Маргааш өглөө дөрөвт босоод Жонгүгтэй алхаж байтал хажуу айлд хүн мотоциклтэй ирж байв. Бид 2 эхлээд үүрийн дөрөвт үхсэн үлийгээ хийж яваа унгас вээ гэж бодтол гэнэт хулгайч байвал яах вэ гэж бодогдоод нэг их мундаг хүмүүс нөгөө хулгайчийг чинь барьж авахаар шийдэв. Тэгсэн байдаггүй ээ. Уг нь Жонгүг булчинтай л даа. Гэхдээ тэр мотоциклтэй охин бол хүч мүч эдр ярих юмгүй ээ. Аваад л тонгоргоод л шидээд л Жонгүг будаа. Дараа нь намайг дахиж тонгоргож шидээд би 360 градус эргэн нэг мэдэхэд тэнгэр ширтчихсэн нүдэнд од үзэгдэн хэвтэж байв.
Жонгүг: Ёоо, дисгостинг шиээээт. Чи чинь тэрминатор уу? Эсвэл титаникийн үлдэгдэлээр хийчихсэн юм уу? Аль эсвэл Солонгост транспормэрс худалдаалагдаад эхэлчихсэн хэрэг үү?
Би: Би уугаагүй ээ. Хөөе Жонгүгаа. Миний нүдэнд 3 мотоцикл, 2 эмэгтэй, 3 Жонгүг, 5 од харагдаж байна.
Жонгүг: Өө чвс.
Нөгөө охин: Яаа бацаанууд над руу дайрах болоогүй ээ. Анай нь арай л өөр лэвэл. Та нар намайг барж магадгүй л юм. Гэхдээ нөү нот түдэй.
Жонгүг: Хоо ямар сэтгэл татам карисматай охин бээ? Танилцаж болох уу охин мээнь, чиний нэр чинь хэн бэ? Синдий... Чи яасан их зантай юм бэ? Tаekwondo-ийн охин яагаад ийм байдаг юм бол? Учирч байгаад халз боксдох уу? Лооол
Нөгөө охин: Заа гуцоо, ярьдаг илжиг вээ?
Би: Хүмүүсээ намайг тоо л доо. Би чинь энд од хараад яваад л байгаа шүү.
Жонгүг: Ёоо чи манай андыг яажаан бэээээ? Чи ч энэ байдлаараа олон охин обой маажуулж од харуулсын байна л дөө кахахахах
Нөгөө охин: Гуцдаг гуйлгачин бэ?
Жонгүг: Хөөе чи....
Нөгөө охин: Яаав би?
Жонгүг: Чи надад ингэж хандсан анхны охин. Хоёулаа үерхий.
Нөгөө охин: Чамд хэд байгаа вэ? Зургаа юу найм уу?
Жонгүг: Юу?
Нөгөө охин: Булчин л байхгүй юу? Мал домброк өөр юу зургаа байх юм???
Жонгүг: Аан надад найм байгаа шд
Нөгөө охин: Өө болжин2. гэхдээ үерхэж малтахгүй ээ. Шууд гэрлий
Жонгүг: Өө тохирлоо. Хэдэн хүүхэдтэй болох уу? Надад бол аравыг ч гаргах чадавхи байгаа шүү.
Нөгөө охин: Юун арав? Лай лай. Нэг мөсөн гаргаж бгам бол гаргасан шиг гарга. Даацтай тоо хэлээч. Ядаж хорь ч юм уу?
Жонгүг: Өө схан схн. Хоёулаа ер нь эхнээс нь одоо гаргаж байх юм уу?
Нөгөө охин: Өө тэгийлдаа. Хоёулаа ойд ороод амжуулчий
гэж ярилцсаар нөгөө 2 алга болов. Харин манай Миён үүрийн 4 цагт одоо харсаар үлдэв.
The ENd
концерт дууслаа. конец филма.
Дамин 400 үгэнд элийрчлээ хаха. Энэ худлаа шүү. Зүгээр оруулмаар санагдаад оруулчлаа. Яг ориг 5р хэсэр маргааш орно.
VOUS LISEZ
The Cursed Girl || JJK || Completed
Loup-garouХүмүүс надтай найзлахыг хүсдэггүй. Яагаад гэвэл тэд намайг хараагдсан хүүхэд гэж боддог. Харин тэр нэгэн хэзээ ч надаас эмээж байгаагүй. Би ч түүнтэй нөхөрлөхөөс айгаагүй. Гэвч эцэс төгсгөлд нь би түүний үхлийн шалтгаан болсон. Тэгээд л би хүлээн зө...