Takže.. mám tu pro vás první část mého příběhu.. doufám že se vám bude líbit :) tak začínáme!!!
Crrrrr!!!Ano.. I takhle začíná poslední školní den.. Škoda že mě ten budík vzbudil.. Zdál se mi sen o Honzovi jak se s ním líbám... No konec snění. vstala jsem a šla se nasnídat. Nikdo doma, Normálka. vzala jsem si čokoládové müsli s mlékem a k tomu kousek samotné čokolády. Když jsem dojedla šla jsem do koupelny si vyčistit zuby. Zůstala jsem stát před zrcadlem. Jsem tlustá. Proběhlo mi v mysli.. moje mysl má opět pravdu..
Zapomněla jsem se představit.. Jmenuji se Verča Pokorná, bydlím v Plzni, je mi 16 let, vážím 75kg a měřím 160cm. Nejsem moc vysoká a ani hubená ale chci to změnit.. Kvůli Honzovi.
Vyčistila jsem si zuby a šla si vybrat oblečení na dnešek. Co si vezmu..? Nakonec jsem si vybrala černé tričko, černé kalhoty a černočervenou košili. Vzala jsem si klíče, mobil, desky a peněženku a běžela jsem do chodby. Vzala jsem si na sebe červené Vansky a šla na autobus. Čekala tam na mě moje nejlepší kámoška Lucka. Čau Lucy! Řekla jsem. Ahoj Verů!! Řekla a objala mě. Lucce je 16, váží asi 45kg a měří 156cm. Ona je tak hubená.. řekla jsem si.
Tohle je první část mého příběhu. Doufám že se vám bude líbit 😊.
Za každý komentář či hvězdičku budu moc ráda!Zatím Pa.
Karol
ČTEŠ
Moje Jiné Já
RomancePříběh o mladé tučnější dívce která se rozhodne zhubnout kvůli tomu, že miluje kluka ze třídy