Vzbudila jsem se asi v 9:00 a Tyler ještě spal. "Jžš jak někdo může spát tak dlouho?!" Řekla jsem potichu. Včera večer si necvičila!!! No jo.. pravda. Musím si zacvičit teď. 50 dřepů, 45 lehsedů. Dala bych si míň ale včera jsem necvičila. Chtěla jsem si dát sprchu ale nevěděla jsem, kde jsou ručníky.. Šla jsem dolů a doufala že tam někdo bude. A taky že byl, jeho mamka. "Ehh dobré ráno, mohla bych se zeptat kde jsou ručníky?" "Dobré ráno, hned ti pro jeden skočím". Když mi přinesla ručník tak jsem poděkovala a šla se osprchovat. Oblékla jsem si to co jsem měla včera, šla si sednou do křesla a čekala až se Tyler vzbudí. "Baví tě na mě koukat když spím?". Usmála jsem se. "Celkem jo" odpověděla jsem. "Tak já jdu ještě spát." Tak to ne.. "Dobře.." šla jsem do koupelny a namočila jsem nějaký hadr. "Aaaaaaa!!!" Zakřičel když jsem mu na břicho položila mokrý hadr. "Budu mít mokrý gauč! Jsi se zbláznila ne?!" Ptal se spíše řečnickou otázkou. Vyskočil z gauče a mokrý hadr šel hodil do umyvadla. No to jsem si alespoň myslela. Mezitím co jsem se smála totiž naplnil kýbl úplně ledovou vodou a celý obsah kýble na mě vylil. "Jsi pitomej?! Co si mám teď vzít na sebe?!" Křičela jsem a šla ho obejmout aby byl ještě víc mokrý než byl. (Ehm ehm 😂😂) "Tak teď jsme mokrý oba.." řekla jsem a smála se. "Co tady vyvádíte?!". Jeho mamka.. Ajaj. "Tak a vysvětluj" zašeptala jsem směrem k němu a on koukal stylem 'Ty jsi si začala'. Po tom co to vysvětlil mamce se šel převlíknout a já si od něj půjčila nějaký triko a tepláky. "Hele nechceš něco k jídlu?" A sakra.. "Nene, díky ale nemám hlad.." "Dobře, a nechceš třeba do parku?" Park, vedro, vedro by mělo spalovat kalorie ne? Ale lidi.. budou blbě koukat.. "Vzal bych sebou i kámoše Lucase, jestli by ti to nevadilo". Koukla jsem se na něj s obavami v očích. "Neboj, bude sranda" mrkl na mě a podal mi ruku abych se zvedla. "No když myslíš.." vzala jsem si kabelku a mohli jsme vyrazit. Ty mokré věci jsem si nechala u něj, prý mi je někdy přinese. "Čau Luky, Tohle je Verča. Verčo, Luky." "Čau Verčo" "Ahoj" zamumlala jsem a přemýšlela jsem, kde jsem ho viděla. "Nejdem k fontáně?" Z přemýšlení mě vytrhl Tyler. "Jo můžem" u fontány jsme si sedli a oni si začali povídat, mezitím co jsem já přemýšlela o Lucce. "Tak co myslíš Verčo?" A sakra.. celou dobu na mě mluvili!
"Ehh co? Přemýšlela jsem, promiň" omluvně jsem se koukla a doufala že zopakuje to co říkal. "Ptal jsem se jestli nepůjdeme do kina" Kino.. Cola, Popcorn.. "Můžem." S podmínkou že si nic nedám.. Řekla jsem si pro sebe. "Tak můžeme jít na 'Děsivée dědictví'" Řekl Luky a Tyler jen souhlasil.. no super.. horor.. to na sebe zase vyleješ pití a nadrobíš popcorn.. "Dobrý den, 3 lístky na děsivé dědictví prosím.." "Tak to bude 450 Korun." "Ne díky kluci ale já si to zaplatím sama!" "Na to zapomeň.." "Tady, 450Kč" "Děkujeme a příjemný zbytek dne" usmála se na Tylera prodavačka a já jsem začala.. začala jsem žárlit?! Však spolu nechodíme a bavíme se sotva den! Nechala jsem ti být.. "Tak vám zaplatím alespoň jídlo a pití.." "Já si to zaplatím sám, ale díky." Řekl Lucas.. "Tak tobě Týlo a žádné 'Ale' a nebo 'Já si to zaplatím sám'!" Na to už nic neřekl tak jsem mu na jeho přání vzala střední popcorn a colu, já si vzala malý popcorn a sodu. "Děkuji a nashledanou" usmála jsem se na prodavače a Tyler mě rychle táhl pryč. Nechápala jsem proč ale neřešila jsem to a užívala si film. "To bylo nudný!" "To jo.. nechápu jak to mohli natočit!" Já jsem s jejich názory jen a jen souhlasila. (Pozn. Autorky: film jsem neviděla ale slyšela jsem že to není nic moc.. ale názor vám neberu 😇) Došli jsem zase do parku k fontáně a Luky se nad něčím zasmál. "Že by jste do ty fontány nevlezli..!" Zasmál se zase a Tyler to bral jako sázku. "O 200Kč že tam skočím! Když ne tak je máš ty.." "Já tam nejdu ani za miliardu" řekla jsem a koukala jak tam Tyler leze.
"200Kč mi dlužíš Lucasi!" Zasmál se Tyler a šel si sednout. Chvilku jsme si povídali dokud se nezačalo stmívat. Tyler do té doby uschnul. "Hele lidi já už půjdu, tak čau!" Řekl Lucas a odešel. Z parku byl západ slunce krásně vidět. Opřela jsem si hlavu o Tylerovo rameno a koukala se na tu krásu.
Trochu pozdě v noci/brzo ráno ale vůbec nemůžu spát a to zítra brzo vstávám.. spíš bych si teď raději povídala nebo si psala než že bych spala, tak kdyžtak můžete napsat 😇. Do kom. Můžete psát názory atd atd.. 😁
Zatím pá 💞
Vaše Karol 😇❤️🏳️🌈
ČTEŠ
Moje Jiné Já
RomancePříběh o mladé tučnější dívce která se rozhodne zhubnout kvůli tomu, že miluje kluka ze třídy