4 Kapitola - Začínám !

1.1K 34 0
                                    

Po dlouhé pauze tu mám další díl tak si ho užijte 😋

Je ráno a já mám hlad. Jdu do lednice ale pak si vzpomenu že chci zhubnout. Já mám hlad.. Řekla jsem si. Nakrájela jsem si citrón a 3 plátky jsem hodila do flašky s vodou. " To mi musí stačit. " Řekla jsem nahlas. Nikdo není doma takže si můžu dělat co chci. Sedla jsem si k notebooku a zapla jsem si písničky. Na Messengeru mi cinkla zpráva. Od koho to je...? Koukla jsem se kdo mi napsal a byla to Lucka. " Já jsem myslela že jsi v pohodě ale nevypadá to tak.. asi tak jako naše přátelství. Taky nevypadá v pohodě." Coo?! Tohle nemohla napsat! Já jí nic neudělala! " A co jsem tak hrozného udělala?! Já jsem v pohodě! " Zajímalo by mě co odpoví. Ani po 3 minutách neodpověděla. " Kašlu na ní. Zhubnu a bude mi jen závidět! " Napila jsem se a šla si číst Archiv od Viktorie Schwabové. V jednu přišla mamka. To jsem tak dlouho četla?

Možná si říkáte jestli mám nějaké sourozence. Mám.. 2 bratry ale každý bydlí jinde. Jen občas přijedou. Jeden se jmenuje David a je mu 22 a druhý Petr a je mu 26.

Ale teď zpátky k příběhu. Šla jsem mamku pozdravit a ptala jsem se jak se měla atd.. Všichni to známe. " Co jsi měla k jídlu? " Sakra.. " No já jsem si objednala Čínu." Dál to mamka neřešila tak jsem ji šla pomoct s nákupem a s věcmi z práce co musela odnést někam jinam. Mamka pracuje v Trafice. Má vlastně dvě takže z jedné odnáší do druhé a zase obráceně. Řekla že musí ještě hodně věcí vytisknout a vyplnit tak mi řekla abych ji tak hodinu a půl neotravovala. S mamkou mám docela dobrý vztah. Šla jsem k sobě do pokoje a začala cvičit. 30 dřepů, 20 lehsedů a už nemůžu.. šla jsem se napít a dala si žvýkačku. Prý to zahání chuť na jídlo a není to kalorické. Vlezla jsem do sprchy a instinktivně zapla teplou. Hned jsem se zarazila když jsem si vzpomněla na to co tam psali. Ledová voda je dobrá proti přibírání . Zapla jsem ledovou a otřásla se. " Musím to vydržet." Znova jsem ji zapla a už celkem v pohodě. Byla jsem tam asi 5 minut a pak jsem vylezla.

Asi celkem málo na tu pauzu ale nic moc mě nenapadá.. nechci aby to bylo stejné jako to má každý.. že zhubne a pak se do ní zamiluje ten kluk kterého chce.. kdyby jste měli nějaký nápad tak mi ho napište. Jinak doufám že jste pochopili že to není o mě ani o nikom koho bych znala. Prostě píšu co mě napadne. 😉

Zatím Pa zlatíčka 😘😘
Vaše Karol 😊

Moje Jiné JáKde žijí příběhy. Začni objevovat