O 3 týdny později
Zhubla jsem na 55kg ale furt nejsem spokojená.. Tyler se semnou vůbec nebaví a ani neodpovídá. Lucka mi zase napsala ale jen že je šťastná když se semnou nebaví. Jsem teď úplně sama. Mamka je furt v práci, bratři s námi nebydlí a já nemám co dělat.. jen hubnu a nejím, to je vše co můžu dělat.
*Cink*
Kdo by mi mohl psát? Honza?!
H: Ahoj Veru, jak se máš? Tyler mi říkal že hubneš a že se o tebe bojí, Lucka se začala bavit s Klárou a to je tak vše co vím. Nechtěla by jsi ven?Tak jo.. proč mi najednou začal psát něco co dávno vím? sice hubnu ale hubená si nepřijdu.
Já: Ahoj, ven by jsme mohli. Co třeba zítra? Stejně furt nic nedělám.
Šla jsem si zacvičit a pak spát.
Další den
Dnes mám jít ven s Honzou. Vzala jsem si na sebe:A šla jsem na domluvené místo. Honza tam už čekal a slušelo mu to, jako vždy. Chvilku jsme se procházeli a pak jsem šli do kavárny. On si dal kafe a já jen vodu. "Tak co, jak užíváš léto?" Zeptala jsem se když už chvíli bylo ticho. "No už jsem byl v Americe, Anglii, Japonsku a pojedeme ještě na Nový Zéland" závidím mu.. "A co holky?" Když jsem se zapsala tak zkameněl. "No. Já. No.. žádnou nemám." Řekl nervózně. Něco mi tají.. Když jsem přišla domů tak jsem šla na Facebook. Lucka přidala novou fotku jak se líbá s..
Zdravím zlatíčka❤️ užili jste si kapitolu? Doufám že se těšíte na další 😁❤️ Napla jsem vás? Možná si myslíte že víte s kým přidala fotku, ale třeba právě nevíte🤔
Zatím ❤️Vaše Karol ❤️👑😜
ČTEŠ
Moje Jiné Já
RomancePříběh o mladé tučnější dívce která se rozhodne zhubnout kvůli tomu, že miluje kluka ze třídy