7. Bölüm

120 13 1
                                    

Yazarım gözünden:

Bir çığlık ile odadan fırlarlar. İlkem merdivenin ucunda yatıyordur hemen yanına koşarlar.

Berna: İLKEM!!!

Ahmet: Boynunu oynatmasanıza!!! Umut en hızlı şekilde ilk yardım serini getir!

Berna: Sen ilk yardım biliyor musun?

Ahmet: Yüzme kursundan önce ilk yardım eğitimi almıştım.

Berna: Sen ne çok kursa gitmişsin. Annen ve Baban seninle gurur duyuyor olmalı bu kadar bilgili bir evlatları olduğu için?

Ahmet: Tabi canım.

Dikkatlice İlkemin Anlındaki yaraya pansuman yapar ve sarar.

Ahmet: Sanırım yaşıyor Umut onu kaldırsana .Bu gün Umutcan ve Semra çok dikkatli olun nöbette.

Yatmadan Semra kulağını Canım arkadaşım diye İlkemin göğsüne yaslarken ses almadığını fark eder.

Semra: AHMET ŞUNA BİR BAK KALP ATIŞI YOK!!!

Ahmet koşarak bakar.

Berna: NAPICAZ!!!

Ahmet ne yapacağını şaşırmış halde kalp masajı dener ama işe yaramayınca...

Ahmet: BİLMİYORUM!!!

Umutcan: Ona bir şey olursa artık kurtulamayız!!!

Aniden odayı pas parlak bir ışık kaplar ve bir Silüet görünür İlkemin kalbinin olduğu yere dokunup yok olur.

Ahmet: O neydi?

Semra: B-bilmiyorum!

Berna: Ama kalbi tekrar atıyor!!!

Gece herkes yatarken İlkem uyanır ama arkadaşlarının konuştuğunu duyunca uyuma taklidi yapar.

Semra: Aynen birden rengi kaydı değil mi? Ama bence hepimiz öyle olduk bir anda.

Berna: Hayır benim teorim hayla o yönden! Ben buna inanıyorum!

Semra: Tamam sen öyle inan şimdi ben ponçikistana dalıyorum!

Berna: Ponçikistanda benim teori ikilim için yer var mı?

Semra: O kadar ponçik olur mu ki? Neyse sevginin her türü ponçiktir o zaman var ben yatıyorum iyi geceler Allah rahatlık versin ponçikimsi.

İlkem: Sanada!

Berna: İLKEM! Ne kadarını duydun?

İlkem: Ponçikistanda yer varmı san itibaren?

Umutcan: Ne oldu!?!?

Berna: Yok bir şey İlkem uyandı da.

Kalkıp su verir.

İlkem: Sağolun. Bana ne oldu?

Berna: Merdivenden atladın kafan yarıldı bayıldın.

İlkem: Nasıl hayla yaşıyorum? Ben siyah bir şeyi kovaladım üzerine ağladığımda yok oldu aniden sonra merdivenlere yuvarlandım.

Berna: Bir silüet geldi ve senin kalbinin olduğu yere dokundu sonra kalbin atmaya başladı?

İlkem: Sessiz bir yere gitmem gerekiyor elimi yüzümü yıkamak için.

KORKU GEZİSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin