11.kapitola-Vyber si

689 23 3
                                    

Byl večer a já šla domů. Najednou mě někdo přepadl. Začala jsem kopat okolo sebe a křičet.

Tma.
To bylo jediné co jsem viděla. Usoudila jsem že jsem buď v hodně tmavé místnosti a nebo mám pytel přes hlavu. Byla jsem svázaná k židli takže nebyla žádná šance se dostat ven.

Slyšela jsem kroky a zvuk dveří. Najednou mi někdo sundal pytel z hlavy a já kvůli přímému světlu měla minutu pootevřené oči abych si zvykla na přímé světlo. Když jsem už normálně viděla, koukla jsem se kde to vlastně jsem. Ta židle stála uprostřed místnosti, na pravo od ní u zdi byl prázdný stůl a na levo dveřa takže jsem koukala do prázdné, plesnivé zdi.

Přede mnou stáli Tyler a Honza. Koukali na mě a nic neříkali. Po chvilce přišel Honza ke mě a sundal mi pásku z pusy. Hned jsem se vyptávala kde jsem, proč tu jsem a co semnou chtějí dělat. Když jsem se zeptala na ty otázky tak mi dal Honza facku, načež se Tyler zhluboka nadechl a zaťal pěsti. "Ty nemáš právo mluvit dokud ti neřeknu!" Řekl a odešel ke stolu kde se opřel a nic neříkal. Tyler na mě soucitným pohledem koukal a naznačoval, že všechno bude zase v pořádku. Nevěřila jsem mu..

Chvilku na to je mě zase Honza přišel a zeptal se mě na něco co mě zaskočilo..

Chceš mě nebo Tylera?

Moje Jiné JáKde žijí příběhy. Začni objevovat