no pak jsem se uvolnila a obejmula ho taky. "V parku jsem tě neobejmul tak alespoň tady". Stáli jsme tam asi dvě minuty než mě pustil. Ještě jsem napsala mamce že jsem u "ní".
"Nepůjdem už spát? Jsem celkem unavená" řekla jsem a šla k ' žebříku ' který vede do postele. " Jo můžem.. taky nejsem plný energie" vylezla jsem po žebříku a on přišel ke mě. Chvilku na mě jen koukal, pak mě ještě jednou obejmul. "Dobrou Veru" řekl v objetí. "Dobrou Týlo" řekla jsem a pustila ho. Lehla jsem si, on zhasl a já chvilku po tom usnula.
ČTEŠ
Moje Jiné Já
RomancePříběh o mladé tučnější dívce která se rozhodne zhubnout kvůli tomu, že miluje kluka ze třídy